Tytuł: RoyalRacing :: Sezon 11 - Pomysły, uwagi, sugestie

Dodane przez WooQash dnia 27 listopad 2015 10:54:31
#1

Skąd Ci taką fizykę mam wytrzasnąć?

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Civus dnia 27 listopad 2015 21:29:34
#2

Popieram pomysł WooQash

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Slimmy dnia 27 listopad 2015 21:31:09
#3

Ja i pewnie kilku innych chciałbym fwd i rwd tak jak w s2 i s3 sad

Edytowane przez Slimmy dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Civus dnia 27 listopad 2015 22:02:38
#4

O widzisz Slim ja to mam sklerozę, być możliwe że rwd sam bym sprawdził, a co do fizyki to z S2

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Baszu43 dnia 28 listopad 2015 07:48:27
#5

@WooQash Ja tam nie wiem, pomieszac fizyki, no bo jakos sie da aby jedno auto bylo rwd a drugie fwd, pomysl rzucilem, myslalem ze jako admin ligi i obcykany w rF to takie rzeczy to potrafisz zrobic xDDDDD

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 28 listopad 2015 11:01:34
#6

Pomieszać jest łatwo, ale nikt nie pomyśli, że fizyki mają różne właściwości i RWD z jednego modu może być szybsze/wolniejsze od FWD z innego, zaś taka AWD może w ogóle przewyższać wszystkie fizyki biorąc ją z jeszcze innego modu. Najważniejszą kwestią z mieszaniem fizyk jest ich względna równość. Wiadomo, że ciężko zrównać FWD z RWD, ale jeśli są z jednego modu to są najbardziej równe niżeli byłby z różnych fizyk, z różnymi przekładaniami skrzyni biegów, różnymi silnikami, etc.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Darsoon dnia 28 listopad 2015 14:16:26
#7

Najbardziej zbliżone osiągi Rwd i Fwd w modzie z sezonu 7

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Slimmy dnia 28 listopad 2015 14:28:06
#8

ale w sezonie 3 było też równo, co prawda tylnym oponom dostawało się po dupie, ale był wyścigi, gdzie rwd nie wygrywało i królowało fwd.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 28 listopad 2015 14:31:11
#9

Ale to nadal była jedna fizyka, a nie zlepek dwóch różnych.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Domino dnia 28 listopad 2015 14:44:58
#10

Slimmy w s3 było równo? Kiedy? :x na dystansie mieliście każde fwd, nie było żadnych szans.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Darsoon dnia 28 listopad 2015 15:00:56
#11

Zużycie opon X1 było wtedy.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Slimmy dnia 28 listopad 2015 18:25:20
#12

No więc skoro jest dobra sprawdzona jedna fizyka dla dwóch typów napędu i dodać zużycie opon x2 to będzie ideał. Tymbardziej że wtedy było nas czterech, ja dars, stig i woo. Teraz popyt na rwd wzrósł i byłoby to ciekawa opcja tymbardziej że jeśli weszłaby w życie opcja jeden sezon podzielić na dwa podzesony i w pierwszym zobaczymy czy będzie aż tak źle z rwd czy nie. Bo jeśli tak to wyda się łatkę z wywaleniem rwd i cały mod będzie fwd. Taka moja propozycja.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Darsoon dnia 28 listopad 2015 18:38:17
#13

Jak nie spróbujemy to się nie dowiemy smiley

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Dryl dnia 29 listopad 2015 22:09:09
#14

zamiana godziny, na 18-stą, wagowa sprawa, w/g wtcc, przyznawanie kar ... "FIA" bardziej widoczne dla poszkodowanych, robic spotkania dla szanowania innych.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 29 listopad 2015 22:19:05
#15

Zmiana godziny - niestety jest to bardzo drażliwy temat. Wcześniej - źle, nie zdążą z roboty czy innych rzeczy wrócić do domu. Później - też źle, bo ktoś nie zdąży na 22 do roboty etc.

