Tytuł: RoyalRacing :: Wasze zdanie o BMW E36

Dodane przez DafikBDG dnia 18 luty 2013 19:51:58
#1

Witam posiada ktoś lub posiadał E36 318is w gazie cupe. Jakie znacie zalety a jakie wady ??

Edytowane przez DafikBDG dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Johnyy dnia 18 luty 2013 20:05:34
#2

Tylko nie 1.8 bo to udręka, rozwiązania jakie w nim są wdrożone wołają o pomstę do nieba, z takim to same wydatki. Ja jeszcze nie mam prawka, ale wiem, że moimautem będzie BMW E36 320 coupe z silnikiem vanosa, czyli V6 24V( jezeli sie uda laugh) i go polece bo ma małą awaryjność super dwięk i spalanie podobne do kaszanki 1.8, no i oczywiscie nieporownywalne osiągi.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Vance dnia 18 luty 2013 20:09:46
#3

Chcesz kupić BMW E36 przygotuj się na wydatek 10 000 zł. Inne "super okazje" to truchła i padliny. I to co mówi Johnyy silnik vanosa jeden z lepszych silników do E36. Osobiście poleciłbym nie E36 tylko E46 no ale to troszkę wiecej pieniążków kosztuje no ale umówmy się kupujemy auto w które nie będziemy wkładać mnóstwa kasy, a wiadomo, że częsci BMW nie należą do najtańszych.

Peace,

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Abarth dnia 18 luty 2013 20:22:31
#4

Vance napisał(a):

Chcesz kupić BMW E36 przygotuj się na wydatek 10 000 zł. Inne "super okazje" to truchła i padliny. I to co mówi Johnyy silnik vanosa jeden z lepszych silników do E36. Osobiście poleciłbym nie E36 tylko E46 no ale to troszkę wiecej pieniążków kosztuje no ale umówmy się kupujemy auto w które nie będziemy wkładać mnóstwa kasy, a wiadomo, że częsci BMW nie należą do najtańszych.

Peace,

+1 Konkretne egzemplarze min. 8000 zł, a już w dobry stanie powyżej 10 kafli, ponizej tego pułapu nawet nie szukam (planuje w przyszłości E36 325/328).

Kup sobie BMW E36 na pierwsze aut - płacz że nie możesz go utrzymać. Taka prawda, też chciałem sobie go kupić, ale dopóki nie będę pracował nawet na niego nie patrze, bo nie będę wstanie go utrzymac. Części są po prostu drogie, zamienników niektórych rzeczy nie ma i musisz kupować ori części z BMW, albo z szukać po używanych. Przykład, mój kumpel ma 316 E36. Za głupią końcówkę drążka kierowniczego dał ponad 80 zł (co do innych aut kosztuje połowe z tego). Wąż od filtra powietrza do kolektora mu rozrywa (LPG podciśnienie...), nie ma zamiennika koszt nowego - 300 zł.

Johnny Vanos? Nie dziękuje, jak sie sypnie to potem płaczesz. Ale kup sobie, przekonasz się sam. A 1.8 o którym mówisz pochodzi jeszcze z E30.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Korva dnia 02 grudzień 2017 11:04:17
#5

I na co się w końcu zdecydowałeś?

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00