Tytuł: RoyalRacing :: Pochwal się, czym się wozisz
Dodane przez Slimmy dnia 20 lipiec 2013 13:09:01
#1
Zamieszczamy tutaj specyfikację naszych prywatnych środków transportu oraz dodatkowo zdjęcia jeśli ktoś ma
Dyskusje mile widziane
Edytowane przez Slimmy dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Domino dnia 20 lipiec 2013 18:43:51
#2
U mnie takie cudo, co prawda nie auto, ale moc jest
Z opisu to co cały przód (oprócz światła) jest z Kawasaki KL250A, podobnie jak tyłne odwrócone amortyzatory (zamknięte, a było mało oleju, tak lepiej smarują), felga również, lecz opona kupiona na giełdzie.
Jeszcze sporo byłoby na upartego do roboty, a co za tym idzie można jeszcze podbić wysoko moc, ale tego nie potrzebuję, za dużo spala jak na moją kieszeń, jak się od czasu do czasu pracuje to jednak kieszeń to boli
Edytowane przez Slimmy dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Oskarooo dnia 20 lipiec 2013 22:35:13
#3
Moje autko, myślę, że jak na pierwsze nie jest złe. Silnik 1.5 90km niby mało ale przy wadzę nie całej tony daje rade i jest oszczędny. Link do zdjęć poniżej.
Edytowane przez Oskarooo dnia 21 lipiec 2013 09:34:09
Dodane przez WooQash dnia 20 lipiec 2013 23:21:41
#4
Uważaj bo będę się rejestrował...
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Przemek Gorecki dnia 13 sierpień 2013 10:45:05
#5
]Moje czarne ufo 1.6 TDCI 90 koni ale sie zbiera na autostradzie A1 ostatnio jak wracalem z nad morza to nikt mnie nie wyprzedzil wszyscy sie bali xD a ja non stop 180
jego max 190 z gorki xD oczywiscie zaladowany z bagazami itp. A oto kilka fotek
Edytowane przez Przemek Gorecki dnia 27 październik 2013 19:49:30
Dodane przez Aikon353 dnia 16 sierpień 2013 12:26:50
#6
- Marka: Volkswagen
- Model: Golf mk3
- Rok produkcji: Grudzień 1995
- Kolor: Czerwony (kod lakieru LP3G)
- Pojemność: 1390 cm3
- Moc: 60 Km / 44 Kw
- Silnik: AEX
- Wyposażenie:
Elektryczny szyberdach (dwie opcje położenia),
Lampy InPro Black (ala Vw Golf IV) elektrycznie regulowane,
dzielona tylna kanapa,
Dwie poduszki powietrzne,
Dwu tonowy klakson (po przeróbkach możliwość wyboru tonu),
Aluminiowe felgi 6jx14 "orlando",
Wspomaganie kierownicy,
Modyfikacje:
Lampy InPro Black H7+H1 (ala Vw Golf IV) elektrycznie regulowane,
Bra na masce [rarytas z wielkimi uszami rzadko spotykany]
Osłona dolna silnika [nie było w ogóle w benzynie poniżej silników 2,0]
Emblematy VW w czerń
Blendy w zderzaku w czerń [będą Halogeny włącznik już jest]
W planach:
Dach w
czerń [nie nie Mat]
Kupno, montaż Halogenów dymionych + czarne kierunki i blendy
Kupno, montaż foteli boczków z GTI
Kupno, montaż bądź obszycie obecnej podsufitki w czerń może alkantara bądź podobne
Kupno, montaż lepszych alusków
Kupno, montaż Gwintu
Kupno, montaż Ori z GTI osłon progów i sierpów
Kupno, montaż Ori z GTI szerokiego Hokeya
Kupno, montaż Lamp tylnich Black ori z GTI [HBM]
Kupno, montaż Gril GTI [Dwa żebra]
Taki efekt chciał bym uzyskać
A tak jest teraz
Edytowane przez Aikon353 dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Vance dnia 24 sierpień 2013 10:48:27
#7
Seat Leon
Silnik 1.9 TDI 150 KM ARL
2003 rok produkcji
Wersja TOP SPORT
Wyposażenie:
- elektryka (szyby x4, lusterka)
- pół kubełkowe fotele
- Climatronic
- 4x AirBag
- 18 calowe felgi JZ Wheels
- Tempomat
- Halogeny
Ogólnie Seat jest moim 4 autem i jestem z niego "jak narazie" bardzo zadowolony. W planach oczywiście mam zmianę zawieszenia na KIT Eibacha, plus chip silnik-a a później montaż większej turbiny.
