Zapowiedź » Runda 4: Autodromo di Vallelunga
Krzys 17:44 22.11.2017
Autodromo di Vallelunga
Włoski obiekt Autodromo di Vallelunga składa się z 15 zakrętów i mierzy długość nieco ponad 4km, a kierowcy będą mieli do pokonania w najbliższą sobotę 16 okrążeń. GP Włoch w tym sezonie będzie czwartym z zaplanowanych dziesięciu. Vallelunga jest ciekawym obiektem. Ma dokładnie 4085 metrów, a największa prędkość osiągana jest w 1 sektorze toru. Co możemy jeszcze powiedzieć o torze? Można powiedzieć, że Vallelunga nie jest obiektem „zżerającym” opony. Gumy są męczone tylko w 3 sektorze, 2 sektor ma zakręty mieszane z prostymi odcinkami, zaś w 1 sektorze znajdziemy 2 proste przedzielone łukiem.
Nie da się ukryć, że kluczowa co do dalszego istnienia ligi, będzie frekwencja. Liga jest tworzona dla zawodników, i niestety istnieć bez nich nie może. Dlatego liczymy na przyzwoitą frekwencję i przede wszystkim dobrą zabawę w najbliższy, nadchodzący weekend. Do zobaczenia na torze!
Włoski obiekt Autodromo di Vallelunga składa się z 15 zakrętów i mierzy długość nieco ponad 4km, a kierowcy będą mieli do pokonania w najbliższą sobotę 16 okrążeń. GP Włoch w tym sezonie będzie czwartym z zaplanowanych dziesięciu. Vallelunga jest ciekawym obiektem. Ma dokładnie 4085 metrów, a największa prędkość osiągana jest w 1 sektorze toru. Co możemy jeszcze powiedzieć o torze? Można powiedzieć, że Vallelunga nie jest obiektem „zżerającym” opony. Gumy są męczone tylko w 3 sektorze, 2 sektor ma zakręty mieszane z prostymi odcinkami, zaś w 1 sektorze znajdziemy 2 proste przedzielone łukiem.
Nie da się ukryć, że kluczowa co do dalszego istnienia ligi, będzie frekwencja. Liga jest tworzona dla zawodników, i niestety istnieć bez nich nie może. Dlatego liczymy na przyzwoitą frekwencję i przede wszystkim dobrą zabawę w najbliższy, nadchodzący weekend. Do zobaczenia na torze!
Wypowiedzi przed wyscigiem
Dodaj swoją wypowiedź, przejdź do formularza
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Brak komentarzy