Tytuł: RoyalRacing :: rFactor 2 - Przyszłość RR??

Dodane przez PolishRacer dnia 21 luty 2017 22:43:18
#1

Em...Dla mnie trudny temat bo aktualny mój komputer nie pociągnie rf2 więc jeśli tak to ja odpadami z rywalizacji na chwilę obecną, ale oczywiście zgadzam się za nowa platforma, to wyjdzie na dobre lidze

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez xoSx_USA dnia 21 luty 2017 22:51:55
#2

Krzysiek_Aleks:

Obserwacja polega na sprawdzaniu regularności jazdy zawodników, ilości kierowców co weekend na torze, zarządzania ligą, stażu poszczególnych zawodników, etc.

Taka obserwacja poprzedza ew. przyznanie lidze "certyfikatu jakości" od nich i stanie się oficjalną ligą rF. Promowaną także przez ich konta na FB i Twitterze.

Co do TC, nie ma planów, co najmniej na najbliższy rok, ale Tim mówi, że to zadanie dla moderów.=, a z tego mona wywnioskować, że to nigdy nie nastąpi.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez xoSx_USA dnia 21 luty 2017 22:53:11
#3

PolishRacer napisał(a):

Em...Dla mnie trudny temat bo aktualny mój komputer nie pociągnie rf2 więc jeśli tak to ja odpadami z rywalizacji na chwilę obecną, ale oczywiście zgadzam się za nowa platforma, to wyjdzie na dobre lidze


Polish, sprawdzałeś demo ze steam? wszystkim, którzy się zastanawiają polecam sprawdzić demo.

Edytowane przez xoSx_USA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez krzysiek_aleks dnia 21 luty 2017 23:13:20
#4

xoSx_USA napisał(a):

Krzysiek_Aleks:

Obserwacja polega na sprawdzaniu regularności jazdy zawodników, ilości kierowców co weekend na torze, zarządzania ligą, stażu poszczególnych zawodników, etc.

Taka obserwacja poprzedza ew. przyznanie lidze "certyfikatu jakości" od nich i stanie się oficjalną ligą rF. Promowaną także przez ich konta na FB i Twitterze.

Co do TC, nie ma planów, co najmniej na najbliższy rok, ale Tim mówi, że to zadanie dla moderów.=, a z tego mona wywnioskować, że to nigdy nie nastąpi.


A, no to super. Gornik, proponuję siąść razem i przedyskutować mod do rF2 devil

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez PolishRacer dnia 21 luty 2017 23:52:27
#5

xoSx_USA napisał(a):

PolishRacer napisał(a):

Em...Dla mnie trudny temat bo aktualny mój komputer nie pociągnie rf2 więc jeśli tak to ja odpadami z rywalizacji na chwilę obecną, ale oczywiście zgadzam się za nowa platforma, to wyjdzie na dobre lidze


Polish, sprawdzałeś demo ze steam? wszystkim, którzy się zastanawiają polecam sprawdzić demo.


XoSx, nie sprawdziłem, jutro z chęcią sprawdzę ale jestem przekonany że nie pójdzie, a nawet jeśli to będzie mega klatkowac na low

Edytowane przez PolishRacer dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez PolishRacer dnia 22 luty 2017 16:10:19
#6

» link «

Edytowane przez PolishRacer dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Berni dnia 22 luty 2017 22:17:50
#7

Ja jestem za, aczkolwiek wciąż byłbym za przejściem na RWD. Może chociaż Megane Cup, o ile fizyka jest dobra?

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 02 marzec 2017 20:33:59
#8

Panowie ja odgrzeję "stary kotlet" a mianowicie Assetto Corsę. Przypadkiem weszłem na jakąś "ruską" stronę - mają tam dosłownie ogrom modów, samochodów i tras (łącznie z rajdami). Wymagania AC są de facto podobne, jak zmodowanego RFactora. Na dzień dobry jest BTCC, WTCC, Petronas de Marcas (czy jakoś tak ;-)). Graficznie też jest chyba O.K. Ludzie na forach chwalą sobie ten symulator. I co Wy na to?

