krzysiek_aleks
Posty: 115
Dołączył: 18.10.2015
Napisany 25.10.2016 15:38
Dobra, tylko zauważ, że jest problem taki, że auta RWD będą z natury szybsze od FWD przez co większość przejdzie na nie, ewentualnie jakoś spowolnimy auta RWD przez co ludzie nie będą chcieli tam jeździć.
Krzys
Posty: 147
Dołączył: 28.04.2014
Napisany 25.10.2016 17:24
Ja bym dał napęd jeden, AWD, żeby później nie było, że do tylnionapędowych trzeba dodać parę kilo, bo są za szybkie, itp, itd. Dać więcej powera, aby czasy o 2 - 3 sekundy były lepsze, dać kilka nowych samochodów, nieużywane w tym sezonie - zlikwidować, i tyle.
Gornik
Posty: 410
Dołączył: 18.06.2012
Napisany 25.10.2016 22:25
AWD Kiedyś było, o dziwo zrobiła się jeszcze większa różnica w czasówkach.
Co do usuwania starych aut. Pytanie tylko, po co? Nie widzę sensu.
Krzys
Posty: 147
Dołączył: 28.04.2014
Napisany 26.10.2016 10:11
vanD problem jest według mnie trochę inny. Jedni w lidze chcą RWD (mają prawo), inni FWD (też mają prawo). I jak teraz, mając dwie fizyki, wyważyć, żeby RWD = FWD?. Zawsze zwolennik FWD powie, że tylnionapędowce są minimalnie szybsze, i trzeba by dołożyć im parę kilo. Zwolennik RWD powie, że trzeba się nauczyć jeździć z tylnim napędem, a nie marudzić. Czy to będzie dobre? Raczej nie. Dlatego jestem za jedną fizyką - jedna fizyka to brak narzekania na tylni lub przedni napęd. Dlatego napisałem, że najlepiej, żeby to była fizyka AWD, która trochę usatysfakcjonuje i tych, i tych. Gornik, różnice na pewno się powiększą pomiędzy zawodnikami. Generalnie tak jest, że im cięższa fizyka, tym więcej czasu trzeba poświęcić na trening, na wyczucie samochodu itd, itp. Logiczne. Masz rację, że fizyka nie może być zbyt trudna, bo dużo ludzi w lidze nie ma tyle czasu, żeby testować każdy zakręt, czy mnie zespinuje czy nie, i pokonać 500 okrążeń przed wyścigiem. Ja sam zaczynam trening dzień przed wyścigiem. Ktoś kto będzie tworzył fizykę na S13, musi to wszystko wyważyć. Z drugiej strony, jak ludziom znudziły się te nasze trochę powolne turystyki (wg. nich oczywiście ;-)), dajmy im trochę powera. Ale trochę ;-)
krzysiek_aleks
Posty: 115
Dołączył: 18.10.2015
Napisany 26.10.2016 18:51
Panowie, AWD nie będzie aż tak wolne w porównaniu z RWD oraz jest niesamowicie fajne do jazdy. Nie wiem czy to kwestia naszej fizyki, ale przestawiłem sobie tylko napęd na wszystkie koła i jest nieziemsko fajnie. Jak jeszcze trochę potestuję, to podeślę taką paczuszkę testową może
Gornik
Posty: 410
Dołączył: 18.06.2012
Napisany 26.10.2016 19:49
Przez to AWD wpadłem na pewien pomysł, zrobiłem (taaa... zmieniłem tylko link z napędem, no może pozostały jakieś stare modyfikacje) na pewnym modzie fize awd która zarzuca lekko ale idzie wyratować, muszę trochę nad zawieszeniem popracować i zobaczymy co z tego będzie.
Przez tą fizykę może być mniej (może 2) modeli nowych w next sezonie, chyba że nagle z aipexa można będzie auta wyciągać.
Gornik
Posty: 410
Dołączył: 18.06.2012
Napisany 27.10.2016 10:18
Ale dużo się nie zmieni. Czasy niewiele będą się różnić.
krzysiek_aleks
Posty: 115
Dołączył: 18.10.2015
Napisany 28.10.2016 20:25
To dajmy szybsze silniki i tyle.
Gornik
Posty: 410
Dołączył: 18.06.2012
Napisany 29.10.2016 18:18
Wole całość od nowa, ot wrzucić wszystkich do czegoś nowego ;]