Tytuł: RoyalRacing :: rFactor 2 - Przyszłość RR??

Dodane przez TheSznikers dnia 11 czerwiec 2017 19:26:24
#1

Chłoopaki widzę, ze mocna niewiedza w was smiley

od początku:
do ligi potrzebujecie co najmniej podstawki AC koszt w promocjach na steam to około 70zł jak się uprzecie to nie potrzebujecie nic więcej. albo bierzecie tylko auto z podstawki i jakieś trasy, albo wspieracie się darmowymi modami których pełoo w necie.
» link «
» link «
na powyższych stronach macie do groma aut i tras, wszystkie zupełnie darmowe.

co do serwera to AC ma w sobie aplikację dedykowanego serwera wiec jeśli macie teraz jakąś maszynę na ktorej stoi serwer rF to nie bedzie problemu aby postawić serwer AC.

MACIE JAKIEŚ PYTANIE CO DO ac TO PYTAJCIE TUTAJ ILE WIEM TO ODPOWIEM smiley

Edytowane przez TheSznikers dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 11 czerwiec 2017 20:27:56
#2

TheSznikers przejrzałem te strony i faktycznie jest tak, jak mówisz. Trochę ubogo jeżeli chodzi o WTCC, ale jest BTCC i Petrobras De Marcas. Można, tak jak w RFactor wykonać samemu malowanie? Można łączyć samochody w jednym modzie? Np. Petrobras połączyć z BTCC, żeby nie było ubogo w samochodylaugh Jeżeli taki byłby faktyczny wydatek (60 zeta), to ja jestem ZAlaugh

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 11 czerwiec 2017 21:43:16
#3

Wszystko w podobnym stopniu co rf1 tylko że ja nie jestem w stanie przenieść fizyki na inne modele na dzień dzisiejszy.
Oczywiście mówię o assetto,

Rfactor 2 to tak jak rfactor praktycznie

Edytowane przez Gornik dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez TheSznikers dnia 11 czerwiec 2017 22:25:37
#4

Krzys napisał(a):

TheSznikers przejrzałem te strony i faktycznie jest tak, jak mówisz. Trochę ubogo jeżeli chodzi o WTCC, ale jest BTCC i Petrobras De Marcas. Można, tak jak w RFactor wykonać samemu malowanie? Można łączyć samochody w jednym modzie? Np. Petrobras połączyć z BTCC, żeby nie było ubogo w samochodylaugh Jeżeli taki byłby faktyczny wydatek (60 zeta), to ja jestem ZAlaugh


Tak możesz sobie wykonywać dowolne malowania na autach samemu. Co dołączenia modów to najpierw najlepiej przetestować osiągi bo właśnie tak jak górnik pisze, nie za bardzo można fizykę teleportować. Jednak da się modyfikować osiągi, zmieniać napęd FWD RWD AWD, dodawać balast czy zwężki mocy. Możliwości jest wiele smiley
cdn.discordapp.com/attachments/222689844365623296/323008346104004609/Team_PS.png

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez PolishRacer dnia 11 czerwiec 2017 22:42:08
#5

Dawajcie tą Asseto Corse laugh

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 12 czerwiec 2017 10:18:03
#6

No to cóż, męska decyzja Panowiewink Dobrze byłoby wypisać ligowiczów, którzy się zdecydują przejść na AC (jeżeli tą platformę wybierzemy). Gdyby uzbierało się z 10-15 chętnych na początek - warto spróbować. Miałem okazję platformę przetestować, przeskok jednak jakościowy co by nie mówić - jest. Nowość może przyciągnęłaby z powrotem kierowców. Tym bardziej, że martwy sezon związany z wakacjami się szykuje, byłby czas na jakieś testy i szlify nowej platformy.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez LosPazdziochos dnia 12 czerwiec 2017 16:54:55
#7

Jest jeszcze propozycja, że jeżeli nie jesteście pewni przechodzenia na AC, lub nie chce Wam się od nowa zaczynać, to dołączcie po prostu do nas, do acleague. U nas wszystko gotowe, wystarczy się zapisać i potem walczyć o miejsca w wyścigu smiley W tym sezonie będziemy śmigać Audi TT Cup (wymagane tylko jedno DLC). Zapisanych jest już ponad 100 osób. Teamy 3. osobowe więc podobnie jak tu smiley Możecie jeździć pod szyldem RoyalRacing, tak jak Simrace ma swoich delegatów laugh
Żebyście nie myśleli że piszę to żeby się promować, tylko żeby Wam pomóc w wyborze. Zawsze będziecie mogli zobaczyć jak fajnie może wyglądać śmiganie w AC. Przejedziecie z Nami TT Cup, a potem będzie mogli zostać z nami i spróbować jakiegoś RWD, albo pójść w swoją stronę i dalej jakieś FWD.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 12 czerwiec 2017 17:09:26
#8

Nowa gra to jedno, i jak będzie to będzie niezależnie czy będzie to AC, czy ścigałka z lat 90, kwestia po prostu aby było wystarczająco ludzi którzy by w to grali.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 15 czerwiec 2017 19:38:10
#9

Chyba trzeba podjąć męską decyzję
Albo wybieramy w ciągu miesiąca moda do AC (sugerując się ankietą)
Albo robimy sobie przerwę (mniejszą lub większą)

do Assetto Corsa można wziąć pod uwagę przede wszystkim chyba te auta:

