Tytuł: RoyalRacing :: Czego Ci brakuje w lidze?

Dodane przez Aikon353 dnia 23 grudzień 2012 22:13:57
#1

Specyfikacje***

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez MAURO dnia 24 grudzień 2012 00:39:24
#2

RRTC-Royal Racing Tourist Car
oficjalna nazwa naszego modu

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Lobotomy dnia 24 grudzień 2012 00:44:48
#3

Touring nie tourist smiley

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez MAURO dnia 24 grudzień 2012 11:49:03
#4

Tourist) nie ma być tak jak w innych ligach autka są turystyczne takie wiesz.. na wypad za miasto)

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 24 grudzień 2012 16:07:29
#5

Tourist Car? Skąd ja to znam silly

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Slimmy dnia 24 grudzień 2012 17:46:26
#6

właśnie, kradziej silly

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 27 grudzień 2012 19:19:00
#7

Co myślicie o tym aby wprowadzić dodatkową klasyfikację dla 'młodych kierowców'. Nie wiem dokładnie jak by mogła mieć restrykcje ta klasyfikacja, ale wyobrażam sobie ją tak, że mogli by się znaleźć w niej kierowcy którzy np. uczestniczyli nie jeździli u Nas w lidze jeszcze nigdy, albo tylko jeździli w IV sezonie (czyli nie jeździli w I, II i III sezonie)

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Aikon353 dnia 27 grudzień 2012 19:46:00
#8

Jestem za WooQash Klasa Premium i Junior coś takiegolaugh

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez MAURO dnia 28 grudzień 2012 00:01:52
#9

Bez przesady przychodzą do nas ludzie o sporym doświadczeniu przynajmniej z teamu citroena klasyfikacja powinna być jedna

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez MAURO dnia 28 grudzień 2012 00:02:52
#10

Brakuje mi w boxach hostess tego naprawdę mi brak

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Kreyzilock dnia 28 grudzień 2012 17:29:31
#11

Ja bym chciał aby w lidze wprowadzone były kryteria nagrywania filmików ze skargą, gdyż większość filmików jest nagrywane w takiej perspektywie, by nagrywający wyszedł na tym jak najlepiej co nie zawsze oddaje słuszność kto zawinił a kto nie. Powinno to również ułatwić prace FIA.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Abarth dnia 28 grudzień 2012 17:50:41
#12

Youza napisał(a):

Ja bym chciał aby w lidze wprowadzone były kryteria nagrywania filmików ze skargą, gdyż większość filmików jest nagrywane w takiej perspektywie, by nagrywający wyszedł na tym jak najlepiej co nie zawsze oddaje słuszność kto zawinił a kto nie. Powinno to również ułatwić prace FIA.


Dlatego ja nie nagrywam filmików, i pozostawiam to ocenie FIA, która sama może zobaczyć na powtórce jak było. Tak jest najuczciwiej.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 28 grudzień 2012 20:50:53
#13

Mieszanych pór dnia w wyścigu, a dokładniej r1 o innej godzinie a r2 o innej (jeden nawet fajnie by było jakby był całą noc lub kończył lub zaczynał się w nocy) =)

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Lobotomy dnia 28 grudzień 2012 21:12:49
#14

O, fajnie by było. Np. w BTCC mieli na sezon powiedzmy 2 rundy, gdzie jeden wyścig rozgrywany był wieczorem, a drugi już w całkowitych ciemnościach. Jak najbardziej za smiley

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Aikon353 dnia 28 grudzień 2012 21:41:47
#15

Już to widzę karambol na T1...

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Abarth dnia 28 grudzień 2012 21:52:32
#16

Gornik napisał(a):

Mieszanych pór dnia w wyścigu, a dokładniej r1 o innej godzinie a r2 o innej (jeden nawet fajnie by było jakby był całą noc lub kończył lub zaczynał się w nocy) =)


+1 ode mnie także

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Oskarooo dnia 28 grudzień 2012 22:27:03
#17

Aikon jak zwykle sceptycznie nastawiony, ile już było wyścigów gdzie wszyscy myśleli, że na t1 będzie karambol a tutaj niespodzianka czyściutko jakby tędy jechał Zygmunt Hajzer laugh

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Domino dnia 28 grudzień 2012 23:42:35
#18

Ja mam jeszcze jedną propozycję, ale nie wiem czy to ma sens, sami oceńcie. Można by wprowadzić prywatne treningi. Tzn. w ciągu tygodnia zespół ma np 1.5h wolnej jazdy, na danym torze. W tym czasie nikt by nie mógł przeszkadzać, z powodu tego, że administracja mogla by zmieniać hasło serwera i dawać je na zespół. Przykład poniedziałek 20:00, prywatny trening seata. hasło serwera: 123 (tylko kierowcy seata wiedzą jakie), po 21:30 serwer jest restartowany i hasło jest takie jak na codzień (lub następuje zmiana zespołu).

Po co taka zabawa? Według mnie pomoże to w np ustawianiu auta przez zespół. Normalnie to wygląda to tak, że aby przekazać jakieś informacje o setupie trzeba pisać na pw.

Oceńcie ten pomysł. Według mnie nie jest wcale zły, ale można się obejść bez niego. Ciekaw jestem waszych zdań.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 28 grudzień 2012 23:47:57
#19

Szczerze?? bez sensu, gdyż co to jest napisać /w nick a co to jest 1,5h na serwie plus prawie non stop dostępność kogoś kto zmieniłby hasło.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Mario17-03 dnia 29 grudzień 2012 00:00:56
#20

Co do rozgrywania wyścigów o różnych porach , pomysł fajny ale pamiętajcie że niektórzy koledzy mają słabe kompy, nie po to ustalamy aby jak najwięcej graczy jeżdziło( godz.Q i Race) aby wykluczać ich z powodu slabszego sprzętu sad

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00