Tytuł: RoyalRacing :: Sezon 13 - Czysto wstępne ustalenia niewiążące z przyszłością.

Dodane przez Gornik dnia 18 wrzesień 2016 00:22:52
#1

Jako że po sezonie s12 prawie od razu zaczynamy s13 trzeba kapkę wcześniej zacząć się zastanawiać nad kwestią modu na s13. Jako że to bardzo wczesny etap możecie zarzucić również swoimi pomysłami, coś zapodać, coś poradzić, coś odradzić.

Od mojej osoby propozycje brzmią tak:
A) Aktualny mod zostaje znowu rozszerzony o kilka aut ale ze względu na liczbę modeli i politykę że nic nie chcę usuwać to liczba aut danego modelu zostaje zmniejszona do 3 a może nawet w niektórych momentach nawet do 2 jeżeli w danej marce są 2 różne modele (jak np bmw)

B) Przerzucenie się na jakąś istniejącą serię:
B1.BTCC NGTC(FWD)
B2.TCR (FWD)
B3.WTCC S2000 (FWD)
B4.WTCC TC1 (FWD)
B5.DTM (RWD)

Przerzucenie się na te modele zmniejszyło by liczbę aut możliwych do wyboru w grze (jedynie S2000 byłoby zbliżone), ale jak widzę po starcie tego sezonu, nie trzeba nie wiadomo ilu aut, ważne by były fajne.

Dodatkowe pytanie, jakie też posiadacie gry które by pasowały do ligi (można by było spróbować jakieś drobne eventy na nich przeprowadzić)
Napiszcie czy macie Assetto Corse, PCars albo Race07.


Fotki aut:
TCR:
up.programosy.pl/foto/tcr_1.png
TC1:
up.programosy.pl/foto/tc1_3.png up.programosy.pl/foto/tc1_4.png up.programosy.pl/foto/tc1.png up.programosy.pl/foto/tc1_2.png
S2000:
up.programosy.pl/foto/wtcc_01.png up.programosy.pl/foto/wtcc_02.png up.programosy.pl/foto/wtcc_03.png

WTCCX: (choć aktualny mod przemianował bym śmiało na TCRX)
up.programosy.pl/foto/wtccx_1.png

Edytowane przez Gornik dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Berni dnia 18 wrzesień 2016 01:28:23
#2

Ja obstawiam pierwszą opcję. Ewentualnie TCR.

A co do eventów, uważam że powinny być na rFactorze. Dobra platforma z dużą liczbą modów, można bawić się bardzo przestronnie.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez krzysiek_aleks dnia 18 wrzesień 2016 07:35:10
#3

A czy dałoby radę, aby w DTM były inne auta, niż te "podstawowe"? Bo jeżeli tak, to proponuję DTM.

A jak już mamy zmieniać platformę, to raczej Race 07 (albo GTR2). AC i pCARS są dosyć drogie (no dobra, Karsy można kupić czasem nawet za 60zł, jak ja), a jeszcze Karsy są modowalne tylko w trochę większym stopniu jak gry Codemasters. No i sama jazda jest cholernie trudna.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 18 wrzesień 2016 11:59:51
#4

Nie, tylko 3-4 auta w DTM, no chyba że znalazło by się te 3 auta z japońskiego odpowiednika.

Czy zmiana na stałe?? Nie, no chyba że mówimy o AC lub rf2 ale to mało osób by miało. Dlatego zaznaczyłem że na razie eventy. AC można za mniej niż stówę na g2a dorwać.

Berni napisał(a):
A co do eventów, uważam że powinny być na rFactorze. Dobra platforma z dużą liczbą modów, można bawić się bardzo przestronnie.


Cóż, właśnie o to chodzi, rf1 jest od początku ligi, każdy wyścig i prawie każdy event był na rf1, ludziom mała odskocznia by się przydała.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Mario17-03 dnia 18 wrzesień 2016 12:13:57
#5

Jako że na s.13 są duże szanse że się pojawię, z chęcią bym pośmigał w DTM, auta są kozackie, mało tego...poszedłbym w stronę RWD, lecz nieco delikatniej, aby nie spinowało za ostro na każdym kerbie. Wcześniejsze serie, auta z różnych serii mieliśmy, więc temat jest oklepany. Warto coś innego, czego jeszcze nie mieliśmy. A może by tak AWD?

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 18 wrzesień 2016 12:16:44
#6

Mario17-03 napisał(a):
Warto coś innego, czego jeszcze nie mieliśmy. A może by tak AWD?


Mieliśmy silly S6

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Darsoon dnia 18 wrzesień 2016 12:21:20
#7

Byly w s6 i placze ze za duze roznice w czasowkach.
Chetnie bym posmigal czym szybszym co idzie jak sie depnie - zap...la.
Sorki ze to pisze ale od 4 sezonow bujac sie z ta sama fizyka to robi sie nudne jak flaki z olejem.
DTM'y fajna opcja. Poszukac jakiegos dobrego, sprawdzonego moda i jazda - a nie na 5min przed sezonem.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez PolishRacer dnia 18 wrzesień 2016 12:39:43
#8

Zmiana na AC,PCars czy rf2... Nieee nie wiem jak inni ale mi np nie pójdą na kompie te nowe gierki...

