Tytuł: RoyalRacing :: Sezon 11 - Pomysły, uwagi, sugestie
Dodane przez Mario17-03 dnia 30 listopad 2015 17:13:50
#1
Przeca napisałem że przesada, stosując kary 5 kg , 15 zawodnik ma 5 kg a 1 ....75 kg więc jest to dobre rozwiązanie. wszyscy punktujący mają ,,, swój ciężar ,,
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Darsoon dnia 30 listopad 2015 17:24:36
#2
Po 5 kg to nie za bardzo. Tak jak w modzie mamy poczynajac od 100kg za 1 i tak do 10 miejsca w dol po te 10kg. Oczywiscie wg klasyfikacji generalnej. Lepzze takie rozwiazanie niz obecnie mamy.
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez WooQash dnia 30 listopad 2015 17:55:29
#3
Tobie Darsoon, te 200kg wielkiej różnicy nie robi xD Nie no ale tak na poważnie który system byłby lepszy. Kary dla 8 kierowców 100-80-60-50..., czy dla 10: 120-100-80-70..., Balast dla najlepszej 15, hmm... nie widzę tego, chociaż wszystko zależy od Waszego poparcia.
Co do wydłużania wyścigów już w tej chwili są problemy z oponami pod koniec, a co dopiero przy wydłużeniu wyścigu. Po za tym wydłużenie wyścigu o 3-6 okrążenia to wydłużenie czasu wyścigu do nawet 10 minut w zależności od toru, a dla niektórych 10 minut to dużo
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Slimmy dnia 30 listopad 2015 19:00:04
#4
zminimalizować balast dla 8 kierowców i dla klas. gen to idealny pomysł z zachowaniem systemu 100/80/60/50/40/30/20/10 kg. Raz, że Ci najlepsi będą mieli więcej "utrudnienia", dwa Ci z dalszych pozycji będą mieli świetną okazję do tego, aby wkroczyć w strefę balastową, jeżeli uda im się bez balastu zdobywać więcej pkt niż Ci z balastem. Ale... dodałbym przy takim systemie premiowane punkty. Tzn. że osoba, która wygra kwalifikacje z balastem większym niż 50kg otrzymuje dodatkowy punkt do kladyfikacji gen. Osoba, która wykręci FL z balastem większym niż 50kg w wyścigu 1 lub drugim otrzymuje 2pkt, jeżeli wykręci i w R1 i R2 to 3pkt a jeśli zgarnie Q, FL x2 to 5pkt. Chyba, że zamienić to np na premiowane, podwójne zwycięstwo. System premiowy w tej sytuacji moim zdaniem jest wręcz wymagany
Edytowane przez Slimmy dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez WooQash dnia 30 listopad 2015 19:56:45
#5
Slimmy, ale kombinacje... Darsoon i bez tego wygra sezon xD
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Gornik dnia 30 listopad 2015 19:57:44
#6
Heh, punktów dodatkowych się zachciało xD I tak Dars będzie wygrywał wyścigi
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Darsoon dnia 30 listopad 2015 20:04:42
#7
Wy chyba szukacie jakis opcji by mnie udupic
. Wezcie sie do roboty a nie na latwizne chcecie isc. Glownie wszystko zalezy od czlowieka. Jestem w tym dobry co robie i tyle
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez WooQash dnia 30 listopad 2015 20:05:43
#8
Jeżeli chcielibyśmy Cię udupić to kazalibyśmy Ci podpiąć naczepę kempingową i jeździć z nią w wyścigach.
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Slimmy dnia 30 listopad 2015 20:09:07
#9
ale te pkt premiowe są honorowane w różnych seriach i to sie sprawdza
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Gornik dnia 30 listopad 2015 20:13:45
#10
Tyle ze te punkty są dla wszystkich lub top 10 w wyścigu (FL) a nie dla 50kg w górę.
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez MAURO dnia 30 listopad 2015 20:15:25
#11
Slimmy nie utrudniaj proszę nie komplikuj już nic albo dajemy kary wagowe tak jak jest obecnie albo z klasyfikacji generalnej mi to obojętne, ale bez zbędnych dupereli nawet Hołowczyc jak przeczytał twój post to się zapytał..ale o co chodzi)
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez PolishRacer dnia 30 listopad 2015 20:17:08
#12
Dać Darsoonowi o 50 koni wolniejszy samochód i będzie git
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Slimmy dnia 30 listopad 2015 21:51:38
#13
Mauro strasznie sceptycznie podchodzisz do moich wypowiedzi, to ze podalem 50g akurat to tylko propozycja przeciez debatujemy wiec wszystko moze sie zmienic, moglem napisac 30kg tez byscie sie uczepili, a napisalem bo musi byc jakis wyznacznik
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Mario17-03 dnia 06 grudzień 2015 09:31:51
#14
Mam propozycję co do kar w s.11, wnioskowałbym o kary wagowe, jeżeli ktoś zepsuł komuś wyścig w poprzedni weekend, to niech ,,wieze,, karę na next wyścig . W zależności od kary, byłaby przewidziana tabela Kg. Dla mnie kara przesunięcia o 5 miejsc, to prawie żadna kara, średniej klasy zawodnik, załóżmy z P8 gdy startuje z P13 jest w stanie to odrobić na 1 kółku, a tak?? ma cement na doopie na R1 lub R2.
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Slimmy dnia 06 grudzień 2015 10:02:43
#15
ej w sumie pomysł znakomity, popieram w 200%! Tylko pytanie co, jeśli np wysokiej klasy zawodnik zepsuje komuś wyścig, a i tak wygra np 2x 2 miejsce, zdobędzie 70kg i do tego kara np 30kg. Będzie jechał ze 100kg dodatkiem, przy założeniu, że max jest 80? Analogicznie do innych wysokości kar.
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Mario17-03 dnia 06 grudzień 2015 11:49:59
#16
Max jest chyba 100 Kg w rFactorze, gdy ma z wyścigów te 70 Kg + 30 Kg będzie mieć ciężko na sensowny wynik .
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez PolishRacer dnia 06 grudzień 2015 12:44:59
#17
Kara przesunięcia o kilka miejsc jest na starcie słaba. Mam pomysł : Jak ktoś będzie mieć dużo kartofli z wyniku i nawywijał to może będzie mieć możliwość wyboru kary: Start z pit w obu wyścigach albo dodatkowe kg. Bądź kare przejazdu przez pit również w obu wyścigach zamiast dodatkowych kartofli. Wypowiedzcie się co o tym myślicie
Edytowane przez FIA dnia 01 styczeń 1970 01:00:00