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 02 marzec 2017 20:50:49
#9

A załatwisz 20 kopi dla ligi? wink

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez xoSx_USA dnia 16 marzec 2017 00:06:22
#10

OK, to jest tak, do końca maja potrzebuję wiedzieć co robimy z przyszłością.
Na nic nie naciskam, tylko mówię jaka jest możliwość.

Ja w tej chwili dla siebie osobiście widzę 3 opcje:
1> jeśli zostajemy przy rF1, to tylko przy zmianie fizyki - nie ma innej opcji.
2> jeśli zmieniamy grę to są dwie proponowane opcje: rF2 i Assetto Corsa, oczywistą wadą obu są wyższe wymagania graficzne niż rF1, oczywistą zaletą nowoczesna i bardziej zaawansowana platforma
3> jeśli żadne z powyższych, to ja osobiście się wycofam z ligi

Nie traktujcie tego jak groźbę, bo to nie o to chodzi, tylko chodzi o podjęcie konkretnych, męskich decyzji.

BTW> jeśli będzie potrzeba to mogę się też zakręcić koło Kunoz, bo też mam z nimi kontakty, o kilka licencji, choć oni pewnie dadzą tylko podstawową wersję gry, ale zawsze są mody.

Edytowane przez xoSx_USA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 16 marzec 2017 01:32:15
#11

Szczerze to jestem otwarty na rF2, mniej może na Assetto z racji, że nigdy nie grałem w to i nie znam "rynku społeczności" tej gry. rF2 znam bo ciutek się grało, a po za tym to kontynuuacja rF'a i spora społeczność swego czasu przeszła na tą grę. Kwestia tylko taka, że w przypadku przejścia na rF2 jakie trzeba by było ponieść koszta? Bo o wymagania techniczne to powiem szczerze się nie martwię (jeżeli ktoś nadal używa XP'ka to mu biada na własne życzenie), ale bardziej o koszta, bo jednak dla niektórych wydać obecną dostępną cenę za grę to trochę dużo (zwłaszcza, że byśmy tego wymagali od większości - Ci co posiadają to ok). Jak tam wyglądała by (hipotetycznie) sprawa z ewentualną zniżką czy cuś i w jaki sposób byłaby załatwiana? Oficjalnie poprzez jakiś kod, czy prywatnie przez kogoś? Druga kwestia to mod. Oczywistym jest, że obecnego modu nie użyjemy wprost, a dostrajanie go będzie trochę trwało. Po za tym od nowej gry oczekiwalibyśmy nowego moda z nowymi modelami i nową fizyką zapewne, i powstaje pytanie czy jest coś fajnego dla rF2 co można by użyć lub przygotować np. przez Gornika (o ile wyraża chęci).

Edytowane przez WooQash dnia 16 marzec 2017 01:38:24

Dodane przez Gornik dnia 16 marzec 2017 01:47:29
#12

Do rF2 jestem bardzo chętny ze spróbowaniem chociaż.
Ale pierwszy sezon to na 100% mod który już jest do rf2/ac
Na obydwu simach jest konwert modeli Copa Petrobras de Marcas jak i również kilka aut z ngtc (Civic,Focus,BMW 125i M). Można też pomyśleć o monomarkowym cupie takim jak Seat Leon albo Audi TT

Problem byłby jedynie ze skinami, prawdopodobnie tylko w przypadku rf2 (assetto to system jak w rf1 można zastosować.)

Dodam tylko że na razie u mnie próby przenoszenia aut wyglądają tak:
Assetto Corsa - Jedynie drobny lifting aut,
rF2 - na autalną chwilę, system bardzo podobny do rf1, nie wiem co zmienią jak upgrade do dx11 zrobią, ale może nie będzie tak źle ostatecznie.