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Berni dnia 18 wrzesień 2016 12:53:13
#9

Odnośnie DTM, jeszcze jest Copa Caixa, tam jest bodajże Peugeot i Chevrolet, może udałoby się zgrać? A SuperGT jest nieco starsze, tam jest trochę stricte GT, ale chyba Honda HSV-010 GT, Lexus SC430 czy Nissana Z można by zaaranżować. Bo pewnie pierwsza NSX jest już zbyt GT, choć za nią zgodziłbym się na tego moda silly

P.S.
Jest jeszcze mod NGT. Jeśli Muscle Cary uznalibyśmy za odpowiednie do DTM, to jest tam Mustang, Camaro, Challenger, Pontiac GTO, Cadillac CTS-V, do tego Volvo S60. Tylko mam pewne wątpliwości co do ich wyglądu, tzn. czy nie za mało DTM'owskie.

Edytowane przez Berni dnia 18 wrzesień 2016 13:09:28

Dodane przez krzysiek_aleks dnia 18 wrzesień 2016 13:09:01
#10

Berni napisał(a):
Copa Caixa



TSOOOOOOOOOOOOOOOOO?! Puchar piłkarski chcesz robić? silly



Chyba, że mówisz o Stock Car Brasil

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Berni dnia 18 wrzesień 2016 13:10:52
#11

Copa Caixa Stock Car wink

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Gornik dnia 18 wrzesień 2016 15:24:59
#12

Berni, to już bardziej wchodzi w gt, a ta brazylijska seria nie pasuje pod dtm.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 18 wrzesień 2016 15:46:05
#13

Jeżeli chcemy całkowicie odświeżyć ligę, to tylko zmiana platformy. Tylko na co? Wymagania nie mogą być zbytnio duże, żeby gra płynnie działała. Gra nie może być zbyt droga, bo kogoś może nie stać wybulić 150 zeta na grę. Przesiadając się na Race07, czy GTR2 mamy praktycznie to samo. Wybierając trudniejsze tylnionapędowce może być tak, że po kilku wyścigach zostanie czterech graczy - przerabialiśmy to w sezonie bodajże 8 - Audi-CUP. Trzeba by wymienić stare komputery i przesiąść się na AC czy RF2. Tylko, kto z kasy wyskoczy? Suma sumarum, komu się chce, niech jeździ na tym co ma, bo za chwilę możemy nie mieć nic. Gornik zrobił fajny mod, tras jest od zatrzęsienia, a niestety generalnie ligi SIM-racingu trochę się już oklepały. I tyle.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez krzysiek_aleks dnia 24 październik 2016 15:11:15
#14

Dobra, minęło trochę czasu, porozmawiałem z Górnikiem i wychodzę z pomysłem.

Wywalmy część aut, przyśpieszmy (lekko) obecne i dodajmy (nad)klasę złożonych ze starych (w sensie tych z 2010) aut DTM (chyba, że ktoś chce zakupić dla ligi moda URD silly) oraz z tego samego okresu SuperGT. Miałyby one RWD, bo znalazłem nawet fajną fizykę (a nawet dwie)

Tylko jak to wypali, to do obecnych aut dodajmy Smarta lub BMW i3 silly

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Krzys dnia 24 październik 2016 17:30:19
#15

(Nad) klasy bym nie dodawał, jakieś nowości i owszem. Ale z miłą chęcią delikatnie osiągi naszych turystyków bym podkręcił, żeby inni pod tym przynajmniej względem byli zadowoleni ;-)

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Berni dnia 24 październik 2016 19:36:00
#16

To teoretycznie mogłoby przyciągnąć nowych. Drugą możliwością - i bardziej prawdopodobną - jest przejście wszystkich zawodników do mocniejszej klasy, ew. takiej większości, że słabsza nie miałaby dużych szans na kontynuowanie tego w sensownym formacie. Można to rozważyć, może wręcz trzeba, ale bardzo, bardzo ostrożnie i od początku z krytycznym nastawieniem. Popytać na forum kto gdzie by jeździł, porobić ewentualną listę samochodów i tak dalej. Rozważyć można, ale bardzo dogłębnie.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez krzysiek_aleks dnia 24 październik 2016 21:15:10
#17

Jest też ewentualnie pomysł, by do obecnych aut dać silnik DTM i fizykę RWD, ale to muszę przetestować.
EDIT: skopiowałem całą fizykę z pewnego moda DTM i zmieniłem tylko napęd. Jakimś magicznym cudem RWD robiło czasy o 2-3 sekundy lepsze jak FWD. Teraz pytanie czy zgadzamy się na taką różnicę i robimy dwie klasy czy może lepiej dowalić wagi do tylnionapędówek?

Edytowane przez krzysiek_aleks dnia 24 październik 2016 21:50:07

Dodane przez Gornik dnia 24 październik 2016 22:04:06
#18

Krzysiek zbyt 'aktywnie' to aktualnie robisz. Wszystko trzeba na spokojnie przemyśleć.
Nadklasy czy tam jak kto woli dwie rożne klasy, miały by w zasadzie jeden problem. Nikt by nie chciał raczej jeździć samemu w słabszej. Większość by przeszła na szybszą mimo że sprawiała by im więcej problemów.
Sam testuje różne fizyki, ale na razie niezbyt kwalifikują się one na s13. Chcę znaleść idealny środek dla wszystkich.

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez Baszu43 dnia 25 październik 2016 00:58:16
#19

Dwie klasy to właśnie nie jest dobry pomysł, wiem to po sobię i przygodach z RBR silly

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00

Dodane przez vanD dnia 25 październik 2016 09:36:23
#20

GÓRNIK PLZ. Dodaj kilka aut do tych które są , dodaj mocy ( konkretnie ) ,daj dwa rodzaje napędu , to samo z siebie utrudni fizykę + jakieś czary które zmienisz w modzie aby było ciężej. Kto będzie chciał jeździć FWD dalej będzie , a kto nie to weźmie RWD. cry

Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00