Odnośnie samochodu Aikon-a no stary jak dojdziesz do takiego egzemplarza do jakiego chcesz dojść to widzimy się na VAGEvencie
Pozdrawiam was wszystkich. I może do zobaczenia w nowym sezonie
Pare fotek:
ps. jeszcze stare podpoznańskie blachy
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Slimmy dnia 24 sierpień 2013 10:58:57
#8
ten leonik cudo
, pięknie się prezentuje, jeszcze te kropelki deszczu na karoserii, szacun
// swoją drogą PSE to był kiedyś mój klan w MTA:SA - Perfectly Speedy Elite ^^
Edytowane przez Slimmy dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Przemek Gorecki dnia 24 sierpień 2013 11:25:28
#9
No naprawde piekny a ze sie tak nie ladnie zapytam
ile kosztowal??
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez BieRni dnia 24 sierpień 2013 17:08:44
#10
No to i ja się pochwalę
Polska Myśl Techniczna - FSO Polonez Atu z roku 1998
1.6 GLI
moc .. jakieś 40 KM?
na suchym zerwać chce...
nowoczesny systerm korbotronik
wspomaganie ^^
Auto zarejestrowane na ojca z pewnych powodów... wcześniej byłem posiadaczem żółtego SC ( zdjęcia na stronie
» link «
Pozdro!
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Domino dnia 24 sierpień 2013 17:56:47
#11
Polonez fajny, bo tylny napęd i można poszaleć za małe pieniądze, w FWD można poszaleć, ale to nie to samo
. Tak z 10 lat temu mój ojciec miał 3 sztuki, jedną składał ze skasowanego
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez BieRni dnia 24 sierpień 2013 18:59:32
#12
Jest pomysł zrobić go do KJSów jako treningówke
a do WPP CC jakieś zbudować
ale co z planów wyjdzie zobaczymy
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez MAURO dnia 03 wrzesień 2013 16:32:22
#13
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez WooQash dnia 03 wrzesień 2013 19:20:49
#14
Pierwsza kontrola Milicji i już dowodzik zabrany za szybki, czy może jednak nie będzie tak?
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez DrąGal dnia 03 wrzesień 2013 19:27:20
#15
z homologacja to mu mogą naskoczyc
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez WooQash dnia 03 wrzesień 2013 19:55:02
#16
Jeśli tak to ok :Ale trzeba powiedzieć, że zacnie to wygląda. Martwił bym się o opony bo jazda na Super Softach może zakończyć się szybko xD (czerwony pasek Pirelli na bokach opony w F1 oznacza Super Softy
)
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez xoSx_USA dnia 08 wrzesień 2013 21:36:48
#17
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez czechu dnia 16 wrzesień 2013 22:53:51
#18
Rajdowo i dla relaksu
» link «
» link «
» link «
Rodzinnie, szybko i bezpiecznie
» link «
A tak napisał o niej poprzedni właściciel - dobre
» link «
Edytowane przez czechu dnia 16 wrzesień 2013 23:29:14
Dodane przez xoSx_USA dnia 17 wrzesień 2013 05:12:05
#19
Czechu, witam w klubie właścicieli Imprezy. Ja swoją kupiłem dokładnie z tego samego powodu, co poprzedni właściciel Twojej - po prostu zawsze o tym marzyłem
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez czechu dnia 17 wrzesień 2013 14:55:48
#20
xoSx - ale ty masz coś świeżego i pewnie STI, mój to bardziej klasyk zaraz po GT-eku
ale muszę przyznać, że WRX i jego 260KM daje rade - kupiłem to auto bo mam takie podejście jak jego poprzedni właściciel czyli należymy do tych co lubią ten klasyczny bulgot silników subaru.
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00