Autko vol 2
awatar
Slimmy
sezon1sezon2sezon3sezon4sezon5
sezon6sezon7sezon10
Posty: 588
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 07.12.2012 22:11
No to teraz przyszedł czas zmienić seicento na coś lepszego laugh

Tak więc co byscie polecili mi, z takimi oto wymaganiami:

-Budżet 25k
-5drzwiowy
-najlepiej hatchback
-pojemnosc benzynowa max 1.6 , przy dizlu 1.9 . LPG nie wchodzi w gre
-nie za duzy przebieg, max 130k
-rocznik powyzej 2004
-wyposazenie to chyba kazdy ma takie samo w tych rocznikach
-skrzynia manual

ja upatrzyłem sobie takie cacko: » link « Sądze ze to bardzo dobry samochod, akurat taki jakiego bym bardzo chciał. Ale też chce poznac Wasze propozycje. Do dziela laugh
awatar
Slimmy
sezon1sezon2sezon3sezon4sezon5
sezon6sezon7sezon10
Posty: 588
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 12.12.2012 21:28
no dobra, powiedzmy że upatrzyłem sobie auto, to teraz inna mańka: Do pracy mam 16km ( z powrotem tyle samo ). Drogę do i z pracy pokonuję 4x dziennie. Więc dziennie pokonuję 64km, trasa od początku jest dwupasmowa, prowadząca do obwodnicy, na której jade 7km. 64x5 dni = 320km, dodać jeszcze dojazd i powrót do i ze szkoły w weekend to jest 6x4 = 24km, czyli łącznie 344km/tydzień. Do szkoły mam 3pasmówkę, którą praktycznie dzielą co chwile skrzyżowania, ale tam mam maks 70km/h. Przy jeździe do pracy no to 9km odcinek 50-60km/h no i obwodnica wiadomo. Prócz tego 2-3 wyjazdy w miesiącu na trasę Gdańsk-Szczecin i z powrotem. Pytanie się nasuwa, po moich obliczeniach i konsultacji z pewną osobą, co się w takim przypadku opłaca kupić?

Popatrzmy na Diesel:
-tańszy od benii
-mniej pali w mieście
-mniej rzecz jasna na trasie
-miesięczny koszt wyniósł by mnie około 450zł

Popatrzmy na benzyne
-droższa od ropy
-więcej pali w mieście ( przypuszczam od 2-3l )
-średnio na trasie
-miesięczny koszt wyniósł by mnie około 600zł

Podsumowanie w skali pół roku. Za pół roku korzystania z Dizla zapłace 2700zł, zaś za benzyniaka 3600zł. Różnica? 900zł

Jeśli doszłoby, załóżmy w zimie, do awarii jakiejś części, jestem w stanie ją wymienić za te 900zł które zaoszczędziłem nie jeżdząc benzyną, w odwrotnej sytuacji, jeśli coś padnie, wykładam dodatkowe pieniądze. Ale... O Diesla trzeba dbać, z tym że ponoć słyszałem, że silniki 1.9 są najgorszymi dostępnymi w Dizlu, nie wiem czy to prawda ale mówił mi to chemik a zarazem mechanik z zawodu. I teraz spory dylemat czy to prawda z tym 1.9, czy wziąć 2.0 TDI czy jakiś inny, czy 1.6 benzina, oczywiście spoglądając na modele które sobie upatrzyłem, a są to: Audi A3/A4. Toyota Avensis II, Ford Focus, Honda Civic VIII, Opel Astra, Alfa Romeo 159 lub VW Golf/Polo.

Tak więc waszym okiem co proponujecie oszczędnego a zarazem takiego silnika, którego po dobrym dbaniu nie będę skłonny do częstych wymian lub narzekać na tą jednostkę. Opierać się proszę na modelach które wymieniłem zdanie wyżej.
awatar
Abarth
sezon1sezon2sezon4sezon5sezon6
sezon7sezon8sezon10
Posty: 272
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 12.12.2012 22:02
ale mówił mi to chemik a zarazem mechanik z zawodu.

Aha, to wiele wyjasnia...

Kiedyś kumpel opowiadał, jak to jego dziewczyna dała się przejechać swoim autem, jakiemuś koledze (kucharz z zawodu i niby jakiś mechanik). Ten stwierdził że coś się dzieje nei tak z hamulcami, bo gdy naciska pedał hamulca, ten drży. Dziewczyna nastraszona, szybko do kumpla, bo coś z autem sie dzieje, a ten tylko się usmiał.
Jak łatwo się domyślić, włączył mu się ABS...

