Tytuł: RoyalRacing :: Błędy w modzie

Dodane przez Gornik dnia 09 styczeń 2016 21:07:01
#1

PolishRacer napisał(a):

No mod się nie udał. Dobrym rozwiązaniem będzie wrócenie do poprzedniego..

Detale a nie krótki tekst.

Mlody2900 napisał(a):

Dziękuje za odpowiedz Slimmy, błąd jest spowodowany tym że na singlu nie można pośmigać. Sorry za zamęt ale myślałem że mod bez problemów działa na singlu.

Kapkę to rozwinąć gdyż sam jechałem przy 25 botach i nie miałem żadnych problemów.


-----------
Ludzie, jest jeszcze cały tydzień a wy psioczycie, bardzo mało konkretnych info, przez co nie jestem w stanie powiedzieć co się dzieje.

Edytowane przez Gornik dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Mlody2900 dnia 09 styczeń 2016 21:15:13
#2

Kapkę to rozwinąć gdyż sam jechałem przy 25 botach i nie miałem żadnych problemów.

Jeżeli tobie działało to okey, mi nie działa więc nie ma co się spinać. Od ćwiczenia jest ligowy serwer więc.....

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 09 styczeń 2016 21:22:48
#3

Nie o to chodzi, chodzi mi o błędy i tym podobne, co jest spowodowane tą niemożliwością. A nuż się uda naprawić.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez xoSx_USA dnia 09 styczeń 2016 21:32:01
#4

rzeczy, które muszą się zmienić do rozpoczęcia sezonu:
- ujednolicić LODy
- ujednolicić FOVy
- zmienić te cholerne światłą STOPu - ile razy już to było pisane, a wciąż to samo
- niestety trzeba ujednolicić dźwięki, bo
A - w obecnym stanie jazda jest nie do wytrzymania, jedni są głośniejsi, innych prawie nie słychać, czasem własnego auta nie słyszysz, generalnie chaos
B - nie każdy potrafi to samemu zrobić
C - nie każdy ma czas i ochotę szukać i zmieniać żeby nie irytowało (i nie mówię tu już o konkretnym dźwięku ale o ich natężeniu i głośnośc).


Poza tym trzeba przyznać, że na testach przed sezonem wyszło na jaw, że mod nie jest gotowy i prolemów jest multum, pomijam już, że nie ma template, ale to wszystko wygląda bardzo chaotycznie i nieprofesjonalnie - nie kwestionuję tu umiejętności Górnika, ale najwyraźniej miał za mało czasu na przygotowanie - przyznanie tego faktu nikomu nie ubliża, jest tylko stwierdzeniem rzeczywistości - Mod nie jest gotowy. Kropka.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Mario17-03 dnia 09 styczeń 2016 21:41:43
#5

Faktycznie, zróbmy sprawdzony sezon, 6,7 /10? coś co nie robiło problemów, a na s.12 Górnik będzie miał 2 m-ce czasu. Problemy które jeszcze się pojawiają u niektórych spowoduje niechęć do kontynuowania jazdy i frekwencja pójdzie się kochać, a co to za ściganie w 10 osób.
Kwestia świateł jadąc za kimś kto ma zapalone światła i ty też masz, nie widać świateł stopu tego przed tobą, albo gasisz swoje, albo jedziesz pas obok inaczej dzwonek murowany , to tylko moja mała uwaga.
Ta podsterowność tego modu mnie przeraża, bo każdy zna mod z poprzednich sezonów, niestety sezon 5 jak i ten 11 jest słaby w prowadzeniu auta sad

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Lobotomy dnia 09 styczeń 2016 21:43:22
#6

Mario przecież fizyka jest dokładnie taka jak w S10.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Marcello dnia 09 styczeń 2016 21:43:53
#7

Lobo, a nie czujesz, że jezdzi sie tym zupełnie inaczej?

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 09 styczeń 2016 21:48:36
#8

Nic innego jak placebo, fizyka jest TA SAMA, dajcie sobie np stare dźwięki i wtedy przetestujcie moda.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Lobotomy dnia 09 styczeń 2016 21:48:44
#9

Nie, jak dla mnie prowadzi się przyjemnie i podobnie jak w S10. Może to kwestia rozstawu osi czy coś? Tak czy inaczej nie rozumiem części zarzutów co do tego moda, no ale zapewne wybierze większość.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Marcello dnia 09 styczeń 2016 21:49:29
#10

Nie dacie sobie pomóc silly laugh

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Lobotomy dnia 09 styczeń 2016 21:50:55
#11

Czyli wmawiasz autorowi moda, że fizyka jest inna, mimo że on jest świadom że jest taka sama?

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Marcello dnia 09 styczeń 2016 21:51:52
#12

Nie wmawiam, że jest inna.Mówie, że się inaczej prowadzi auto.Po tylu latach jeżdzenia jestem w stanie wyczuć różnice.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Adrian4900 dnia 09 styczeń 2016 21:56:07
#13

Jakoś ja też nie czułem różnicy.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 09 styczeń 2016 22:10:19
#14

Marcel, najwidoczniej nie wiesz o jednej rzeczy, a ciągnie się ona od chyba początku ligi.
Mimo że auta mają te same fizyki, mogą się różnić w prowadzeniu, właśnie w prowadzeniu.
A czemu?? Rozstaw osi. To że auto jest np krótkie to jest różnica, to że auto jest węższe też jest różnica.
W sezonie 10 jechałeś jednak dłuższym lexusem więc różnica może być dla ciebie odczuwalna.
Dodatkowo sam dźwięk może zadziałać jako główny czynnik. Np ja w bejcy gubię się i nie wiem na jakich obrotach jestem.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Slimmy dnia 10 styczeń 2016 00:41:32
#15

