Mario17-03
Posty: 517
Dołączył: 21.08.2011
Napisany 21.03.2016 07:18
Koła Dunlop fajne
CPU i5 2400 4x 3,1 Ghz
GPU GTX 560Ti Asus DC II CU
Ramm 4x2 Gb GoodRam 1333Mhz CL9
Dysk SSD Crucial M550 128 Gb, HDD F3 Samsung 500 Gb
PSU OCZ ZT 550 Watt Bronze
Sound card Asus Xonar DX/XD
System Win 7 64 bit.
GPU GTX 560Ti Asus DC II CU
Ramm 4x2 Gb GoodRam 1333Mhz CL9
Dysk SSD Crucial M550 128 Gb, HDD F3 Samsung 500 Gb
PSU OCZ ZT 550 Watt Bronze
Sound card Asus Xonar DX/XD
System Win 7 64 bit.
Civus
Posty: 207
Dołączył: 19.08.2011
xoSx_USA
Posty: 107
Dołączył: 26.10.2012
Napisany 21.03.2016 17:46
Górnik, a możliwe jest żebyś dał inną teksture Carbon Fibre na splitterze? Bo po pierwsze dla każdego auta wygląda to inaczej, a po drugie w większości przypadków ziarnistość tego carbonu jest po prostu przerażająca - np. w tej Avensis jeden plot carbonu jest wielkości pięści, a w rzeczywistości to one nie są większe niż 0,7 cm
--
MoBo: MSI Z170A Gaming M7 LGA 1151 ATX
CPU: Intel Core i7-6700K 4.0GHz LGA
GPU: 2xASUS GeForce Turbo GTX 970 Overclocked 4GB Blower Special Edition
RAM: Crucial Ballistix Elite 4x16GB DDR4-2666 PC4-21300
SSD: Crucial MX200 500GB SATA III 6Gb/s
HDD: RAID 3x Seagate Barracuda XT 3TB 7,200 RPM SATA III 6Gb/s
Power: Corsair TX850 850 Watt 12V 80 Plus Bronze ATX
Windows 10 64 bit. build 14316
MoBo: MSI Z170A Gaming M7 LGA 1151 ATX
CPU: Intel Core i7-6700K 4.0GHz LGA
GPU: 2xASUS GeForce Turbo GTX 970 Overclocked 4GB Blower Special Edition
RAM: Crucial Ballistix Elite 4x16GB DDR4-2666 PC4-21300
SSD: Crucial MX200 500GB SATA III 6Gb/s
HDD: RAID 3x Seagate Barracuda XT 3TB 7,200 RPM SATA III 6Gb/s
Power: Corsair TX850 850 Watt 12V 80 Plus Bronze ATX
Windows 10 64 bit. build 14316
Napisany 21.03.2016 18:21
Splitery będą modyfikowane na wszystkich autach. Tak samo tekstura będzie zmodyfikowana tak by lepiej wyglądała.
A co do audicy, to nie jestem jeszcze 100% pewien czy ją dam, bo jak dobiorę się do pewnych modeli to będzie w sumie trzy modele audi. Możliwe też że zostawię te 3 audi tylko trzeba będzie dać inny system liczby modeli, który by uwzględniał liczbę modeli na marce. Nie wiem tylko czy to przejdzie (3/4 modele dla marek max 2 modele, 2/3 modele dla marek z 3 modelami)
A co do audicy, to nie jestem jeszcze 100% pewien czy ją dam, bo jak dobiorę się do pewnych modeli to będzie w sumie trzy modele audi. Możliwe też że zostawię te 3 audi tylko trzeba będzie dać inny system liczby modeli, który by uwzględniał liczbę modeli na marce. Nie wiem tylko czy to przejdzie (3/4 modele dla marek max 2 modele, 2/3 modele dla marek z 3 modelami)
MAURO
Posty: 256
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 21.03.2016 23:44
Kapitalne Audi no i moze ten Accord Coupe bedzie
ITALOVER
Abarth
Posty: 272
Dołączył: 19.08.2011
Mario17-03
Posty: 517
Dołączył: 21.08.2011
Napisany 22.03.2016 10:00
W wolnej chwili, zainstalowałem mod z s.3 , testy na Chayka Wet, po 1 lapie, ten sam setup.
Bmw czas 1;50;1
VW Golf 1;47;2 .
wnioski, Bmw jechało mi się swietne, fajnie myszkuje na mokrym torze, z czuciem trzeba gazu, co do Golfa, za łatwe to jest, klej niesamowity , pełny but praktycznie, fakt ze inna praca opon, co nie zmienia faktu, że porownując do s.11 mamy teraz bardziej real.
Moja sugestia, RWD jak najbardziej tak, jest fajnie, 5 stopniowa skrzynia ma fajnego powera + nowe cuda od Górnika. FWD się nie sprawdzi w wydaniu s.3 jakbym z asystami jechał, mamy większe doświadczenie i można s.12 polecieć z tył napęd, ale bez kary wagowej wtedy, bo trudniej już jest.
PS. Górnik zamawiam te Dunlopy
Bmw czas 1;50;1
VW Golf 1;47;2 .
wnioski, Bmw jechało mi się swietne, fajnie myszkuje na mokrym torze, z czuciem trzeba gazu, co do Golfa, za łatwe to jest, klej niesamowity , pełny but praktycznie, fakt ze inna praca opon, co nie zmienia faktu, że porownując do s.11 mamy teraz bardziej real.
