Tytuł: RoyalRacing :: Sezon 10 - Pomysły, uwagi, sugestie

Dodane przez Krzys dnia 05 czerwiec 2015 19:49:16
#1

WooQash - kary wagowe - dobry pomysł - uatrakcyjni to walkę i spowoduje, że nie tylko jedni i ci sami będą wygrywać. Dwie mieszanki opon, z których jedna jest dużo szybsza, ale też dużo szybciej się zużywa - dobry pomysł, ale trzeba się zastanowić, o ile ma być szybsza, żeby i ta wolniejsza mieszanka była przez graczy akceptowalna (konkurencyjna). Jeżeli chodzi o tory: MidOhio, MontTremblant, Zhuhai, Oran Park, Adelaide, Macau, Monaco, Cutritiba, Salzburgring, Brands Hatch, Marrakech, Okayama, Snetterton, Road America, San Francisco, GP-200 Singapur, Zandwoort - te tory akurat mi się podobają ;-)

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 06 czerwiec 2015 07:49:15
#2

Aaaa.. jeżeli chodzi o tory to oczywiście zapomniałem o Monzy;-)

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Civus dnia 06 czerwiec 2015 11:51:32
#3

Niech kto zapoda mod albo chociaż fizykę z S2 i S4, bo jak by nie było to dla mnie nowe doświadczenie, wtedy jeszcze na padzie śmigałem


Pomyślałem o frekwencji, a mianowicie auta RWD, chyba że ten temat jest zamknięty, dalej, czy administracja zastanawiała się nad rFe Weather Plugin, niektóre ligi go używają,

Edytowane przez Civus dnia 07 czerwiec 2015 13:26:50

Dodane przez Krzys dnia 07 czerwiec 2015 17:04:51
#4

Ja jestem za najprostszą fizyką - 4WD - zero kombinowania, wszyscy mają to samo, decydują umiejętności, znajomość toru i ustawienia auta.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Adrian4900 dnia 07 czerwiec 2015 18:09:28
#5

Zapodajcie mody lub samą fizykę z sezonów 2-4 jeżeli ktoś je jeszcze ma wink

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 07 czerwiec 2015 18:50:55
#6

RoyalRacing Sezon 1 - » link « (183.2MB) [mod]
RoyalRacing Sezon 2 - » link « (329.4MB) [mod]
RoyalRacing Sezon 3 - » link « (483.4MB) [mod]
RoyalRacing Sezon 4 - » link « (4.01GB) [mod, tory, malowania, powtórki]
RoyalRacing Sezon 5 - » link « (2.83GB) [mod, tory, malowania, powtórki]
RoyalRacing Sezon 6 - » link « (2.83GB) [mod, tory, malowania, powtórki]
RoyalRacing Sezon 7 - » link « (folder)
RoyalRacing Sezon 8 - » link « (folder)
RoyalRacing Sezon 9 - » link « (folder)

Edytowane przez WooQash dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez MAURO dnia 08 czerwiec 2015 00:31:18
#7

W S1 blokowało sie paliwo po Q wiec mi reszta obojetna nie cierpię pitu obowiązkowego zjeżdżamy jeśli musimy i czujemy ze nie dojedziemy do mety Saponaro bym chciał ale ja nie decyduje sezon 4 naprawdę byl dobry pod względem fizyki nie zrobiłem tez przy nim błędów przemyślcie) pozdrawiam wszystkich SC nie wprowadzajmy były problemy poważne z tym.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 08 czerwiec 2015 00:41:46
#8

Odblokować paliwo to nie problem, kwestia przestawienia jednej wartości.

Co do obowiązkowego pitu to na pewno nie ma to sensu, jeśli już to w grę wchodzą 2 mieszanki. Jedna miękka, która wytrzymywałaby ~pół wyścigu i byłaby szybsza, oraz twardsza, która wytrzymywałaby cały wyścig i byłaby wolniejsza. Oczywiście to propozycja, jedna z wielu.

SC na pewno nie wchodzi w grę, o ile sam nie miałem doświadczenia z błędami SC (mówiąc po prawdzie w żadnej Lidze, w której jeździłem nigdy nie było SC, a jeśli był to realny, czyli prowadzony przez prawdziwego kierowcę) to wiele się nasłuchałem na ten temat i wiem, że potrafi to zepsuć czasami kilku osobom wyścig.

