Slimmy
Posty: 588
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 23.04.2012 13:32
Witajcie. Przyglądamy się Wam zawsze i wszędzie, śledzimy Wasze rozmowy i konsultacje, pytania i problemy. Stworzyłem ten dział, aby każdy z Was mógł zaspokoić swoją wiedzę na temat jak poprawnie jechać, aby nie zostać ukaranym, a także po to, aby nikomu z osobna nie mówić jak wolno, jak nie wolno, a ja wiedziałem, a ja nie, i tego typu spekulacje.
Od dziś po każdym weekendzie wyścigowym, będę tworzył tematy opisując zasady jazdy na kolejnym torze, na którym będziemy się ścigać. Więc zaczynamy.
Tor w wersji graficznej:
Mamy oznakowane zakręty T1,T2 itp
Jak należy jechać zakręt T2:
Jak nie należy jechać zakrętu T2:
Starajmy się nie poszerzać wjazdu w partię między T2 a T3:
Jak nie należy jechać zakrętu T3:
Zakręt T4 - prawidłowy tor jazdy:
Zakręt T4 - nieprawidłowe wejście:
Po długiej prostej mamy zakręt T6, starajmy się z niego wychodzić nie poszerzając w ten sposób:
Partia T7&T8 - tak nie należy przejeżdzać:
a juz na pewno nie w taki sposób:
Po T8 może lekko wynieść, więc można nieco wejść na tarkę, ale z umiarem:
Prawidłowy wjazd i wyjazd w ciasnej partii T9&T10:
Nieprawidłowy wjazd i wyjazd w ciasnej partii T9&T10:
Także na ostatnim zakręcie, na wyjeździe na prostą start/meta taki manerw jest niedozwolony:
Charakterystyka tego toru kusi do poszerzania/ścinania by uzyskać dobry czas, jednak pamiętajmy, że obowiązują nas pewne zasady, których nie wolno łamać. Takie przedstawianie toru jazdy na tego typu torach, myślę że będzie bardzo pomocne. Pozdrawiam
Od dziś po każdym weekendzie wyścigowym, będę tworzył tematy opisując zasady jazdy na kolejnym torze, na którym będziemy się ścigać. Więc zaczynamy.
Tor w wersji graficznej:
Mamy oznakowane zakręty T1,T2 itp
Jak należy jechać zakręt T2:
Jak nie należy jechać zakrętu T2:
Starajmy się nie poszerzać wjazdu w partię między T2 a T3:
Jak nie należy jechać zakrętu T3:
Zakręt T4 - prawidłowy tor jazdy:
Zakręt T4 - nieprawidłowe wejście:
Po długiej prostej mamy zakręt T6, starajmy się z niego wychodzić nie poszerzając w ten sposób:
Partia T7&T8 - tak nie należy przejeżdzać:
a juz na pewno nie w taki sposób:
Po T8 może lekko wynieść, więc można nieco wejść na tarkę, ale z umiarem:
Prawidłowy wjazd i wyjazd w ciasnej partii T9&T10:
Nieprawidłowy wjazd i wyjazd w ciasnej partii T9&T10:
Także na ostatnim zakręcie, na wyjeździe na prostą start/meta taki manerw jest niedozwolony:
Charakterystyka tego toru kusi do poszerzania/ścinania by uzyskać dobry czas, jednak pamiętajmy, że obowiązują nas pewne zasady, których nie wolno łamać. Takie przedstawianie toru jazdy na tego typu torach, myślę że będzie bardzo pomocne. Pozdrawiam