Tytuł: RoyalRacing :: Jak jechać po torze Johor?

Dodane przez Slimmy dnia 23 kwiecień 2012 13:32:02
#1

Witajcie. Przyglądamy się Wam zawsze i wszędzie, śledzimy Wasze rozmowy i konsultacje, pytania i problemy. Stworzyłem ten dział, aby każdy z Was mógł zaspokoić swoją wiedzę na temat jak poprawnie jechać, aby nie zostać ukaranym, a także po to, aby nikomu z osobna nie mówić jak wolno, jak nie wolno, a ja wiedziałem, a ja nie, i tego typu spekulacje.

Od dziś po każdym weekendzie wyścigowym, będę tworzył tematy opisując zasady jazdy na kolejnym torze, na którym będziemy się ścigać. Więc zaczynamy.

Tor w wersji graficznej:
jbcool.com/wp-content/uploads/2009/11/jbcool-circuit-1.jpg

Mamy oznakowane zakręty T1,T2 itp

Jak należy jechać zakręt T2:
iv.pl/images/55106377503729030850.jpg

Jak nie należy jechać zakrętu T2:
iv.pl/images/88333800071321048006.jpg

Starajmy się nie poszerzać wjazdu w partię między T2 a T3:
iv.pl/images/49224541517261460929.jpg

Jak nie należy jechać zakrętu T3:
iv.pl/images/32803595238917212855.jpg

Zakręt T4 - prawidłowy tor jazdy:
iv.pl/images/86174978204005509104.jpg

Zakręt T4 - nieprawidłowe wejście:
iv.pl/images/90720081674183982005.jpg

Po długiej prostej mamy zakręt T6, starajmy się z niego wychodzić nie poszerzając w ten sposób:
iv.pl/images/77864636133078534126.jpg

Partia T7&T8 - tak nie należy przejeżdzać:
iv.pl/images/15495672253871903187.jpg
iv.pl/images/24304100862632986052.jpg

a juz na pewno nie w taki sposób:
iv.pl/images/96316715001346215564.jpg

Po T8 może lekko wynieść, więc można nieco wejść na tarkę, ale z umiarem:
iv.pl/images/13385943427378055812.jpg

Prawidłowy wjazd i wyjazd w ciasnej partii T9&T10:
iv.pl/images/93613846973300148842.jpg
iv.pl/images/54231570468530032643.jpg

Nieprawidłowy wjazd i wyjazd w ciasnej partii T9&T10:
iv.pl/images/75884765014956199492.jpg
iv.pl/images/07261477308915253395.jpg

Także na ostatnim zakręcie, na wyjeździe na prostą start/meta taki manerw jest niedozwolony:
iv.pl/images/48834300503087467933.jpg

Charakterystyka tego toru kusi do poszerzania/ścinania by uzyskać dobry czas, jednak pamiętajmy, że obowiązują nas pewne zasady, których nie wolno łamać. Takie przedstawianie toru jazdy na tego typu torach, myślę że będzie bardzo pomocne. Pozdrawiam

Edytowane przez Slimmy dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez HitmanSon dnia 23 kwiecień 2012 13:57:49
#2

Co do T7, to niby czemu nie można tak jechać? Jest to dość szybki zakręt więc trudno będzie się zmieścić silly

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Slimmy dnia 23 kwiecień 2012 16:08:29
#3

jakie glupie pytanie, szybki zakret, bez problemu mozna go przejechac nie najezdzajac calym pojazdem na tarke, wystarczy wziac szerzej wejscie ;] i nie gadać mi tu nze niczego sie nie da zrobic, bo sie da, tylko trzeba chcieć.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez xdomino996 dnia 23 kwiecień 2012 16:25:06
#4

A to mi psikusa zrobiliście smiley myślałem że trzeba jechać tak jak w jednym z gp gdzie trza było mieć koła na tarce tutaj pojechałem bdb okr ale chyba z 2-3 razy wyjechałem poza tor (minimalnie smiley ) 1:34 da rade bez wyjazdów ,ale mam nadzieje że w race niektore momenty gdzie np zarzuci będą tolerowane bo na klawiaturze jak niekiedy mnie rzuci to kosmos

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez maro dnia 23 kwiecień 2012 17:13:40
#5

Jeśli Cię wyniesie na tarkę, to później odpuść trochę nogi z gazu (tak, żeby było widać w powtórce mniejszą wartość obrotomierza). To w sytuacji jak pojedziesz sam. Ale jak będziesz przed kimś... Przyblokować zawsze można laugh

Edytowane przez maro dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Abarth dnia 23 kwiecień 2012 19:53:33
#6

Teraz wielkie gadanie jak jechać, a potem nikt tego sprawdzać nie będzie. A jak pojawią się jakieś skargi to się okaże, że milimetrem koła jechał po asfalcie i to się zaliczy. Nie róbmy jaj z pogrzebu tylko od razu jedźmy po tarkach bo będzie, szybciej, przyjemniej i będzie więcej walki na torze a mniej kontrowersji bo ten mnie wyprzedził po tarce, a tamten doganiał mnie przez ścinanie... Nie jestem za ścinaniem, ale już dużo wyścigów w tej lidze przejechałem, więc wiem jak będzie...

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Mario17-03 dnia 23 kwiecień 2012 21:41:40
#7

Abarth, dobrze mówi, nikt na siłę nie mówi żeby ścinać ale, w farworze walki czy po błędzie zawodnika o te milimetry nie róbmy aferysilly
Pamiętajmy że mamy 20 i 14 okr. także jak zaczną padać opony to samo będzie zawodników po tarkach ,, nosić,,

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez MAURO dnia 24 kwiecień 2012 00:47:02
#8

bardzo dobry tutorial na temat Lini jazdy nie wazne ze 2 kola sa milimetry na torze ale sa i o to chodzi

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez maro dnia 24 kwiecień 2012 07:49:07
#9

W innych ligach sprawdzało się każdego po kolei w powtórkach, tera będzie podobnie laugh

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Slimmy dnia 24 kwiecień 2012 09:36:47
#10

ja nie mówie że jest kategoryczny zakaz wyjezdzania poza linie, pisze tylko abyscie nagminnie tego nie robili, rozumiem walke, ale jazda 2 kola tarka 2 piach to szczyt bezczelnosci, i za to beda kary, ale zebyscie nie mysleli ze wszedzie mozna jezdzic jak sie chce, uwaga bedzie zwracana w momencie kiedy rzeczywiscie zawodnik sobie poszerzy lub zetnie w sposób nieprawidłowy. tyle.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez HitmanSon dnia 24 kwiecień 2012 15:51:32
#11

Mario17-03 napisał(a):

Pamiętajmy że mamy 20 i 14 okr. także jak zaczną padać opony to samo będzie zawodników po tarkach ,, nosić,,


Dlatego jest pit stop laugh

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00