Sama auta RWD - nie. Mieliśmy Audi i były z tym problemy. Jeśli już to AWD, FWD albo FWD+RWD (BMW itd).

rFe Weather Plugin - nie wiem czy coś się zmieniło w ostatnim czasie działania tego pluginu, ale według mnie za dużo z nim byłoby kombinowania i późniejszych problemów, a że jakieś wywalania, a że jakieś lagi. Jak chcemy mieć takie bajery to od razu przejdźmy do RACE 07 albo najlepiej do rFactor 2.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez maro dnia 08 czerwiec 2015 11:13:23
#9

Pozwolisz Mauro, że Cię trochę poprawię: paliwo po Q blokowało się w S2 silly I ten dylemat jak przejechać Q mając pełny bak, czy jechać szybkie wyjazdowe i 1 pomiar czy bardzo powolne wyjazdowe i jechać 2 pomiary silly Szkoda, że tylko na pierwszych 5 torach tak było, nigdy nie wybaczę tego patcha który potem pozwalał przejechać cały wyścig na paru kropelkach paliwa sad
Aha, i wiesz dlaczego jednak jestem za obowiązkowymi pitami? Zawsze twierdziłeś że nie lubisz zjeżdżać, bo po co i na co, bo zawsze tracisz wiele czasu na zjazdach. Ale z tego co pamiętam, to od S2 aż do S9 miałeś od zaj...nia wymuszonych pitów spowodowanych jakimiś nieprzewidzianymi zdarzeniami. Obstukają na L1, przymusowo na pit (wymienić opony bo mi jedną urwali albo mam kapcia) a potem ludzie marudzą że jadą sami, kilkadziesiąt sekund za rywalem. Jak wiadomo że rywal nie będzie zjeżdżał to się odechciewa jechać, człowiek jedzie bo jedzie i liczy na to, że ktoś przed nim odpadnie z wyścigu bo to jedyna szansa na większe punkty. W przypadku obowiązkowego pitu gaz w desce, ogień w tłokach i ciśniesz bo jest możliwość przeskoczenia rywala po jego picie. Co miałem ostatnio na takim jednym ulicznym torze w R2? Opony zajechane na amen, do końca wyścigu kilka okrążeń ale nie zjadę na wymianę kapci bo to trwałoby o wiele za długo i na pewno straciłbym kilka miejsc na tym, lepiej jechać dalej i starać się blokować jak się da. Opony nie wytrzymały, kapeć po uderzeniu w bandę i dupa, trzeba zjechać, zapomnij o większych punktach. Gdyby był obowiązkowy pit to byłby szanse na walkę z rywalami. Zresztą Woo też tak miałeś w tamtym wyścigu, po picie jedziesz ostatni z gigantyczną stratą. Dopiero gdy ja też zjechałem to poczułeś tą wyścigową krew że możesz z kimś walczyć wink

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Mario17-03 dnia 08 czerwiec 2015 17:14:27
#10

maro, wszystko fajnie pięknie z tymi pitami, tylko ryzyko że ktoś dostanie dzwona na dzień dobry jest małe, napewno mniejsze niż w sezonach 1...4? teraz my wszyscy mamy ,,kupę,, doświadczenia i każdy zapewniam cię że nawet Ty wiesz że wciskać się na ,,żyletkę,, nie ma sensu bo wyścig jest długi i czeka każdego sporo fajnej walki...Ja tak to odbieram . Tyle lat razem , jedżmy w kontakcie a nie na miłość boską po pitlanach smiley
Ps. W WTCC nie ma pitów, wzięliśmy u nas na próbę, nie przeszło, więc po kij wracać do czegoś co się nie sprawdziło.
Ps. 2 ? maro ja chce cię po zderzaku smyrać i czuć twój blady strach, że opóżnię hamowanie laugh , niż patrzeć jak mi na pit uciekasz. chapeau bas smiley

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 08 czerwiec 2015 18:16:37
#11

Co do pitów WooQash ma rację - dwie mieszanki, i każdy jedzie jak mu się podoba. Jedni na miękkich oponach z pit stopem, inni na twardych bez pit stopu. Żaden nie wie, jaką taktykę obrał rywal. Tylko te mieszanki muszą być konkurencyjne. I to najlepiej się sprawdzało w 8 sezonie. Kilka razy niemile zaskoczyłem rywali, gdy nie udało im się mnie dojść w końcówce wyścigu;-). Co do pogody, w innej lidze mieliśmy tak, że na stronie był plugin pogodowy w czasie rzeczywistym, z danej miejscowości, w której był wyścig. Admin na bieżąco sprawdzał, jaka jest pogoda w czasie rzeczywistym, i przełączał na tor suchy, bądź mokry (oczywiście tory musiały być w dwóch wersjach). I co Wy na taką możliwość z tą pogodą? Ja osobiście na kilka dni przed wyścigiem sprawdzałem jaka może być pogoda w dniu wyścigu, i tak się przygotowywałem (pod tor suchy, bądź mokry).