Akurat 1.9 SDI/ TDI oraz 1.9 JTD to są silniki toporne, ale są tak idiotoodporne, że trzeba być na prawdę zdolnym żeby je zepsuć. No chyba że maja nakulane +300k km. Wiem o tym, bo kumpel, opiera się tylko na TDI (on ma Golfa III TDI 90 KM, a jego brat IV TDI), i powiedział, że nie zmieni na innego Diesla. Ew. JTD

Nie zapominaj, że za Diesla masz drozsze przegląd. No a do benzyny możesz założyć "junkers" i też pojeździsz tanio wink


Alfa 159 - Owszem, polecam 1.9 8v 120 KM, ekonomiczny i idiotoodporny silnik. Problem w tym, że Alfa ma zaje.biście skomplikowane zawieszenie (wielowachacz przód i tył!). Przednie wahacze, wyglądają troszke jak litera "y" i są mocowane o góry i u dołu. Prowadzenie owszem bedzie boskie, takiego auta, ale jak to sie z****cy, to szukaj ok. 1000 zł lub więcej na wymiane wink A Alfa nie lubi polskich dróg.

Opel Astra (domyślam sie że III) - tu masz dwie opcje - albo włoskie serce albo japońskie. Do wyboru 1.3 CDTI (90 KM IMO za słaby, ale za to składany w Polsce, mimo że silnik Fiata! :E ), 1.7 CDTI (czyli toporny silnik Isuzu, podobno idiotoodporny ale potrafi pracować jak traktor), no i wspomniane 1.9 CDTI (czyli także Fiatowskie serducho).

Ford Focus - silniki PSA (czyli francuskie!), są bardzo chwalone. Ładnie pracują, i nie lubią stacji benzynowych wink No mechaników generalnie też unikają. Problem w tym, że dużo Focusów TDCi, to auta poflotowe, które mają najechane grubo ponad 300 tysi km. No i lubią się rozciągać łancuszki rozrządu w nich.

VW Polo - odradzam, ani to szybkie, ani to ładne, a będzie żrał tyle co Golf.

VW Golf (V domyślam sie) - ja bym ominął wersje SDI (ssak i traktor :E) 2.0 TDI, ja bym też jakoś unikał, mieli wpadki z nimi, i generalnie nie dorównuje niezawodności 1.9. Niby mocniejszy, no ale też dostaje więcej w du.pe taki silnik wink

Audi A3 - to masz ekskluzywniejszego Golfa. Problem w tym, że kochają go złodzieje, więc żebyś się nie zdziwił kiedy będziesz musiał iść pieszo wink Reszta czyli silnik i podłoga to Golf/ VW.

Osobiście, z tych wszystkich ja bym wybrał Alfe 159 - jest piękna, ma świetne prowadzenie i z silnikiem 1.9 da rade wink Jednak musisz pamiętać, że Alfa lubi pochłonąc kase, więc jak wiesz, że w przyszłości nie będzie cie stać na ew. naprawy - nie pchaj się w nią. Alfa jest po prostu droga w naprawie. A za 25 tys, znaleźć zadbany egzemplarz, to będzie cud, i będzie wymagał wkładu finansowego.
motokiller.pl/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL//201302/1362069326_by_stoPro_inner.gif]

fooh.pl/pokaz/2664032908.jpg
awatar
Abarth
sezon1sezon2sezon4sezon5sezon6
sezon7sezon8sezon10
Posty: 272
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 02.01.2013 20:57
Za 100k to wyjeżdzasz nowym Golfem VII z najmocniejszym 2.0 TDI 150 KM, jak Ci zależy to nawet z DSG. Jak wolisz benzyne, to masz 1.4 TSI (nawet z ACT, czyli odłączaniem cylindrów, czyli jak silnik ma małe obciążenie to pracuje na dwa tłoki, a jak ma duze to idzie pełną parą na 4) 140 KM. Benzyniaka kupisz taniej chyba 10 kafli, niż 2.0 TDI. czyli jakieś 86 tys. Masz 14 tys, zeby zakupić aktywne zawieszenie, navi i szyberdach laugh

Jak Ci sie Golf nowy nie podoba, to możesz poczekać na Leona III ( akurat uważam że ten Leon jest tragiczny, tak brzydkiego Seata dawno nie było, gorsze jest tylko Toledo III). Także nowa Octavia wchodzi do salonow niedługo, ale to już dość spory kawał wozu wink

