Tytuł: RoyalRacing :: Sezon 10 - Pomysły, uwagi, sugestie

Dodane przez Mario17-03 dnia 31 maj 2015 16:19:53
#1

Witajcie, jak wiecie niestety albo jak kto woli stety zakończyliśmy sezon #9.
Co dalej?, temat przenioslem tutaj, bo pisanie na SB za 2 dni się ,,rozmyje,, i temat nie będzie się trzymał ,,kupy,,.
Krzyś piszesz że co 2 tyg. ja jestem za aby utrzymać stan który mieliśmy do tej pory, dlaczego? dlatego że ,,wypadniesz z rytmu,, raz opuścisz week wyścigowy i nie jedziesz już..3 tyg. a potem ciężko będzie wracać, także ja jestem za wyścigami co tydzień, kiedy masz fajny mod i fajne tory, to aż chce ci się śmigać smiley .
Następna rzecz, wielce prawdopodobne jest że , wszystko zależeć będzie od frekwencji, ja osobiście miałbym 2-3 kierowców nowych na sezon #10 , i czy utrzymujemy teamy, czy jednak tabela indywidualna. Ale to będziemy mądrzejsi pod koniec sierpnia .
Następna sprawa, osobiście bym wolał abyśmy jechali coś sprawdzonego, coś co było jazdą z przyjemnością i mieliśmy to w poprzednich sezonach, mianowicie sezony 1,2 i 3 były udane, w zasadzie jest tam ,,wszystko gotowe,, tylko PS i malować skiny . S3 chyba miał różną fizykę?? Renault Megane miało zajefajne heble laugh.
Kalendarz torów wygląda bardzo obiecująco smiley jest kilka torów o mocnych nerwach i trzeba będzie się skupić konkretnie, ale to wiadomo wszystko w ,,praniu,, , tylko ludzie na boga, pogadajcie ze znajomymi może ktoś zechce pośmigać.
Bo jak wiecie dla 6-7 osób to Woo pójdzie na piwo i potem będzie grać w kapsle silly, bo kto ogarnie ten cały cyrk?

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez maro dnia 31 maj 2015 17:20:27
#2

Mody z sezonów 2-4 są dobre, pytanie co z frekwencją i torami. Nie ukrywam że przez ostatnie sezony bardzo denerwował mnie fakt, że dopiero co tydzień poznawaliśmy nowy tor. Wcześniej znaliśmy cały kalendarz i mogło się czekać ze zniecierpliwieniem na ulubiony tor. Co do nich, powinno być więcej ciekawych takich jak Vitus, Charade, Alsace Summer, Milan, Okutama, które miały swój charakter. Tory od 8 sezonu już nie miały tego czegoś, jedynie ten ostatni co kończył S8 był coś wart... Tylko jak on się nazywał? xD
No i frekwencja. Powiem krótko: jeśli będzie mniej niż 15 osób, to nie ma sensu tego dłużej trzymać. Wierzcie lub nie, naprawdę bardzo brakowało mi na torach Stiga, Abartha, Slimmiego, Zagmana, DraGala, Mauro i paru innych. Patrząc na to, że ogólnie cały rFactor umiera, ciężko będzie zyskać nowych zawodników.

Jednak prawdę mówiąc, jeśli mielibyśmy jeździć na modzie z S2 w 10 osób, to lepiej nie robić takiego sezonu. Klimat z S2 (jak również z S3 i S4) był znakomity, do teraz go miło wspominam (ile razy człowiek atakował podium startując z pozycji dalszej niż P20?) i nie chcę zniszczyć sobie wspomnień z tego okresu...

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 31 maj 2015 17:21:04
#3

Bo jak wiecie dla 6-7 osób to Woo pójdzie na piwo i potem będzie grać w kapsle silly, bo kto ogarnie ten cały cyrk?


Chyba nie tylko ja, bo z tego co widzę co pisze Civus, czy maro, to im się nie chce wszystkiego też od jakiegoś czasu. Pytanie tylko czy to jest wina frekwencji czy po prostu mają dość przesiadywania w sobotnie wieczory przed kompem.

Nie ukrywam, że prowadzenie tego majdanu dla 6 osób nie należy do przyjemności z kilu względów. Czy to finansowych, aby opłacać serwer co miesiąc dla 6 osób, aby pośmigały sobie głównie w weekend, bo w tygodniu i tak nic się nie dzieje, czy chociażby z powodów osobistych, że każdą sobotę muszę spędzić z Wami, gdyż nie ma innej osoby, która pod moją nieobecność mogłaby się zająć wszystkim. Wiadomo, że gdyby jeździło nas trochę więcej to podejście byłoby inne i przygotowanie do wyścigów byłoby inne z mojej, ale i z Waszej strony również. Według mnie to głównym problemem jest frekwencja, ale powstaje pytanie czy można coś z tym zrobić. Czy są jeszcze jakieś nowe osoby, które chciałby jeździć? Czy osoby, które odeszły w S8, czy w S9 chciałby powrócić do WTCC? Pytań jest wiele, na które ciężko zdobyć odpowiedź.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 31 maj 2015 19:09:08
#4

