Ale to to już jest cwaniactwo, jak dla mnie...
no ale ok
Edit: sorka, rozumiem że tak max można, dalej dostanie się po .upie
Nie wyprzedzaj mnie czasem, tylko umiejętnościami ;>
It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream.
maro
Posty: 552
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 24.04.2013 16:56
A teraz jadąc na kamerze z maski spróbuj tak idealnie się wstrzelić w ostatni zakręt, już słyszę gadkę "przecież to było minimalnie, nie licz tego jako poszerzenia..."
Dlatego ty drogi mar, jadąc z kamery ,,latawiec,, powinienes mieć 100% czyste kolka widać wzdłuż i wszerz
Lobotomy
Posty: 126
Dołączył: 02.09.2012
Napisany 24.04.2013 17:36
Czy nie było sezon temu dyskusji o takim pokonywaniu zakrętów? Przecież jazda 2 kołami po tarce i 2 kołami po trawie jest bez sensu. To się mija z celem tych krawężników. Podobno miało się to zmienić, a szczerze mówiąc regulamin jasny nie jest na ten temat.
Czy są to specjalne zasady na Hockenheim, czy po prostu kolejny sezon jeżdżę zakręty szerzej niż można?
Slimmy
Posty: 588
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 24.04.2013 17:40
to specjalnie na ten tor, ze względu na brak krawężników od Gornika. Testowałem wielokroć pokonanie T1 na różne sposoby, różnymi prędkościami i sprawdzałem czasy S1. Ponadto wydaje mi się że architekt tego toru miał na uwadzę "wynoszenie" auta z zakrętu, dlatego nie zrobił tam żwiru tylko asfalt z taką zieloną warstwą oznaczającą granice możliwości pokonania zakrętu przez kierowcę.
WooQash
Posty: 902
Dołączył: 11.05.2012
Napisany 24.04.2013 17:57
Tak, tylko, że początkowo na Hockenheimringu zamiast tego asfaltu był żwir. Bodajże pojawiło się to w 2002 roku ale nie pamiętam teraz czy sam 1 zakręt nie uległ modyfikacji.
Gornik
Posty: 410
Dołączył: 18.06.2012
Napisany 24.04.2013 18:02
Gdyby mnie ktos sie zapytal to bym powiedzial "szukajcie wersji od lmt". Z tamtej wersji toru wzielem te placki a i ponoc simbin (lmt konwertowalo z raceroom od simbina ten tor) skanowal tor i robil korekty do tego co mamy poprawki (to tez wersja od simbina ale starsza, przed skanowaniem)
Dodatkowo tak jak lobo uwazam ze to bezsens trakrowac akurat ten tor bardziej ulgowo... po prostu nie dosc ze wam sie nie chce sprawdzac to dodatkowo samimacie juz wyrobione nawyki i ustawione tak auto by dobry czas przy scinaniu wykrecic. i nego sensu nie widze.
maro
Posty: 552
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 24.04.2013 18:09
WooQash, żwir był jeszcze na ostatnich 2 zakrętach. Ale czy był na wyjściu z T4, na zewnętrznej T6 i ostatnim zakręcie w S2, to już nie pamiętam.
Panowie ale po co te nerwy? jakoś przebolejemy ten tor. Większość serii które śmigają na Hock'e T1 poszerzają aż do tej zielonej trawy.
Lobotomy
Posty: 126
Dołączył: 02.09.2012
Napisany 24.04.2013 19:34
Wyjazd ok, da się tu tolerować taki 2 kołami poza tarkę. Ale ścinania w taki sposób T1 za to nie rozumiem.
Abarth
Posty: 272
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 24.04.2013 19:43
Tak naprawdę, to w każdej serii (WTCC, PCC itp itd nawet F1), mocno ścinają krawężniki, i mocno poszerzają kierowcy i FIA przymyka na to oko. Przykładem może być Marakesh (czy jak to sie pisze), gdzie kierowcy jechali wg band a nie kraweżników.
Jednak jeśli chodzi o jazde w lidze, to przyjęte jest do świętego spokoju i uczciwości (bo każdy inaczej traktuje poszerzenie... i potem zdziwko "bym wiedział to też bym tak poszerzał, był bym 0.3 szybszy" lub w drugą strone "nikt nie mówił że tak nie wolno poszerzać! dlaczego mam kare?!" - 2 koła (wewnętrzne) muszą być na tarce. Tak jest w Royalu od początku chyba (prócz SF) i tak to działa...
]
Oskarooo
Posty: 121
Dołączył: 03.03.2012
Napisany 24.04.2013 19:46
No i dlatego Slimm zrobił fotki aby nie było wątpliwości, więc nie wiem po co te dyskusje ?