Dodane przez LosPazdziochos dnia 23 czerwiec 2017 11:16:25
#1
Cześć,
Jestem ciekaw Waszych wrażeń z pierwszych testów AC. Jak oceniacie różnice w stosunku do leciwego już rFactora?
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Mario17-03 dnia 23 czerwiec 2017 16:56:14
#2
Cześć Marian bardzo dobry temat założyłeś.
Co tutaj porównywać to jak spasłego gąsiora, do szybkiego jastrzębia .
Wrażenia wg.mnie baaardzo pozytywne, mówię o samej grafice, detalach toru, przyjemności z jazdy. (Nawet moja córka jechała i podobało się jej bardzo.)
Menu jest w mojej opinii słabe. Hmm może inaczej rF miał to czytelne, tutaj musisz kilka zakładek przeskakiwać aby pojechać to co chcesz.
GPU u mnie to najsłabsze ogniwo . nie ma rady trzeba zejść z detalami aby coś płynnie śmigać.
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez LosPazdziochos dnia 23 czerwiec 2017 22:36:29
#3
Co do menu to faktycznie jest beznadziejne. Dlatego proponuję alternatywę w postaci Content Managera. Jest to alternatywny launcher który w całości zastępuje nam ten standardowy + dodatkowo ma mnóstwo innych opcji. Za darmo jest wersja z pewnymi ograniczeniami, ale wystarczy wpłacić 1$ aby odblokować resztę. Naprawdę warto
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Gornik dnia 24 czerwiec 2017 22:33:13
#4
Paździoch nie pisz po nazwie tylko dawaj linka bo mi mario każe szukać :v
A tak na poważnie trochę ubolewam że system modowania jest inny i wymaga bardziej profesionalnych rzeczy (3dsmax jest jednak trochę droga sprawą :v ).
Jakbym się nauczył wszystko robić to cholera były by już wszystkie auta wtcc jakie istnieją (modele 3d) w tej grze :v
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez LosPazdziochos dnia 24 czerwiec 2017 22:57:44
Dodane przez PolishRacer dnia 01 lipiec 2017 22:35:04
#6
Też wrażenia mega pozytywne, jezdzi sie bardzo przyjemnie grafika slabsza od Project Cars ale nadal piękna, godny zastępca rFactora
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez WooQash dnia 24 wrzesień 2017 02:29:52
#7
Się tak zastanawiam co robimy. Frekwencja godna pozazdroszczenia, pytanie winny mod czy co?
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez PolishRacer dnia 24 wrzesień 2017 10:13:04
#8
Mod jest naprawdę fajny, po prostu po "upadku z s13" bez dobrej reklamy trudno stanąć na nogi, nikt nowy nawet konta nie zakłada z tego co widze a liga trochę poszła w zapomnienie
Edytowane przez PolishRacer dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Krzys dnia 24 wrzesień 2017 16:45:29
#9
Mod jest fajny, prowadzenie aut dość łatwe, ale wg. mnie ma jedną wadę - trochę nudny - jedno auto Audi, wyboru żadnego. Czemu nie przetestujemy też jakiegoś fajnego modu WTCC, BTCC? Byłby wybór samochodów, byłoby przynajmniej wizualnie ciekawiej. Co do małej frekwencji - z PolishRacerem trzeba się zgodzić, tylko co zrobić, żeby postawić ligę na nogi?
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Gornik dnia 24 wrzesień 2017 17:20:32
#10
Nudny?? około setka zapisanych osób na wykopie było do PŁATNEGO dlc z audi (i wpisowe 5zł).
Reklamy trochę Woo zaczął robić, lecz brakuje chyba aktualnie newsów na stronie i kto wejdzie na nią to nie dowie się że 2 razy już jechaliśmy.
Niby nic ale lekkie newsy by się przydały :|
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez vanD dnia 25 wrzesień 2017 09:22:28
#11
Tylko zauważ Górnik, że mimo że była 100 wielu przestało jeździć po 2 rundach bo faktycznie mod nudny i jazda Audi nie jest jakoś wymgająca.. Oczywiście na 1 sezon nie jest to jakaś tragedia ale tak jak chłopaki mówią dużo ciekawszy były mod BTCC T7R Mod i jeszcze dwa napędy dostępne
Edytowane przez vanD dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Gornik dnia 25 wrzesień 2017 19:06:48
Przypomnę tylko że to odbyło się w WAKACJE, gdzie potencjalnie mało osób może jeździć, gdyż mogli się wybrać gdzieś.