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Adrian4900 dnia 08 czerwiec 2015 18:43:44
#12

Tylko Krzys śmigam w lidze gdzie jest plugin pogodowy i czasami potrafi mu odjebać.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 08 czerwiec 2015 19:36:36
#13

Pozostaje jeszcze sprawa torów. 99% torów, na których jeździliśmy mają tylko jedną wersję, aby mieć wersję deszczową trzeba by było każdy tor dostosowywać na własną rękę.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Mario17-03 dnia 08 czerwiec 2015 19:42:55
#14

Tor Chayka ma wersję suchą i deszczową w jednym pliku, sprawdzony bo sam śmigałem, mówiłem już o tym kilkakrotnie, ja wiem że każdy by chciał swój ulubiony tor w deszczu, ale pamiętam Monaco w deszczu, opony intermediaty nie miały racji bytu, bo gra ich nie widziała? i schodzily jak softy po papierze ściernym 1 okr i już 10% zużycia, także jeżeli mam tylko widzieć że kapie na tor i mieć cyrki, to wolę bezpiecznie suchy, szkoda że nie ma opcji jak w R07, że pogoda losowa.....jedziesz sucho i kończysz w ulewie, wtedy ma sens zjechać zmienić opony. Jak wspominałem wyżej tor Chayka jest w wersji deszczowej .

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Adrian4900 dnia 08 czerwiec 2015 20:02:47
#15

Z tym deszczem może być za dużo problemów

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez maro dnia 09 czerwiec 2015 08:37:35
#16

To od dawna wiadomo, że deszczowe opony w rF nie pomagają, tylko utrudniają życie. Osobiście Mario nie pamiętam żeby w Monako schodziło 10% opon, może w S2 ale wtedy i tak jeździliśmy na zwykłych kapciach, ale do teraz pamiętam akcję na mokrym Donington w S5: 70% opon na okrążenie, po dużych poprawkach w setupie schodziło "tylko" 55% silly A co do szmyrania po tyłkach: pamiętam nasze wypadki między sezonami 4-7 i ja po prostu boję się być zbyt blisko Ciebie ;P Dlatego wolałbym spier.alać do pitu xD

Krzyś, nie ma sensu by admin przełączał wersję toru w zależności od pogody. Nie dość że w RR od zawsze jest pełno fikcyjnych torów, to ludzie nieraz by się wkurzyli i odeszli. W jednej z lig była Monza, ponad 20 osób zapisanych. Treningi: deszczowe. Kwalifikacje: deszczowe. Jak się okazało, że wyścigi będą na suchym torze to ludzie się wypięli i poszli. Liga padła po nie wiem, drugim torze? Frekwencję szlag trafił po prostu.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 09 czerwiec 2015 19:36:53
#17

Oki - to rezygnujemy z deszczu. To teraz czekam na testy jakiegoś modu, żeby "botom" już podziękować ;-). Aaa... i widzę, że stara gwardia zaczyna powoli wracać;-)

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Marcello dnia 09 czerwiec 2015 20:54:31
#18

Chętnie bym wrócił, bo po tym , co tu się dzieje widać, że 10 sezon będzie kozacki laugh

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Slimmy dnia 09 czerwiec 2015 21:08:21
#19

Od siebie tak dodam siema chłopaki, że mnie najbardziej zaintrygował sezon 6, w zasadzie najlepiej mi się jeździło (co prawda to ja układałem setup samochodu, tak aby każdy miał możliwość dobrego prowadzenia). To, że ja z Domino odstawałem na 3s nad 3 zawodnikiem i resztą to nie jest wina setupu, ale stylu jazdy. Wystarczy wcześniej hamować, lub jechać 10km mniej na łuku i czas się wydłuża... proste.. Sezon 4 i 5 moim zdaniem również był udany. Sezon 2 i 3 w zasadzie w moim przypadku był najlepszy z najlepszych w kategorii WTCC z RWD. Choć RWD to już mit bo już nie ma tak dobrego modu z RWD to mimo wszystko wygrywa mod z S6 i tu bym skierował myśli.

Jednym z lepszych modów był mod w TouristCar, które prowadził również Woo i to były super czasy, fajne walki, wyrównane tempo. Mnie zainspirował mod SINL WTCC, jest też wersja Xtreme. Fizyka, prowadzenie, samochody i predkości to jest kwintesencja wyścigów smiley

Tyle ode mnie

pzdr Slim

PS. W sumie jakby nie patrzeć to zbliża się nam jubileuszowy, 10 sezon smiley

Edytowane przez Slimmy dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Adrian4900 dnia 09 czerwiec 2015 21:09:51
#20

No ja również mam zamiar wrócić laugh

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00