Zapowiedź » Runda 04. Circuit Mont-Tremblant
xoSx_USA 21:19 15.03.2017
Pierwotna wersja toru powstała w 1964 roku i już w roku następnym przeszła modyfikację polegającą na dodaniu kolejnego odcinka o długości ponad 1.5 km. Położenie w północnej części Kanady szybko dało o sobie znać poprzez szybkie niszczenie się nawierzchni toru a także powstające pęknięcia co spowodowało że w dwóch wyścigach o GP Formuły 1 rozegranych na tym torze, wiele ze startujących bolidów nie wytrzymało trudów wyścigu i nie dojechało do mety. od 2000 roku tor jest własnością Lawrence'a Strolla, którego mogą kojarzyć fani Formuły 1, jako, że jego syn wystartuje w sezonie 2017 za kierownicą Williamsa. Zaraz po zakupie Stroll zatrudnił architekta Alana Wilsona w celu dokonania zmian na torze, głównie z myślą o poprawie bezpieczeństwa. Przebudowa zakończyła się w 2004 i zaowocowało to zwiększeniem zainteresowania torem przez liczne amerykańskie i kanadyjskie serie wyścigowe. Główne zmiany dotyczyło wydłużenia pit-lane, poszerzenia prostej startowej i dodania szykany w drugim zakręcie, choć szykana ta - tak jak w wersji toru, którą pokonywać będą kierowcy Royal Racing może zostać ominięta jadąc starą nitką toru. Rekord toru wynosi obecnie 1.16.776 i został ustanowiony w 2007 roku przez Tristana Gommendy'ego w samochodzie Panoz DP01.
Po powrocie do ścigania, Darsoon zaliczył swój pierwszy weekend wyścigowy dwa tygodnie temu w Brazylii. Był to weekend nie byle jaki, gdyż kierowca BMW zgarną wszystko co było do wygrania. CO ciekawe nie pozwoliło mu to jeszcze na wskoczenie do czołowej dziesiątki i dzięki temu na Mont-Trmblant wystartuje, podobnie jak na Interlagos, bez balastu.
MaciekS., który nie mógł pojawić się na starcie w Brazylii (jak wspominaliśmy plotka głosi, że zabalował, choć oficjalny komunikat zespołu IOM to problemy z wizą), stracił prowadzenie i spadł aż na szóstą pozycję, co pokazuje jak wyrównana jest w tym sezonie stawka. Na jego nieobecności najbardziej skorzystał maro, który wskoczył na pozycję lidera, wyprzedzając tak MaćkaS. jak i Zagmana. Ten drugi wyraźnie zmaga się z balastem, jednak mimo wszystko dzięki wytrwałości cały czas znajduje się w czubie tabeli. Maro jak zwykle jest szybki, ale teraz będzie musiał sobie radzić z dodatkowym pełnym obciążeniem, co po czasówkach zdaje się nie robić na nim większego wrażenia.
Jednym z zawodników. który może się tu pokazać z dobrej strony jest Wichura, który już pokazał w tym sezonie przebłyski prędkości a także niewielką ilość błędów. Jeśli podtrzyma formę, to powinien być w Kanadzie solidnym kandydatem do podium. Nie można również skreślać Civusa, który nie dość, że legitymuje się obecnie najlepszym czasem na serwerze, to dodatkowo należy pamiętać, że podobnie jak Darsoon pojedzie w ten weekend bez balastu.
Póki co nie wiadomo jak po powrocie na tor zaprezentuje się MaciekS., który nie odnotował jeszcze czasu na serwerze, jak również tacy wyjadacze jak Mario17-03 czy też Gónik, którzy na pewno się jeszcze przed weekendem poprawią. Zagadką są tek póki co nowi zawodnicy jak Koza i Arrow, gdyż nie mieli się jeszcze okazji sprawdzić w walce na torze z bardziej doświadczonymi kierowcami.
W najbliższą sobotę czekają nas na pewno niezapomniane wyścigi. Kto wygra? Tę odpowiedź otrzymamy już wkróce. Zapraszamy!
Po powrocie do ścigania, Darsoon zaliczył swój pierwszy weekend wyścigowy dwa tygodnie temu w Brazylii. Był to weekend nie byle jaki, gdyż kierowca BMW zgarną wszystko co było do wygrania. CO ciekawe nie pozwoliło mu to jeszcze na wskoczenie do czołowej dziesiątki i dzięki temu na Mont-Trmblant wystartuje, podobnie jak na Interlagos, bez balastu.
MaciekS., który nie mógł pojawić się na starcie w Brazylii (jak wspominaliśmy plotka głosi, że zabalował, choć oficjalny komunikat zespołu IOM to problemy z wizą), stracił prowadzenie i spadł aż na szóstą pozycję, co pokazuje jak wyrównana jest w tym sezonie stawka. Na jego nieobecności najbardziej skorzystał maro, który wskoczył na pozycję lidera, wyprzedzając tak MaćkaS. jak i Zagmana. Ten drugi wyraźnie zmaga się z balastem, jednak mimo wszystko dzięki wytrwałości cały czas znajduje się w czubie tabeli. Maro jak zwykle jest szybki, ale teraz będzie musiał sobie radzić z dodatkowym pełnym obciążeniem, co po czasówkach zdaje się nie robić na nim większego wrażenia.
Jednym z zawodników. który może się tu pokazać z dobrej strony jest Wichura, który już pokazał w tym sezonie przebłyski prędkości a także niewielką ilość błędów. Jeśli podtrzyma formę, to powinien być w Kanadzie solidnym kandydatem do podium. Nie można również skreślać Civusa, który nie dość, że legitymuje się obecnie najlepszym czasem na serwerze, to dodatkowo należy pamiętać, że podobnie jak Darsoon pojedzie w ten weekend bez balastu.
Póki co nie wiadomo jak po powrocie na tor zaprezentuje się MaciekS., który nie odnotował jeszcze czasu na serwerze, jak również tacy wyjadacze jak Mario17-03 czy też Gónik, którzy na pewno się jeszcze przed weekendem poprawią. Zagadką są tek póki co nowi zawodnicy jak Koza i Arrow, gdyż nie mieli się jeszcze okazji sprawdzić w walce na torze z bardziej doświadczonymi kierowcami.
W najbliższą sobotę czekają nas na pewno niezapomniane wyścigi. Kto wygra? Tę odpowiedź otrzymamy już wkróce. Zapraszamy!
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
maro
18.03.2017 17:44
Balast na Mont Tremblant to najmniejszy problem, większym wyzwaniem będzie ujarzmienie neta z niemieckiej karty i na padzie. I na lapku z Win10, gdzie nie działa GID! Będzie hardkorowo jak wystartuje...
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Świetne! | 100% | [2 głosy] | |
Bardzo dobre | 0% | [0 głosów] | |
Dobre | 0% | [0 głosów] | |
Średnie | 0% | [0 głosów] | |
Słabe | 0% | [0 głosów] |