Moja sugestia, RWD jak najbardziej tak, jest fajnie, 5 stopniowa skrzynia ma fajnego powera + nowe cuda od Górnika. FWD się nie sprawdzi w wydaniu s.3 jakbym z asystami jechał, mamy większe doświadczenie i można s.12 polecieć z tył napęd, ale bez kary wagowej wtedy, bo trudniej już jest.
PS. Górnik zamawiam te Dunlopy
CPU i5 2400 4x 3,1 Ghz
GPU GTX 560Ti Asus DC II CU
Ramm 4x2 Gb GoodRam 1333Mhz CL9
Dysk SSD Crucial M550 128 Gb, HDD F3 Samsung 500 Gb
PSU OCZ ZT 550 Watt Bronze
Sound card Asus Xonar DX/XD
System Win 7 64 bit.
GPU GTX 560Ti Asus DC II CU
Ramm 4x2 Gb GoodRam 1333Mhz CL9
Dysk SSD Crucial M550 128 Gb, HDD F3 Samsung 500 Gb
PSU OCZ ZT 550 Watt Bronze
Sound card Asus Xonar DX/XD
System Win 7 64 bit.
Darsoon
Posty: 175
Dołączył: 17.02.2012
Napisany 22.03.2016 17:35
Kara wagowa jak najbardziej powinna zostac. Stawka jest wtedy bardziej wyrownana. Co do rwd byl jeden wyscig w s3. Sekunde szybszy bylem od reszty . Nawet od takiego slima ktory tez smgal w rwd. Zreszta kto to ten slimmy....
Napisany 22.03.2016 18:07
Kara wagowa musi zostać. Stawka tak się wymieszała że szok. Cel myślę że został naprawdę porządnie osiągnięty, o wiele lepszy niż przy karze wagowej za weekend
DrąGal
Posty: 131
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 22.03.2016 21:43
Oczywiście ja jestem cały czas za wprowadzeniem Accorda Coupe którego Górnik ma od dawna w posiadaniu a którego nawet nie pokazał , a tyle się męczyłem żeby go znaleść
Rezerwacja jednej sztuki na S12 należy do mnie
Rezerwacja jednej sztuki na S12 należy do mnie
Odważny to nie ten,który się nie boi...
...ale ten, który mimo strachu podejmuje wyzwanie
...ale ten, który mimo strachu podejmuje wyzwanie
PolishRacer
Posty: 156
Dołączył: 07.04.2015
Napisany 22.03.2016 21:54
Accord <3
Mario17-03
Posty: 517
Dołączył: 21.08.2011
Napisany 23.03.2016 08:09
To zróbmy karę wagową dla czołowej 15-tki , P15-5kg, P14-10kg i tak co oczko wyżej po 5 kg więcej.
CPU i5 2400 4x 3,1 Ghz
GPU GTX 560Ti Asus DC II CU
Ramm 4x2 Gb GoodRam 1333Mhz CL9
Dysk SSD Crucial M550 128 Gb, HDD F3 Samsung 500 Gb
PSU OCZ ZT 550 Watt Bronze
Sound card Asus Xonar DX/XD
System Win 7 64 bit.
GPU GTX 560Ti Asus DC II CU
Ramm 4x2 Gb GoodRam 1333Mhz CL9
Dysk SSD Crucial M550 128 Gb, HDD F3 Samsung 500 Gb
PSU OCZ ZT 550 Watt Bronze
Sound card Asus Xonar DX/XD
System Win 7 64 bit.
Slimmy
Posty: 588
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 23.03.2016 09:12
Jaki to ma sens Mario?
Napisany 23.03.2016 10:18
Mario, po co zmieniać coś co działa?
Abarth
Posty: 272
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 23.03.2016 18:32
Nie no, aż tak żeby co 5 kg balast był to bez sensu. Aczkolwiek fajnie by było, coś pomyśleć, żeby Ci z balastem nie tracili aż tyle na prostej
Wtedy to kij ma dwa końce. Bo albo ja nie moge wyprzedzić, mimo że jestem szybszy w zakrętach. Albo ktoś nie umie mnie wyprzedzić, bo zyskuje na prostej i traci w zakrętach i go blokuje i później robi sie korek na torze ...
Wtedy to kij ma dwa końce. Bo albo ja nie moge wyprzedzić, mimo że jestem szybszy w zakrętach. Albo ktoś nie umie mnie wyprzedzić, bo zyskuje na prostej i traci w zakrętach i go blokuje i później robi sie korek na torze ...
Napisany 23.03.2016 19:29
Niestety nic innego nie da rady zrobić <bezradny>
KG to chyba najlepsza z możliwych opcji, a vmax to niestety czy stety powiązana rzecz.
KG to chyba najlepsza z możliwych opcji, a vmax to niestety czy stety powiązana rzecz.
Adrian4900
Posty: 167
Dołączył: 30.04.2013
Napisany 23.03.2016 19:58
Teraz jest dobrze.
Abarth
Posty: 272
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 23.03.2016 21:53
Jest opcja taka, że można by było pobawić się "KERSem" czy tam push-to-pass Fajna opcja by była - gdy masz 100-80 kg balastu masz dodatkowe 30 KM, 70-50 kg 15 KM na przyklad Aczkolwiek nie wiem czy da się taki bajer tak zaprogramować w rF Ewentualnie taki Kers dostępny tylko dla ludzi z balastem 100-40 kg, bo te 30 kg to aż tak nie zmieniaja dużo chyba