Za 80 tyś. wyjeżdżasz Focusem z silnikiem 1.0 R3 Turbo 125 KM. Wbrew pozorom - to bardzo dobry silnik. I żeby było śmieszniej, rasowo brzmi. Spalanie, poniżej 7 litrów, w AŚ jest test to spalił im średnio 5,9l. No i 20 tysięcy zostaje Ci na dodatki, a z tego co patrzyłem, to lista jest baaardzo długa. Problem w tym, że podobno Focus jest dość tandetny w środku i do tego dziwna stylizacja. Nie każdemu sie podoba ale za to, świetne prowadzenie wink
Może też pokusic się o Mondeo, ale wtedy będziesz wybierał między lepszym silnikiem, a wyposażeniem. Na Mondeo byś musial mieć min. 120 tys zł żeby było już naprawde godnie wink

Natomiast w salonie Kii, za 99 tys kupisz Optimę z silnikiem 1.7 CRDI 136KM, i masz praktycznie full opcję (wersja "L"wink. Na liscie opcji jest tylko: inny odcień lakieru, szyberdach, rozbudowana nawigacja i alarm.

Ale gdybym ja szukał kompaktu do 100k to bym wstąpił jednak chyba do Alfy Romeo po Guliettę. Za 100 tys zł masz multum silników do wyboru - i to całkiem niezłych!
Żeby było ciekawiej - możesz wyjechać z salonu Alfą 1.4 TBi 120 KM z fabrycznym LPG wink Jeśli za mało bierzesz wersja 170KM, ale niestety bez fabrycznego LPG. Ale za to możesz wziąć któregoś z diesli.
88 tys zł i masz 1.4 Tbi z LPG i lepszą wersje wyposażenia. No to zostaje Ci 12 kafelków na doposażenie, a Alfe da rade fajnie zrobic laugh za 3,500 zł mozesz kupić pakiet z sportowym zawieszeniem, felami 18", i jescze jakimiś ****erelami


Gieneralnie opcji jest od zajeb... zależy co Ci sie podoba, i co Ty chcesz.
motokiller.pl/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL//201302/1362069326_by_stoPro_inner.gif]

fooh.pl/pokaz/2664032908.jpg
awatar
Johnyy
sezon4sezon5sezon6sezon7
Posty: 122
Dołączył: 31.03.2012
Napisany 02.01.2013 21:44
Nie jestem zwolennikiem kupowania nowych samochodów, przejedziesz się nim 5m i traci na wartości 1/4, bez sensu, lepiej kupić używanego z niskim, jak się nie znasz to najlepiej udokumentowanym przebiegiem. No za sto kafli to z "używką" możesz zaszaleć. Proponuje porsche 911( nie no żart, w tym przypadku należy mieć własną stację paliwową, chociaż nie orientuje się w nich), auto mara » link « wygląda fajnie, jak na twój budżet to niska cena i to nie jest tandeta jak jakieś golfy produkowane z myślą dla "przeciętnego Kowalskiego", tak bym to ujął, to jest moje zdanie, niech wypowiedzą się inni. Idę bo mi się jeść zachciało xd
awatar
Slimmy
sezon1sezon2sezon3sezon4sezon5
sezon6sezon7sezon10
Posty: 588
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 07.01.2013 00:07
okej... po wielu namysłach, ocenach itp itd mam już wybór i oto on:

» link «

Taki egzemplarz kupię, dziękuję wszystkim za rady i propozycje!!
awatar
WooQash
sezon3sezon4sezon5sezon6sezon7
sezon8sezon9sezon10
Posty: 902
Dołączył: 11.05.2012
http://wooqash.net/
Napisany 07.01.2013 00:20
Słabiutki ten przebieg jak na 2011. Co to za auto, wystawowe?
upload.wooqash.net/image,ctemRYSfah.png
awatar
Abarth
sezon1sezon2sezon4sezon5sezon6
sezon7sezon8sezon10
Posty: 272
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 07.01.2013 00:36
Woo słabiutki? Mój ojciec od stycznia 2004 roku do czerwca 2012 zrobił Stilo 26 tys km wink Auto nówka z salonu laugh (ja od czerwca 2012 do dziś zrobiłem lekko 4 tys km tym autem...)