Dodam też że przy 2 rundzie nastąpiły problemy z fps'ami i na 3 rundę został zmieniony tor, co potem mogło pomóc zmniejszyć liczbę osób w późniejszym czasie (ale nie musiało)
Dodatkowo wymóg 20 (pod koniec liczba ta została zmniejszona bo system nie zliczał wszystkich czystych okrążeń) czystych czasówek, które zliczyła aplikacja, i było sporo osób co nie zaliczało się (dlatego czasówki były z nawet setką osób)
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez czaxxx dnia 26 wrzesień 2017 00:01:44
#13
Hej, jako osoba która już chwile siedzi w AC podpowiem - odpuśćcie sobie modowane auta, bardzo głupi pomysł, torów też jak najmniej. często optymalizacja jest słaba, fury mogą stać się niegrywalne po nieoczekiwanej aktualizacji gry. Wybór samochodów i torów od Kunosów jest spory, po co komplikować.
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez xoSx_USA dnia 26 wrzesień 2017 06:01:47
#14
Większość z graczy tutaj ma tylko podstawkę, więc stąd modowany samochód i tory, bo w podstawce nie ma nieczego czym i po czym można by się ścigać
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez vanD dnia 26 wrzesień 2017 11:59:16
#15
BMW Z4 GT3
McLaren MP4-12c GT3
Mercedes SLS GT3
te auta są w podstawce, napewno nudne nie są a i wykręcenie dobrego okr. wymaga więcej treningu.
Tory też wystarczą z podstawki na 1 sezon.
Nurburgring, Monza, Spa, Mugello, Zandvoort, Red Bull Ring. Po problemie.
Edytowane przez vanD dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez TheSznikers dnia 26 wrzesień 2017 12:16:07
#16
Aclegue zrobiło kiedyś kozak sezon właśnie na tych podstawowych GT3, jakiś krótki sezon testowy na 6-8 rund spokojnie da radę na podstawowych torach plus sprawdzone mody.
SPA
Silverstone
Monza
Mugello
Nurburgring GP
Tor Poznań [MOD]
Donington Park [MOD]
Paul Ricard [MOD]
Edytowane przez TheSznikers dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Maldonator dnia 26 wrzesień 2017 17:26:16
#17
Hello world, witam wszystkich.
Z modami do Assetto bywa różnie, są perełki, ale sporo jest też kulawych konwersji nie wartych nawet miejsca na dyskach. Zdarza się jednak że nawet dobrze wyglądające i dopracowane mody powodują utratę klatek podczas gry w większym gronie na co trzeba uważać, bo nie każdy ma najnowsze I7 na pokładzie.
Na start polecałbym coś w miarę prostego, ale z oficjalnego źródła. Kunosowe auta są naprawdę dopieszczone pod względem nie tylko wizualnym ale też i fizyki, bazującej na danych od producentów. Mało który mod może się tym poszczycić. GT3 jest dość łatwe na początek, sporo przyczepności, ABS no i kilka różnych aut do wyboru. To co poradził @TheSznikers wyżej będzie strzałem w dziesiątkę!
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez WooQash dnia 26 wrzesień 2017 17:33:09
#18
Ale bierzecie pod uwagę fakt, że nie mamy żadnych DLC? Co jest w podstawce gry godnego uwagi? Bo gdybyśmy mieli korzystać z zawartości z DLC to inna bajka.
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez xoSx_USA dnia 26 wrzesień 2017 18:46:45
te auta są w podstawce, napewno nudne nie są a i wykręcenie dobrego okr. wymaga więcej treningu.
Tory też wystarczą z podstawki na 1 sezon.
Nurburgring, Monza, Spa, Mugello, Zandvoort, Red Bull Ring. Po problemie.
Mam wrażenie, że zapominacie, że Royal jest ligą turstyków, a nie samochodów GT.
Nikt nie neguje, że auta GT3 są przyjemne do jazdy, ale to chyba nie tutaj...
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez TheSznikers dnia 27 wrzesień 2017 13:49:06
Ale bierzecie pod uwagę fakt, że nie mamy żadnych DLC? Co jest w podstawce gry godnego uwagi? Bo gdybyśmy mieli korzystać z zawartości z DLC to inna bajka.
Noo te GT3 i tory które podałem to wszystko jest w podstawce, czyli do takiego sezonu nie potrzeba żadnego DLC.
Mam wrażenie, że zapominacie, że Royal jest ligą turstyków, a nie samochodów GT.
Nikt nie neguje, że auta GT3 są przyjemne do jazdy, ale to chyba nie tutaj...
Jak na razie to RR nie jest żadną ligą z 3-4 osobami na wyścigu. Ja proponuję receptę na powstanie z kolan, a czy z tego skorzystacie to już zależy od Was.