Wagi wg WTCC - jak sobie to wyobrażasz? Obecnie z tego co wiem kary przyznawane są dla konkretnych modeli aut, a nie kierowców tak jak u Nas.

FIA - do FIA najlepiej nadałaby się osoba z zewnątrz lub taka co nie jeździ (nie byłaby stronnicza itd), ale znajdźmy taką osobę, która chciałaby nie jeździć i pomagać.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Dryl dnia 29 listopad 2015 22:54:17
#16

Cytować nie będe.

Czas rozgrywania "sobota 19-sta" doskonale zdaje sobie sprawę o innych - pracujących-uczących się, okey, caly czas coś sie zmienia wiec mozna zapytać innych.

Wagi , to dziwne, po wygraniu jednego wyscigu dostajesz prawie max?, stopniowo nie można?

FIA - Fédération Internationale de l’Automobile, FIA (pl. Międzynarodowa Federacja Samochodowa) – najwyższa organizacja powołana 20 czerwca 1904. - troche nie bardzo podpisywać się pod tym, mamy zawody , wiec mamy swoich sędziów. Strategicznie losowanych ludzi kilku z danego wyscigu ocenia to co było, poddając to pod dyskusje, miedzy wyscigami bedzie na to czas.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 29 listopad 2015 23:14:25
#17

Jak dziwne i stopniowo, system dosyć podobny do R2 i R3 w btcc gdzie top z poprzedniego wyścigu (u nas podsumowanie weekendu) dostaje kg adekwatnie do zajętych miejsc.
System jest fajny z aktualnymi kg, ale myślę że można by było pokusić się o system btcc z r1, czyli kg wedle generalnej a nie poprzedniego weekendu. Spowodowałoby to zaciśnięcie generalki i brak sytuacji że ktoś z czołówki opuści weekend i jedzie z 0 kg.

A co do godzin, no cóż, aktualna chyba jest najbardziej odpowiednia. Można by było się kiedyś pokusić o 2 serię z inną odpowiadającą godziną, ale to potrzebna by była druga administracja by zarządzała tamtą serią, czyli tak naprawdę druga liga.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 30 listopad 2015 02:16:28
#18

Też myślałem nad tym aby kary wagowe były względem generalki, a nie ostatniej rundy. Można by się było pokusić nawet o system 100-80-60-50-40-30-20-10 albo 120-100-80-70-60-50-40-30-20-10. To głupie nie jest.

Co do drugiej serii, to niestety ale nie u Nas. Wiem jak się to kończy bo przerabiałem kilka razy o kwestiach finansowych nie wspominając.

Osobiście starałbym się przepchnąć pomysł z możliwością niezaliczania 2ch lub 3ch rund (przy tak długim kalendarzu) do generalki. Liczyły by się wyniki np. Z 17 dowolnych rund (odpadaly by 3 najgorsze dla danego kierowcy lub w ktorych niewystapiono) gdzie 20 jest w kalendarzu.

Edytowane przez WooQash dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Mario17-03 dnia 30 listopad 2015 16:23:34
#19

Podoba mi się pomysł, kg według klasyfikacji, ja bym poszedł w tą stronę że kg ma czołowa 15-tka, skoro zdobywa punkty, dlaczego ma jechać bez balastu? wiadomo że nie może być co 10 kg kara, Bo Darss by wtedy ,,dzwigał ,, z 200 kg ( zapewne i tak by wygrał silly no ale bez przesady , zastosowałbym co 5 kg .
Generalnie jeżeli chodzi o kary wagowe ja bym z tego zrezygnował, ale to tylko moja skromna opinia.
R1 wydłużyłbym o 1/2 kołka a R2 o 2/4 okr. wtedy jest większa zagrywka z oponami, co przy braku balastu daje też dobre ściganie.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Darsoon dnia 30 listopad 2015 16:58:21
#20

Balast wg klasyfikacji jest lepszym pomysłem. Mario z tym 200kg to przesada silly

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00