Napisany 18.01.2016 18:48
Cóż, miałem ten temat zacząć dopiero po pierwszym wyścigu ale uznałem a co tam, po kiego tyle czekać.
Propozycji jest kilka, jak i wy możecie składać propozycję na temat specyfikacji. Jedynym ograniczeniem jest to że to muszą być Turystyki (rwd zapewne również odpadać będzie ale kto wie)
1.Pozostanie przy aktualnej specyfikacji wtccx dodając parę nowych aut.
Cóż dużo pisać nie będę bo macie już możliwość testowania.
2.TCR
Całkiem nowa seria, zainaugurowana w 2015 na bazie koncepcji Seat Leon Racer i zasad aut GT3 z ustandaryzowaniem splitera i tylnego.
Na dzień dzisiejszy są tylko 2 modele które są używane aktualnie w modzie. Powodowało by to niestety zmniejszenie ilości różnych aut do może sztuk 6-8
3.NGTC
Auta używane od kilku lat w BTCC, na podobnych zasadach jak tcr, tyle że zamiast ustandaryzowanego splitera, jest jeden dostawca felg, oraz kilka innych czynników mniej istotnych dla nas.
[
4.S2000
Powrót do starszej już specyfikacji s2000
A może wy macie jakieś propozycje. Później za jakiś miesiąc dwa dam ankietę przymierzającą do next sezonu.
Propozycji jest kilka, jak i wy możecie składać propozycję na temat specyfikacji. Jedynym ograniczeniem jest to że to muszą być Turystyki (rwd zapewne również odpadać będzie ale kto wie)
1.Pozostanie przy aktualnej specyfikacji wtccx dodając parę nowych aut.
Cóż dużo pisać nie będę bo macie już możliwość testowania.
2.TCR
Całkiem nowa seria, zainaugurowana w 2015 na bazie koncepcji Seat Leon Racer i zasad aut GT3 z ustandaryzowaniem splitera i tylnego.
Na dzień dzisiejszy są tylko 2 modele które są używane aktualnie w modzie. Powodowało by to niestety zmniejszenie ilości różnych aut do może sztuk 6-8
3.NGTC
Auta używane od kilku lat w BTCC, na podobnych zasadach jak tcr, tyle że zamiast ustandaryzowanego splitera, jest jeden dostawca felg, oraz kilka innych czynników mniej istotnych dla nas.
[
4.S2000
Powrót do starszej już specyfikacji s2000
A może wy macie jakieś propozycje. Później za jakiś miesiąc dwa dam ankietę przymierzającą do next sezonu.