-Copa Petrobras de Marcas
up.programosy.pl/foto/screenshot_marcas_mitsubishi_lancer_circuit_de_la_sarthe_15-6-117-19-47-47.jpg
up.programosy.pl/foto/20170615192325_1.jpg
up.programosy.pl/foto/20170615192359_1.jpg
up.programosy.pl/foto/20170615192434_1.jpg
up.programosy.pl/foto/20170615192523_1.jpg
-BTCC
up.programosy.pl/foto/screenshot_btcc_ford_focus_circuit_de_la_sarthe_15-6-117-19-51-22.jpg
up.programosy.pl/foto/20170615192602_1.jpg
up.programosy.pl/foto/20170615192639_1.jpg
up.programosy.pl/foto/20170615192720_1.jpg
up.programosy.pl/foto/20170615192753_1.jpg
-Seat Leon Eurocup
up.programosy.pl/foto/20170615192849_1.jpg
-Audi TT Cup (wersja darmowa)
up.programosy.pl/foto/20170615192928_1.jpg
-Audi TT Cup (DLC, niestety nie mam tego dlc)

Edytowane przez Gornik dnia 15 czerwiec 2017 19:54:09

Dodane przez WooQash dnia 16 czerwiec 2017 15:28:25
#10

Raczej innej decyzji nie będzie. Najwięcej osób głosowało na AC.
PC i rF2 są w tyle jeżeli chodzi o głosowanie, a przy rF zostawać i tak nie chcemy.

Co do modów to raczej w grę wchodzą tylko te 2 pierwsze, jak wygląda sprawa z osiągami?

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 16 czerwiec 2017 16:41:36
#11

Jak będę mieć moment to sprawdzę. Dodam tylko że bmw jest rwd (zostawiłbym na 1 sezon)

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 16 czerwiec 2017 21:14:46
#12

A więc tak
Testowałem sobie na poznaniu i moim zdaniem najlepiej sprawuje się fizyka audi tt.
Małą wadą ale jednocześnie moim zdaniem fajną zaletą jest parę sekund co okr dodatkowej mocy (ładowanie tego jak kers), trzyma bardzo fajnie.

BTCC (honda civic)
Strasznie dziwnie zawieszenie pracuje (bliżej co cywila chyba podobne zawieszenie), czasówki podobne do audi tt

CPDM (Lancer)
Auto strasznie nie trzyma się drogi przez moim zdaniem za twarde opony

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 17 czerwiec 2017 14:40:54
#13

Jakbyś chciał połaczyć CPDM z BTCC, jak tą fizykę ujednolicić? Auta nie mogą się zachowywać różnie??? Masz Gornik jakieś plany?

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 17 czerwiec 2017 16:06:03
#14

Czy będę cokolwiek robić?? Nie wiem, lecz mam chrapkę zrobić namiastkę TCR.
Aut od 0 nie umiem robić, ale elementy jestem wstanie powymieniać, więc skrzydło tcr jestem w stanie łatwo dodać.
A fizyka... Cóż, to przecież mody, ktoś musiał stworzyć, więc i modyfikować można ;]
Trzeba tylko się nauczyć.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 17 czerwiec 2017 17:41:17
#15

Cała wiara w Tobie Gornik (co do modu oczywiście). Pytanie tylko kiedy zapadnie ta decyzjaxD

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Mario17-03 dnia 17 czerwiec 2017 17:59:41
#16

A.C jest fajne, myślałem że arcade ze słodką grafiką, ale myliłem się. Frajda z jazdy niesamowita, przy dopasowaniu auta, jedziesz z bananem na twarzy( setup jest trudniejszy-bardziej czuły . 2 psi w oponach robią różnicę.) jazda w tłoku jak i walka w kontakcie jest dobra, przy uderzeniu bok w bok auto odsuwa się bokiem i masz szanse wykontrować, w rF leciałeś poza tor i klops, tutaj jest lepiej. Podmienilem dzwięk sfx. opony piszczą fenomenalnie przy hamowaniu jak i zakrętach, jazda po kerbach jest super, ustawiłem twardszy FF i jest mega fajnie. Ogólnie bardzo dobrze się stanie że przejdziemy na A.C mam nadzieję.
Teraz trochę minusów. gra na +, jeżeli ktośma kompa leciwego, to albo jazda na LOW albo dosprzętowić musi. Z moich testów obserwacji, ( przy pomocy Górnika) wynika tak.
Ramm u mnie 8 Gb, zużywa mniej niż 4 Gb testowane w tłoku przy 24 botach.
Proc i5 2400, na torze chyba najbardziej zasobożernym jakim jechałem, max osiągnął 75% swojej pracy, nominalnie waha się między 50-70 %.
Teraz GPU to jest dość ważna sprawa, (GTX 560Ti), na starcie, dynamika dym itp. z 48-50 spada nagle do 30 FPS niestety szarpie jak Reksio zdechłego kota laugh. w tłoku podczas jazdy 45-55, samemu 60 lekko ponad ale to chwilami, bo zależy w której części toru jesteśmy. Karta ma tylko 1GB Vramm więc tutaj trochę mało miejsca sad , jak pisałem wcześniej trzeba będzie zejść z detalami.
Mam nadzieję że stara gwardia wróci, bo jest potencjał.
Gra wyłapuje kierowców co nawet niechcący nie mieszczą się w lini toru, narzuca 10 sek. przejazd przez boksy inaczej czapka w łeb i po wyścigu. smiley

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez LosPazdziochos dnia 18 czerwiec 2017 16:09:46
#17

Akurat standardowe kary są dosyć kiepskie i nie warto z nich korzystać. Proponuję zapoznać się z PLP. Przy grze online powinno być wiecej klatek niż na singlu bo nie obciążamy procesora obliczeniami smiley

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00