Dołączyłem do Was, gdy liga rozgrywana była na modzie WTCCX i byłem tym modem pozytywnie zaskoczony. W innej lidze jeździliśmy na modzie WTCC (jeżdżą) i same modele aut, jak i fizyka nie była tak fajna, jak u Was. Co do frekwencji, będzie ciekawe WTCC (WTCCX), frekwencja będzie większa. Oczywiście wszystkie ligi przechodzą kryzys, jeżeli o frekwencję chodzi, ale myślę, że spokojnie te 15 osób by się uzbierało. Ten nasz obecny mod, na którym śmigaliśmy w 9 sezonie może był i fajny, ale fizyka była trudniejsza (znacznie mniej kontaktów z innymi samochodami), strategia była żadna - bo nikomu nie opłacało się jechać na zmianę opon, a i wizualnie samo audi po 3 wyścigach tak się oklepało, że stało się po prostu nudne. Ja poznając jakiś nowy tor i ucząc się go do wyścigu offline, uczyłem się go na modzie WTCCX z 8 sezonu, bo przynajmniej nie był nudny. Reasumując - jeżeli mamy istnieć to moim zdaniem mod WTCCX z np. 7go sezonu i najfajniejsze modele aut do niego (opel astra w 8 sezonie był BEZNADZIEJNY, dlatego nikt nim nie jeździł;-). Co do wyścigów co 2 tygodnie - chciałem dać odpocząć WooQashowi, ale w sumie przychylę się do większości. Zmiana na inną platformę też chyba nie wchodzi w grę bo największe kłopoty miałby z jej obsługą WooQash, zresztą na jaką? Musiała by to być taka platforma, która płynnie chodziła by również na starszych komputerach (Race07, GTR2). Więcej było by z tym problemów niż pożytku;-)

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Civus dnia 31 maj 2015 20:13:13
#5

Dać znać osobom które nie jeżdżą czy znaleźliby czas pojechać kolejny sezon i na jakim modzie, taka mnie myśl naszła, nie mam pojęcia czy to by się sprawdziło ewentualnie zwerbować nowych graczy

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Adrian4900 dnia 31 maj 2015 21:29:08
#6

Ja jeżdziłem tutaj tylko i wyłącznie dla WTCCX nie licząc przerwy w sezonie 7 to powiem szczerze że największą frajdę miałem z modu który był w sezonie 6 ten napęd 4x4 aż chciało się na tym modzie bocić ba do dziś do tego modu wracam i śmigam dla frajdy.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Domino dnia 31 maj 2015 21:55:26
#7

Dokładnie, w S6 mod był wspaniały. Najlepsze ustawienia (skrzydło pracowało tak powinno, duże też rozbieżności z nim były, np 2 0.5s szybsza, ale 3 dużo bardziej stabilniejsza). Szybkie auta. Podczas walki było kilka torów jazdy, bo 4x4 na to pozwalało. Zdecydowanie najlepszy mod na jakim jeździłem prócz tego jednego w F1.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Mario17-03 dnia 01 czerwiec 2015 19:48:02
#8

Ok , mnie też się podobał mod sezonu 6, tylko jedno małe ale, za sztywne, sprężyny są ,,off,, więc auto momentami skakało nienaturalnie, gdyby to uaktywnić jest całkiem fajna jazda.
Próbowałem teraz z ciekawości na Outlon, auto skacze jak wańka wstańka, czasy na poziomie 1;35 i pomimo ze zużycie opon normalne, to schodzą mocno, poprzez sztywne sprężyny które sa zablokowane na wartość ,,1,, , gdyby je tak dać np na ...8 byłoby całkiem przyjemnie .

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Adrian4900 dnia 01 czerwiec 2015 21:02:44
#9

No można by było więcej opcji w tym modzie odblokować i wtedy mod doskonały smiley

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Marcello dnia 01 czerwiec 2015 21:04:04
#10

Mnie się jakoś podobał mod z S5 i S6.
A co myślicie o jakiejś serii Cupowej na zasadzie Clio BMW itp. równe auta, blokada seta.
Problem w tym, że jest wiele osób, które odeszły nie z RR a z sim racingu.3 osobom padły kiery.
Może najpierw pomyślmy nad jakimś dobrym promo żeby wpadło nowych driverów.Wtedy można pomyśleć o modzie.Byłoby więcej wypowiedzi.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 01 czerwiec 2015 21:11:36
#11

Tylko, żeby mieć promo trzeba mieć mod. W promo będziemy mówić o WTCCX, a przypuśćmy, że sezon pojedziemy Audi... Skoro Audi się oklepało po kliku wyścigach to wszelakie cupy w moim odczuciu odpadają.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Marcello dnia 01 czerwiec 2015 21:13:44
#12

Dawać mod z S6 i działamy.Podstawa to dobre tory.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez maro dnia 02 czerwiec 2015 08:23:59
#13

Mody z S5 i S6 to największe gnioty jakie w rF widziałem, wolałbym już ligę NASCAR hehe. Też się człowiek wkurw..ł, też nie szło ale przynajmniej jakaś strategia na wyścigi była...