Golf VI? Hehe miała być Mazda 6 silly Tak czy siak - oby Ci dobrze służył, tylko uważaj na rozrząd który trzeba robić co 30 tys km wink
motokiller.pl/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL//201302/1362069326_by_stoPro_inner.gif]

fooh.pl/pokaz/2664032908.jpg
awatar
maro
sezon1sezon2sezon3sezon4sezon5
sezon6sezon7sezon8sezon9sezon10
Posty: 552
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 07.01.2013 08:05
W rodzinie jest identyczny Golfik, więc... Auto znakomite, ale 1.4 TSI to raczej średni wybór. Tak jak Abarth pisał, często trzeba jeździć z rozrządem do ASO (pomimo że jest na łańcuchu), a patrząc na zużycie paliwa w katalogach to przesada. W mieście pali 7-8 litrów na setkę jadąc jak emeryt, a jak trochę go przyciśniesz i rozruszysz tą turbinę, to żre koło 10. Co innego trasa, bo spali niewiele ponad 5. Czyli w zasadzie pali jak zwykła wolnossąca benzynówka o podobnej mocy. Tylko że VW ostatnio jedzie albo na TSI, albo na TDI :E
Gigabyte B365M DS3H
Intel i5 9400F 2.9 GHz
ZOTAC GTX 970 AMP! Extreme Core Edition
Kingstone HyperX 2*8 GB DDR4, Corsair Vengeance LPX 2:8 GB DDR4
HDD Samsung F1 1 TB,
SSD Samsung 860 EVO 500 GB
Cooler Master 600W
Windows 10
awatar
Slimmy
sezon1sezon2sezon3sezon4sezon5
sezon6sezon7sezon10
Posty: 588
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 07.01.2013 09:19
mały przebieg bo auto zostawione w rozliczeniu, słaby silnik? popatrzcie na to: » link «

jak na silnik 1.4 to bardzo znakomita dynamika, ja sie o spalanie nie martwie i tak nie bede duzo placił za benie. Ponadto na pewno mi się zwróca koszty za ew naprawy w dizlu. Co 30tyś km rozrząd? ja mam zamiar niecałe 15tyś km rocznie robić, więc wychodzi na to, że co dwa lata. Standard.

Tak, miała być mazda 6, ale stwierdziłem że kupimy ( razem z dziewczyną ) mniejsze i ekonomiczne auto ( tak uważam i je zaliczam do eko, zresztą katalogi lubią kłamać, wszystko zależy od nogi i trybu jazdy ) o pięknym wyglądzie, tapicerka jest mało spotykana, wyrwałem 1 egzemplarz dostępny w sprzedaży. Tym bardziej że przyda mi się na razie przez 1,5roku na dojazdy do pracy, średnio 60km dziennie. Ponadto silnik 1,4 spowoduje, że za OC+AC zapłace mniej, niz w przypadku mazdy 6 2.0. Dzięki temu zaoszczędzę na drugi samochód, który planujemy kupić za 3-4 lata na wyjazdy. A będzie to nie Mazda 6, nie Honda Accord ani nawet Passat czy Octavia ale Lexus IS250 z 2,5l silnikiem o mocy 208KM z automatyczną skrzynią biegów :3

Jeszcze do ostatniej chwili myślałem nad nowym Punto z 2012 poj 1.4 105km. Wygląd i charakter auta skusił mnie do rozważania tej opcji. Jednak Golf przebił nawet Astre III liderującą w moim typowaniu. Nie ma co, a Golf VII jest ładny chociaż nie taki mega fajny jak VI (;
awatar
maro
sezon1sezon2sezon3sezon4sezon5
sezon6sezon7sezon8sezon9sezon10
Posty: 552
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 07.01.2013 09:41
Nie bądź taki do przodu, bo cię z tyłu braknie. 3-4 lata to jednak szmat czasu i duuuuużo może się jeszcze zmienić, a wtedy zamiast Lexusa IS250 będziesz szukał Maserati Quattroporte. Ewentualnie równie dobrze możesz latać Baby Maserati silly
Gigabyte B365M DS3H
Intel i5 9400F 2.9 GHz
ZOTAC GTX 970 AMP! Extreme Core Edition
Kingstone HyperX 2*8 GB DDR4, Corsair Vengeance LPX 2:8 GB DDR4
HDD Samsung F1 1 TB,
SSD Samsung 860 EVO 500 GB
Cooler Master 600W
Windows 10
awatar
Slimmy
sezon1sezon2sezon3sezon4sezon5
sezon6sezon7sezon10
Posty: 588
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 07.01.2013 09:53
a może i wcześniej, kto wie :E
awatar
Abarth
sezon1sezon2sezon4sezon5sezon6
sezon7sezon8sezon10
Posty: 272
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 07.01.2013 17:02
Nie ma co, a Golf VII jest ładny chociaż nie taki mega fajny jak VI