Edytowane przez Gornik dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez xoSx_USA dnia 16 marzec 2017 05:30:30
#13

Odpowiadając na pytanie WooQasha: ja jestem w stanie załatwić kilka licencji za free do rF2, z tego co rozmawiałem z Wheatleyem to licencje w większej ilości dostaje się jako CD Keys, które potem się aktywuje na platformie Steam.

Co do Assetto to jeszcze nie wiem, bo nie rozmawiałem z nimi, więc nie wiem czy i co ewentualnie można by dostać, ale pewnie w kwestii licencji to wygląda to podobnie jak z rF2.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 16 marzec 2017 16:09:45
#14

Tylko pytanie, na ile te "kilka" zaspokoiłyby zapotrzebowanie dla ludzi śmigających tak aby nikt nie był gorszy, zakładając oczywiście scenariusz, że mogliby dostać je Ci, którzy zasłużyli by, a nie np. osoba która dołączyła na 3 wyścigi przed końcem etc. (no wiecie ock). Z tego co wiem rF2 posiadacie na pewno Wy: czyli xoSx_USA oraz Gornik. Nie wiem co z resztą.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez xoSx_USA dnia 16 marzec 2017 16:52:01
#15

Chciałbym żeby licencje dostali Ci, którzy będą jeździć. Nic innego mnie nie interesuje tylko to, żeby te licencje były używane.

Jak się zdecydujemy na rF2, to ja miałbym pulę licencji (spodziewam się, że coś koło 15), i przydzieliłoby się je tym którzy się zgłoszą do sezonu (jeśli jeszcze nie mają).

Myślę, że przejście na nową platformę mogłoby też zachęcić ludzi z zewnątrz, którzy już mają rF2 do zainteresowania się ligą.

BTW. Ja wiem, że MaciekS. ma też rF2

Edytowane przez xoSx_USA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Civus dnia 16 marzec 2017 18:55:41
#16

Ja był bym za rF2 ale niestety aktualnie pecet nie spełnia wymagań, upgrade by się przydał ale nie wiem kiedy bym go wykonał, rF2 to było by już coś
rF2 nie posiadam

Edytowane przez Civus dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez xoSx_USA dnia 20 marzec 2017 20:29:14
#17

Ankieta odpowiada pośrednio na jedno pytanie - jakie jest zainteresowanie kontynuowaniem ścigania.
I wygląda na to, że niewielkie. bo wypowiedziała się garstka, bo ta Garstka pojawia się na wyścigach.
Wygląda na to, że Royal powoli ale umiera i już ciężko coś zmienić.

Nie wiem co o tym myśleć, może trzeba o jakiejść fuzji pomyśleć? Może fuzja z ligą na innej platformie? Bo jazda w 10, mimo, że w ten weekend była fajna walka, zwłaszcza w czołówce w R2, nie jest już taka emocjonująca, ani zwycięstwa takie satysfakcjonujące.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 20 marzec 2017 21:19:43
#18

Brak mimo chodem reklamy oraz zdanie utarte przez niektórych trochę temu nie sprzymierzają (powiem wprost, polityka Mauro od niemal początku albo przyciągała, albo mega odpychała, nic po środku).

Nie możemy ścigać się praktycznie non stop z jedną ilością osób, potrzeba do tego płynnej zmiany, a w tym pomaga reklama oraz opinia u innych.

Nie przypominam sobie by przez ostatnie kilka sezonów na jakiekolwiek forum ani na fb była zmianka o tym że sezon startuje. Trzeba by było najpierw to zmienić

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 21 marzec 2017 00:36:33
#19

Fuzja? Z kim? Nie znam na rynku żadnej podobnej ligi.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Kilroy9 dnia 09 kwiecień 2017 15:25:23
#20

Ja chętnie wrócę do RR, nie zależy mi nawet na sporej ilości osób, tylko na dobrej atmosferze. Bo kiedy taka jest z przyjemnością wchodzi się na serwer i testuje. Mam AC, ale ciężko znaleźć ligę. Rf2 niestety nie mam, ale mógłbym się zobowiązać do jazdy za licencję, bo z tego co czytam istniałaby taka możliwość.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00