Edytowane przez maro dnia 02 czerwiec 2015 08:35:00

Dodane przez Mario17-03 dnia 02 czerwiec 2015 16:11:07
#14

Co do S.5 to się zgodzę, mod nieudany, ale s.6 dobry tylko za ,,sztywne,, auto i skacze nienaturalnie.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 02 czerwiec 2015 19:52:07
#15

Najlepiej wybrać najlepsze auta z WTCCX, dołożyć np. megankę (bo jest fajna), ewentualnie Civica WTCC (błotniki poszerzane - podobna do tych aut z WTCCX) i driwerzy sami się znajdą. Fizyka może być 4x4 jednakowa dla wszystkich bryk (żeby było sprawiedliwie), ciekawe tory i nic innego z RFactora nie wydusimy. Co do wersji Cup, oklepie się po 3 wyścigach, i znowu zostanie 4 - 6 wytrwałych - zdecydowanie nie polecam;-).

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 02 czerwiec 2015 20:05:16
#16

Jeśli chodzi o mod WTCCX to auta będą tylko z jednego modu, nie ma mowy o łączeniu modów aby nie było jakiś dziwnych różnic jak było chociażby w przypadku WTCCX z ITCC kiedy były bardzo różne modele co powodowało, że jedne auta miały do pomalowania praktycznie wszystko w kilku plikach, a inne głównie tylko karoserię (bez szyb) i wszystko było w jednym pliku wrzucone. W dodatku jeden samochód niby przecież z tego samego modu jakim był ITCC trzeba było zmniejszać, gdyż był za duży w porównaniu do innych... Według mnie jeśli jest zgoda na WTCCX to będą samochody WTCCX, co do fizyki sprawa jest otwarta, chociaż dobrze by było gdyby obyło się bez większego kombinowania. Otwarcie zawieszenie w fizyce z S6 to nie problem oczywiście, ale mówiąc o kombinowaniu mówię tutaj o wrzucaniu jakiś nowych fizyk nie wiadomo skąd. Do dyspozycji mam wszystkie mody pomiędzy sezonem 3 - 8 (Audi z S9 nie liczę już).

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Adrian4900 dnia 02 czerwiec 2015 20:10:26
#17

Tam przesadzacie dawajta mod z sezonu 6 tylko otwórzcie więcej opcji w ustawieniach i tyle w temacie, po co bawić się nowymi autami jest tam ich sporo i dla każdego coś się znajdzie.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 02 czerwiec 2015 21:21:57
#18

Oki WooQash rozumiem - mod WTCCX. Co do fizyki - dajcie tą 4x4 - fizyka uniwersalna, wszystkie auta równe, i już.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez maro dnia 03 czerwiec 2015 07:29:36
#19

Tylko panowie, jest pewna sprawa do wyjaśnienia... Jak w większości torów w S9 wyglądały czasy okrążeń? Domino, sekunda za nim ja, sekunda za mną jeszcze ktoś, kolejny traci 0.6 sekundy i tak dalej, a podczas wyścigów stawka się w większości rozjeżdżała. Jedna wielka NUUUUUUDA podczas wyścigów, przynajmniej u mnie i Domino, bo co to za frajda jechać samemu przez 3/4 wyścigu. W modzie z S6 to wyglądało jeszcze gorzej: Domino walczył ze Slimmym, 3 sekundy (!!!) z tyłu ja, gdzieś obok Adrian, kolejny tracił kolejną sekundę. Nie wiem jak Was, ale to jest strasznie demotywujące wiedząc, że jadąc wyścig nie masz praktycznie szans na jakąś walkę. Szybszy wyleci z toru, wyprzedzisz go i co? Z góry jesteś na straconej pozycji choćbyś się dwoił i troił podczas obrony. Gdzie czasy, gdy 15 osób mieściło się w sekundzie i naprawdę trzeba było się starać, by kogoś atakować?
Samochodom z S6 mówię tak, ale jej fizyce nie.

Woo, poniżej masz link do modu z 1 sezonu, także jak chcesz możesz zobaczyć fizykę. Mod z S2 mam na dysku, także pliki związane z fizyką też mogę przesłać, chociaż różnice między fizykami z S2 i S3 były naprawdę kosmetyczne (mapowanie silnika: w S2 do wyboru między 1 a 10, w S3 zablokowane na 1 i trochę zmienione opony)
» link « -mod RSN TC 2010 z S1

Edytowane przez maro dnia 03 czerwiec 2015 07:42:48

Dodane przez Krzys dnia 03 czerwiec 2015 10:11:19
#20

Maro ma rację, powinno się wybrać taki mod, w którym różnice czasowe pomiędzy graczami będą jak najmniejsze. To spowoduje, że mod i walka pomiędzy zawodnikami będą ciekawsze. RFactor pozwala również na kary wagowe - ale to chyba nie wchodzi w grę?

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00