W kwestii dźwięków postaram się przede wszystkim wyrównać głośność, usunąć dodatki typu turbo, uatrakcyjnić ogół silnika, złagodzić obroty. To był planowany test i wiedziałem że zażaleń nie uniknę, dzięki temu wiem jakie macie preferencje i w jakim kierunku mamy iść. W końcu to testy silly

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez PolishRacer dnia 10 styczeń 2016 01:41:31
#16

Slimmy nie wiem jak u innych ale ja gdy kilka razy przypadkowo włączyłem ogranicznik prędkości to ten odgłos był dla mnie najgorszy :/.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Slimmy dnia 10 styczeń 2016 04:02:01
#17

wiem o co chodzi, poprawie też to

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez krzysiek_aleks dnia 10 styczeń 2016 08:28:08
#18

Ja zaprezentuję zgoła odmienne zdanie. Mi ten mod się naprawdę podoba. Dobra, dźwięki to ewidentnie była wersja beta, ale to się zmieni. FPSy były niskie, bo Abu Dhabi i te lampy włączone 24/7. Nie rozumiem hejtu na światła stop. To naprawdę jest dobry pomysł. Wczoraj jak jechaliśmy to z dobrych 300+ metrów było widać hamowanie. Ktoś wspomniał, że nie było ich widać przy zapalonych światłach. Tylko, że chyba w tym sezonie nie planuje się jednak nocnych wyścigów (chyba, że coś przeinaczyłem). Może nie jestem obiektywny, bo spamiłem Gornikowi o Leona czy TT, ale każdy głos jest chyba ważny. W dodatku, przygotowywałem się naprawdę mocno do tego moda, gromadziłem materiały, template'y, spamiłem i wkurzałem Gornika ciągłymi pytaniami o pochodzenie modeli, by sobie zgromadzić to co trzeba i jakby to miało wszystko przepaść to za bardzo ucieszony bym nie był. Tak, wiem, jest pomysł by przerzucić ten mod na S12. Tylko, że jest już chyba jakiś plan (Gornik wspominał, że myśli o jakiejś realnej serii u nas) działania, więc go nie psujmy. Da się modem jeździć, jest frajda (swój przykład z jazdy wczoraj, naprawdę miodnie się jechało), nie rozumiem hejtu.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Adrian4900 dnia 10 styczeń 2016 09:46:49
#19

Ja ogólnie do aut i fizyki nie mam żadnych zastrzeżeń, fajnie wyglądają, zajebiście się jeździ no może te dźwięki chociaż w Holdenie moim skromnym zdaniem nie trzeba w tym aspekcie nic zmieniać nie wiem jak tam u Lobo i Ziomkrisa bo oni też wczoraj Holdenami jechali ale takie jest moje skromne zdanie.
Jeszcze ktoś tutaj na forum miał zastrzeżenia że te auta są podsterowne, ja jakoś tego nie czułem czasami miałem więcej nadsterowności ale ja to lubię, wczoraj naprawdę fajnie się bawiłem.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 10 styczeń 2016 11:36:11
#20

Coś koniecznie trzeba zrobić z BMW, bo w kabinie wszystkich słychać dookoła, tylko nie własnego samochodu. Alfa Romeo jest z kolei tak krzykliwe, że na dzień dobry myślałem, że kilka plomb mi wypadło. Ale na szczęście są. Te lampy są przekombinowane, w realu tak niestety nie jest, trochę mi to przypomina mod dla graczy w wieku 4 - 10 lat. Ale to oczywiście moje zdanie. Co do wydajności samego modu, pierwszy raz w historii mojego komputera obraz przy full detalach nie chodził na starcie oczywiście płynnie, więc coś w tej bajce jest, że zbiór różnych aut z różnych gier nieco wymagania zawyża. Sprawdziłem mod na innych torach i było o niebo lepiej, chociaż cienie ustawiłem na średnie. Minimalne przycinki na full opcjach (Radeon R9 270X). Reszta oczywiście śmiga na full. Może minimalny wpływ na to mają te LOD-y i FOV-y (na tym się już niestety nie znam) a może różnej szczegółowości siatki samochodów (różne mody). Tak czy owak słabsze kompy będą miały trochę gorzej. Jeszcze jedno - w powtórkach samochody wydają się różnej wielkości (wysokości). Porównajcie na powtórkach np. Alfę (niziutka) i Focusa (dużo wyższy). Ale to pewnie efekt zbieraniny samochodów z różnych modów. Koniecznie wstawcie template do modeli, ludzie nie wiedzą, z jakich modów te samochody Wzięliście, pomalowany mod na pewno ładniej będzie się prezentował. Jest też kilka mocnych stron modu - BMW, nowy Seat, TT też ładne, Honda, focus i subaru już niestety takie sobie (wg. mnie, w porównaniu ze starymi modelami)
Podsumowując:

dźwięki - koniecznie do poprawy (ujednolicić, jedne samochody nazbyt głośne, innych wogóle nie słychać i nie czuć, zapożyczyć ewentualnie kilka dźwięków ze starego moda),

światła z tyłu - znaleźć złoty środek - trochę wyostrzone mogą być - ale nie tak jak teraz - no chyba, że celujemy w przedział wiekowy 6 - 10 lat,

spróbować troszeczkę poprawić wydajność modu - w końcu na kartę wydałem 600zł - i wczoraj mod mnie zszokował nierówną płynnością. Ja mam z czego zejść - starczyło detale przeciwników dać na wysokie (zamiast ultra) i po problemie. Jednak nie każdego stać na wybulenie na kartę 600 zł.

Jeżeli to Poprawicie - przekonam się do tego modalaugh

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00