Tytuł: RoyalRacing :: Mod S13 test (3 fizyki)

Dodane przez Gornik dnia 25 grudzień 2016 18:03:42
#1

» link «

Beta modu na sezon 13, dałem w sumie 3 fizyki do testowania, tegoroczną, nową fwd, oraz 4wd na bazie pewnego modu rwd.
Auta to:
-Honda Civic Sedan
-Nissan Altima

up.programosy.pl/foto/bez_tytulu_1755.png

Najszybsza to fizyka 4wd, całkiem sporo szybsza, może nawet za szybka.
Stara fwd to wiadomo jaka
Nowa FWD jest wolniejsza ale zupełne inne odczucia (fizyka wyciągnięta prosto z volvo c30 od simraceway)

Edytowane przez Gornik dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Mario17-03 dnia 26 grudzień 2016 11:43:46
#2

Kilka kołek w moim odczuciu.
4wd, jest całkiem przyjemnie, ciut za szybkie, na niższych biegach za mocno rwie, płynność jazdy jest od 3 biegu wtedy jest potencjał, fajnie lekko zarzuci ale ,, wyciąga auto,, na pierwszych okr. opony są za zimne i są lekkie problemy, ( opony def. 170 kpa) LP 126 *C silly tor Mugello, po 3 kołkach jazda już jest przyjemnością . Auto Nissan lepiej mi się prowadziło. Hamulce są zajebiste, pełna kontrola na do hamowaniu z 266 km/h.
Nowe FWD , powiem krótko, jest słabe w prowadzeniu i nieciekawe w porównaniu co mamy obecnie. Auto sprawia że jest za wolne, wejścia są anemiczne, nie tyle co pod sterowne, co większy problem jest w szczycie zakrętu auto leci bokiem, może to kwestia zbyt zimnych opon?? w setupie jest więcej rzeczy do ustawień typu reduktor skoku. Hamulce..hmm przy gwałtownym hamowaniu do T1 spin, trzeba jak z jajkiem. Nie podoba mi się w mojej ocenie. Na próbę wsiadłem do naszego obecnego sezonu, setup kompletny default jest lepszy, niż ten nowy FWD.
Reasumując 4wd, jest nie złe, nawet dobre, troszkę za szybkie i za bardzo rwie na niskich biegach, ale to można, wydłużyć biegi w setpie i będzie ok.
Co najważniejsze, kierowca słabszy bez balastu typu Ja silly , ma szansę pogonić kota Darssonowi z balastem silly , stawka się zacieśni laugh.
Nowe Fwd mówię kategoryczne, stanowcze NIE laugh

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Mario17-03 dnia 26 grudzień 2016 11:44:37
#3

AWD

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez maro dnia 26 grudzień 2016 12:03:59
#4

Ja też za AWD, testowane na Imoli'94. Super się jeździ, tylko trzeba trochę pogrzebac w secie, bo teraz na T1 spinuje trzymając pełny gaz na 6 biegu. Nowe FWD? Kaszana.

Edytowane przez maro dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 26 grudzień 2016 13:32:18
#5

4wd ma pewne fajne udogodnienie w kwestii biegów dla laików. Ustawia sie wszystkie na raz, bez pojedyńczego biegu co ułatwi ustawianie osobą które miały zawsze z tym problem.

A co do fizyki to w sumie powiem co to jest
Jest to fizyka dtm od lmt z włączonym przodem i zamienionym zawieszeniem na bardziej turystyczne

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 26 grudzień 2016 13:41:44
#6

Moje zdanie: 4wd - za szybkie - robienie z WTCC formuły 1 - nie o to w WTCC chodzi. Fizyka łatwa, ale pojadzy za szybkie. Nowe FWD - Mario określił mianem "trochę anemiczne" - ja dodałbym określenie "trochę drętwe". Dohamowania nieciekawe, kończące się blokowaniem kół i obrotem samochodu. Można pewnie to ustawić, ale mnie się nie podoba;-) Dlatego przy obecnym wyborze, stara fizyka jak dla mnie, najlepsza;-)

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Darsoon dnia 26 grudzień 2016 13:44:50
#7

Przydaloby sie cos nowego bez testowania AWD innej lepszej opcji nie ma do wyboru tutaj.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 26 grudzień 2016 18:40:49
#8

Przy nowym FWD jest sprawa taka że domyślnie jest balans 60-40, ale fizyka inaczej interpretuje wielkość tarcz przez co najlepiej ustawić ją na 70-30.
Jeżeli powiecie że to dziwne wartości, spójrzcie jakie tarcze są normalnie w przednionapędowych autach.
mylifeatspeed.com/mlas-v5/wp-content/uploads/2013/04/rob-holland_F2R3353.jpg

