WooQash
Posty: 902
Dołączył: 11.05.2012
Napisany 18.12.2013 23:52
Wypowiedzi przed rundą w Milanie.
WooQash
Posty: 902
Dołączył: 11.05.2012
Napisany 18.12.2013 23:59
Ostatnia runda sezonu. Nie będzie łatwo, trzeba będzie dać z siebie wszystko aby dojechać w obu wyścigach do mety. Początkowo bardzo nie trawiłem tego toru, praktycznie zerowa szansa na zrobienie jakiegokolwiek kółka i ciągły spotkania z tymi przebrzydłymi bandami powodowała stos niepotrzebnych nerwów. Obecnie jest już lepiej chociaż przydałoby się trochę więcej słońca na torze. Sama pętla jest świetna, urok pryska po pierwszym spotkaniu z bandą i niestety przez ten fakt ten tor bardzo traci w moich oczach. Priorytetem w tym wyścigu jest dojechanie do mety i unikanie spotkań z bandami oraz oponami. Unikać też trzeba niepotrzebnych sporów na torze, ale też aby nie tracić specjalnie na dużo. Cel na ten wyścig jest prosty lecz trudny do zrealizowania niestety, mianowicie nie stracić maksymalnie 15 punktów do Zagman'a. Mam nadzieję, że wszystko odbędzie się fair do samego końca i obaj ukończymy obydwa wyścigi bez zbędnych przepychanek na czy po za torem. Życzę swojemu rywalowi jak i pozostałym zawodnikom powodzenia!
maro
Posty: 552
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 19.12.2013 09:08
We wszystkich 4 wyścigach które już się odbyły na Milanie, zawsze dojeżdżałem na podium (2*P2 w 2 sezonie, 2*P3 w 3 sezonie, więc tym razem albo 2*P1, albo 2*P6). Samochód jest ustawiony perfekcyjnie, można agresywnie latać po krawężnikach, jechać za kimś w tunelu a jego i tak nic nie ruszy. Szkoda tylko że auto chce jechać dopiero w ostatnim wyścigu sezonu... Jeśli tylko moje myśli nie będą gdzieś indziej, szykują się kapitalne wyścigi. Nie mam nic do stracenia, tracę tylko 9 pkt do Slimmiego. Tak łatwo to mu nie popuszczę. Strategia na wyścigi? Wiadomo, zdobyć P2 lub P3 w Q, dojechać bardzo wysoko w R1, ale ze startem R2 może być ciężko, zawsze była jakaś zadyma na pierwszym okrążeniu. Najgorsze że nie ma szans na powtórkę startu z Highlands, gdzie "drobną kolizję" można było minąć po trawie. R2 ma zawsze to do siebie, że bezpieczniej jest jechać z końca lub z pitów, ale jeśli ktoś z szybszych zawodników minie całą rozpierduchę to już na starcie ma bezpieczną przewagę nad rywalami (jak Adzio w S2 i Zagman w S3). No i tym razem jeśli Slimmy przede mną zespinuje to nie robię uników w lewo, tylko tym razem uciekam w prawo, chyba że po prawej będzie banda
Zaryzykuję stwierdzenie, że w R2 może być niespodzianka na podium, która aktualnie kręci czasy 1:41-1:42
Gigabyte B365M DS3H
Intel i5 9400F 2.9 GHz
ZOTAC GTX 970 AMP! Extreme Core Edition
Kingstone HyperX 2*8 GB DDR4, Corsair Vengeance LPX 2:8 GB DDR4
HDD Samsung F1 1 TB,
SSD Samsung 860 EVO 500 GB
Cooler Master 600W
Windows 10
Mario17-03
Posty: 517
Dołączył: 21.08.2011
Napisany 19.12.2013 17:35
Nie mam dobrych czasów, bo S2 to koszmar dla mojego Opla, tracę tam co zyskam w S1, S3 jest ok. Porzucam myśl o best lapie, wczoraj jezdziłem stinty po 10 kołek na różnych setupach, póki co 3 z nich wydają się mieć równe tempo po 1;42 a PT ma się nie najgorzej, co nie znaczy że jest idealnie, będę się starać pomóc Woo.
Mam teraz zagwozkę po karze FIA ( rozbłlo mi to strategię i nie męczę best lapów, tylko paliwo i docisk na wyścigi ) czy jechać Q, czy z końca stawki, do soboty mam czas.
Aby się nie rozbić i liczę na czystą fair jazdę.
DrąGal
Posty: 131
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 20.12.2013 21:32
Mój cel to po prostu ukończyć wyścigi ,nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba. Życzę wszystkim miłej zabawy i przede wszystkim czystej rywalizacji.
Odważny to nie ten,który się nie boi...
...ale ten, który mimo strachu podejmuje wyzwanie
mati54
Posty: 9
Dołączył: 17.11.2013
Napisany 21.12.2013 22:27
Myślę ze NIE wypadnę na pierwszym zakręcie i jakieś skromne 50ptk zdobęde :>