Gornik
Posty: 410
Dołączył: 18.06.2012
Napisany 07.01.2016 23:30
Prosiłbym by każdy wypisał wywalenia jakie miał w raz z detalami jakimi są ustawione oraz autami które są na serwie oraz w pobliżu.
Czyli
Błąd: (co się stało plus potencjalna nazwa błędu)
Detale: (przeciwnicy, swoje auto, cienie itp)
Kierowcy na serwerze:
Kierowcy widoczni aktualnie na ekranie:
Włączone/wyłączone światła (przeciwnicy też):
Spec Kompa (procek, grafa i pamięć ram)
im więcej detali tym bardziej mogę wiedzieć w czym grzebać.
Krzys
Posty: 147
Dołączył: 28.04.2014
Napisany 08.01.2016 10:26
Błędy takie same jak Krzysiek_aleks i Adrian. Po naciśnięciu klawisza esc. gra się zamyka. Testowałem Leona
MAURO
Posty: 256
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 08.01.2016 12:20
jadać dowolnym autem wczoraj samemu online wywala z gry po wyjściu z toru , offline nic się nie działo,występuje także jeden błąd kamery Holdena .nie jestem pewien ale stawiał bym na tor.
ITALOVER
MAURO
Posty: 256
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 08.01.2016 12:25
Wrzućcie Saponaro na testy na 3 dni zobaczymy co się stanie.
ITALOVER
MAURO
Posty: 256
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 08.01.2016 12:53
Przy probie jazdy po jakimkolwiek torze autem Audi tt wyskakuje błąd podczas lądowania toru gMotor2 error...Civic Bumber R G GMT To memory ,pyzatym Audi prawie kompletnie nie chce skręcać w porownaniu do innych aut jakby miało całkowicie inna fizykę nie idzie tego auta opanowac.kazdy najmniejszy ruch kierownicy powoduje jego obrot lub na odwrót Seat zachowuje sie inaczej i Holden tez inaczej
ITALOVER
krzysiek_aleks
Posty: 115
Dołączył: 18.10.2015
Napisany 08.01.2016 17:40
Ja dodam, że nie testowałem tego toru co jest na serwerze, tylko na innych.
Darsoon
Posty: 175
Dołączył: 17.02.2012
Napisany 08.01.2016 17:56
"Czasem" (w sumie 3 razy wbiłem do tej pory) podczas wchodzenia na serwer wywala rfa do pulpitu
DrąGal
Posty: 131
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 08.01.2016 18:08
Mauro ja dziś testowałem moda i żadnego problemu z Audi nie miałem , skręca normalnie nie wiem co ci w nim nie pasuje . Za to Seatem jak jezdziłem i chciałem wyjść do garażu od razu wywaliło mnie z gry do pulpitu.
Gruchasz
Posty: 83
Dołączył: 08.07.2013
Napisany 08.01.2016 18:41
Ja również miałem taki sam problem z Seatem jak niektórzy. Po naciśnięciu Esc gra się wyłącza.
Darsoon
Posty: 175
Dołączył: 17.02.2012
Napisany 08.01.2016 18:45
Wiem ze nie ten temat. Da rade zrobic cos z dzwiekami silnika? Z zewnatrz auto inaczej slychac niz wewnatrz. Moze jakies lepsze realniejsze dac, nie wiem.
Slimmy
Posty: 588
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 08.01.2016 19:19
Darsoon o jakim mówisz modelu? Bo generalnie tak miało być żeby w kokpicie był inny dźwięk niż na zewnątrz.
Darsoon
Posty: 175
Dołączył: 17.02.2012
Napisany 08.01.2016 19:40
Slim z maski ( bo na takiej kamerze jezdze) jest ok. Tylko przlacze na widok calego auta to jakies dodatkowo syczenie slychac co mnie denerwuje. Czuje sie jakbym bardziej w nfsa gral, po co te efekty. A auto oczywiscie bmka.
Gornik
Posty: 410
Dołączył: 18.06.2012
Napisany 08.01.2016 20:49
Mauro znalazł pierwszy "poważny" błąd który musi być naprawiony i plik naprawiłem w 5s.
Ten błąd to ominięcie w detalach medium (szkoda że detali Mauro z drugiej strony nie napisał) zderzaka i danie z modelu który to napisałem xd. Postaram się dać dzisiaj by był na rano patch.
Mario17-03
Posty: 517
Dołączył: 21.08.2011
Napisany 08.01.2016 21:04
Póki co wszystko u mnie gra, nie wywaliło, ścina tor? chyba dzika wersja trochę bo mam przycinki, odnośnie samej fizyki.. hmm za podsterowny dla mnie , tutaj idzie zła para kaloszy na moje, zwiększacie moc a auto jedzie bardziej na wprost na zakrętach przez te cuda. Zastanawiam sie nad zmiana dzwięku w Cruzie, za bardzo gwiżdze na wysokich obrotach dla mnie , za to redukcja jest boska, dzwięki Opla Vectre jak bym dał będzie bangla wszystko?
CPU i5 2400 4x 3,1 Ghz
GPU GTX 560Ti Asus DC II CU
Ramm 4x2 Gb GoodRam 1333Mhz CL9
Dysk SSD Crucial M550 128 Gb, HDD F3 Samsung 500 Gb
PSU OCZ ZT 550 Watt Bronze
Sound card Asus Xonar DX/XD
System Win 7 64 bit.
Dryl
Posty: 130
Dołączył: 03.11.2011
Napisany 08.01.2016 22:17
Slimmy dźwięki masakra, jedno auto ryczy drugie daje dupy jakbym rowerem jechał, pomijam dźwięki, auta jakieś dziwne, to wszystko sie kupy nie trzyma ... po 1. wywala z serwa jak audi jedzie, po 2 brak synchronizacji miedzy samochodami, po 3 jesli mod jest w fazie "produkcji" wracamy w sezonie 11 na mod z 10 sezonu a wy sobie robcie co chcecie. Szkoda ludzi dla waszych testów.
MAURO
Posty: 256
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 08.01.2016 23:07
Drylku bład Audi już jest wyeliminowany wiec jak coś to jutro będzie patch razem z Seatem a dźwięki to wiesz.. jedni słuchają Chopina inni Black Sabath wiec każdy może podłożyć swoje będzie chyba git)
ITALOVER
xoSx_USA
Posty: 107
Dołączył: 26.10.2012
Napisany 08.01.2016 23:15
No dźwięki niestety dopasowują się do modeli, każdy z innej bajki, brak konsekwencji, różne głośności, itp. Jeździmy na specowej fizyce, a każdy samochód jest de facto inny, ehh...
--
MoBo: MSI Z170A Gaming M7 LGA 1151 ATX
CPU: Intel Core i7-6700K 4.0GHz LGA
GPU: 2xASUS GeForce Turbo GTX 970 Overclocked 4GB Blower Special Edition
RAM: Crucial Ballistix Elite 4x16GB DDR4-2666 PC4-21300
SSD: Crucial MX200 500GB SATA III 6Gb/s
HDD: RAID 3x Seagate Barracuda XT 3TB 7,200 RPM SATA III 6Gb/s
Power: Corsair TX850 850 Watt 12V 80 Plus Bronze ATX
Windows 10 64 bit. build 14316