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez MAURO dnia 26 grudzień 2016 19:26:41
#9

Trochę nie do ogarnięcia jest auto w tym modzie testowym na AWD a gdyby tak dać fizyke z tego modu który ja robiłem z AWD? jest gotowa i przyjemna w eksploatacji,nie pamietam juz ktory to byl sezon ale miała pochlebne opinie i była bez błędów,może wrzycilbys ja Gornik chłopakom do potestowania.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 26 grudzień 2016 19:29:34
#10

Z tego co ja pamiętam, powodowała za duże różnice czasowe i jednak było więcej marudzenia niż że przyjemna.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez maro dnia 26 grudzień 2016 20:54:06
#11

Największą wadą był bardzo ograniczony setup, pewnie dlatego były takie różnice czasowe

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Mario17-03 dnia 27 grudzień 2016 12:06:48
#12

Odblokować setup i po temacie. 4wd z 6 sezonu był dobry.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Darsoon dnia 27 grudzień 2016 12:53:13
#13

lol a jak roznice beda jeszcze wieksze znajac zycie i tak bedzie placz ale nie zdziwcie sie jak bede szybszy majac 100kg balastu silly? Przyjemna fizyka byla wtedy szkoda tylko ze 4 wyscigi tylko przejechalem.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez MAURO dnia 27 grudzień 2016 14:17:40
#14

Właśnie o tym Mariuszku pisałem z 6 sezonu dac na probe dla chłopaków namęczyłem się przy robieniu jej ale nic nie mogę zrobić nie chcą jej dać a mogli by jako 4 opcje do glosowania AWD Mauro może mnie ktoś poprze i wtedy zagłosujemy w ankiecie odnowa, liczę na wasze glosy bo ważna jest walka miedzy sobą a nie z utrzymaniem auta za wszelka cenę na torze.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 27 grudzień 2016 17:26:05
#15

Przyjemna może i była, jak każda 4wd, ale powodowała że były większe różnice, a to chcemy wyeliminować, jeszcze bardziej zwęzić stawkę. I odblokowanie setupu wcale tego nie zmieni, nie będzie tego tak że nagle ktoś z poza top 10 ustawi sobie auto, tak nie będzie, zyskają tylko ci co i tak są z przodu.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 27 grudzień 2016 18:36:51
#16

Tu nie do końca Gornik się z Tobą zgodzę. Czym więcej opcji w setupie, tym więcej trzeba się znać na ustawieniu auta. A jak uważasz, lepiej ustawi auto Darsoon, czy ktoś spoza top 10? Ja stawiałbym zdecydowanie na Darsoona. Wrzuć tą fizykę z szóstego sezonu, testowanie nic nie kosztuje, daj nam możliwość wypowiedzi ;-)

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 27 grudzień 2016 18:38:00
#17

Oczywiście tą zblokowaną ;-)

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez MAURO dnia 27 grudzień 2016 19:42:30
#18

Fizyka z s6 nie była zablokowana jedynie niektóre elementy biegi docisk kola odblokowane były a różnice czasowe wynikały tylko i wyłącznie z tego ze nie bylo kar wagowych wiec wszystko się wyrówna jeśli będą wlasnie jezdzilem chwile na tym modzie jest bardzo przyjemnie a z balastem bedzie rownie ciekawie

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 27 grudzień 2016 19:59:48
#19

Krzys napisał(a):

Tu nie do końca Gornik się z Tobą zgodzę. Czym więcej opcji w setupie, tym więcej trzeba się znać na ustawieniu auta. A jak uważasz, lepiej ustawi auto Darsoon, czy ktoś spoza top 10? Ja stawiałbym zdecydowanie na Darsoona.


No i o tym mówię, skoro dars to top1, gdzie dajmy na to ma (liczby z dupy) pół sekundy nad drugim przewagę w kwali, to ile będzie miał po tym?? Sekundę?? Przy dobrych wiatrach...

Zobacz na te czasy
» link «
10-2.125 straty
ostatni-7.137straty

» link «
10-2.444 straty
ostatni-7.985straty

» link «
10-1.691 straty
ostatni-6.719 straty


A co do testowania, to poproście WooQasha on gdzieś na serwerach powinien mieć kopie modu z 6 sezonu i możesz sobie protestować, bo to co ja dałem to propozycje od mojej osoby tylko. Ani nie jestem adminem, ani nie mam żadnej rangi w lidze, od robię tylko mod bez zobowiązań.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez WooQash dnia 27 grudzień 2016 20:09:14
#20

» link « mówisz i masz.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00