Hę ? IMO Golf VII to chyba najfajniejszy kompakt obecny na rynku. VI to nic innego jak Golf V po liftingu, a VII to już całkiem nowa konstrukcja (mimo że tak nie wygląda). VII jest lżejsza, ma bardziej dopracowane TSI, i lepsze wyposażenie ( w końcu).
To że coś jest mniej fajne, nie oznacza że gorsze wink VII bije na głowe VI...
motokiller.pl/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL//201302/1362069326_by_stoPro_inner.gif]

fooh.pl/pokaz/2664032908.jpg
awatar
Slimmy
sezon1sezon2sezon3sezon4sezon5
sezon6sezon7sezon10
Posty: 588
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 10.01.2013 12:06
dooobra, nie ma to jak 1 dnia być pewnym a później zmieniać zdanie (ale to u mnie normalne) silly

ale tym razem podam kilka modeli z benzyną (jakoś przekonałem się do nich) z ich specyfikacją a od Was oczekuję wypowiedzi na temat danego, konkretnego modelu, tak jak wcześniej. smiley

Typ I
Marka: Volkswagen Golf VI
Rocznik: 2011
Pojemność: 1.4 TSI
Moc: 122KM
Liczba drzwi: 5
Skrzynia: Manualna
Cena: 55 990zł

Typ II
Marka: Opel Astra III Ecotec
Rocznik: 2012
Pojemność: 1.6 MT5
Moc: 115KM
Liczba drzwi: 5
Skrzynia: Manualna
Cena: 48 700zł

Typ III
Marka: Citroen C4
Rocznik: 2012
Pojemność: 1.6 VTi
Moc: 120KM
Liczba drzwi: 5
Skrzynia: Manualna
Cena 66 000zł

Typ IV
Marka: Skoda Fabia Monte Carlo
Rocznik: 2012
Pojemność: 1.2 TSI
Moc: 105KM
Liczba drzwi: 5
Skrzynia: Manualna
Cena: 59 800zł

Typ V
Marka: Fiat Punto Multiair
Rocznik: 2012
Pojemność: 1.4 TSI Start&Stop
Moc: 105KM
Liczba drzwi: 5
Skrzynia: Manualna
Cena: 53 490zł

Typ VI
Marka: VW Polo GTI
Rocznik: 2012
Pojemność: 1.4 TSI
Moc: 180KM
Liczba drzwi: 5
Skrzynia: Automat DSG
Cena: 74 900zł

Typ VII
Marka: Skoda Fabia RS
Rocznik: 2012
Pojemność: 1.4 TSI
Moc: 180KM
Liczba drzwi: 5
Skrzynia: Automat DSG
Cena: 75 000zł

Typ VIII
Marka: Ford Focus III
Rocznik: 2012
Pojemność: 1.6
Moc: 125KM
Liczba drzwi: 5
Skrzynia: Manualna
Cena: 67 450zł

Wszystkie powyższe modele w benzynie, Cena jest za auto nowe z salonu. Nie tyczy się to tylko Golfa VI, którego cena jest od dealera. Kupić auto chce w marcu, więc ceny się pewnie zmniejszą nawet o 10 000zł. Jednak to nie gra roli, chodzi mi o same propozycje. Każdy z podanych ma służyć 70% miasto, 30% trasy. Pozdro smiley
awatar
Johnyy
sezon4sezon5sezon6sezon7
Posty: 122
Dołączył: 31.03.2012
Napisany 10.01.2013 12:48
Focus the best.
awatar
maro
sezon1sezon2sezon3sezon4sezon5
sezon6sezon7sezon8sezon9sezon10
Posty: 552
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 10.01.2013 13:12
Zostań przy Seicento... Serio.
Gigabyte B365M DS3H
Intel i5 9400F 2.9 GHz
ZOTAC GTX 970 AMP! Extreme Core Edition
Kingstone HyperX 2*8 GB DDR4, Corsair Vengeance LPX 2:8 GB DDR4
HDD Samsung F1 1 TB,
SSD Samsung 860 EVO 500 GB
Cooler Master 600W
Windows 10
awatar
Slimmy
sezon1sezon2sezon3sezon4sezon5
sezon6sezon7sezon10
Posty: 588
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 10.01.2013 13:49
@mar , poważnie pytam a Ty sobie jaja robisz
awatar
Przemek Gorecki
sezon4sezon5sezon6sezon7
Posty: 37
Dołączył: 15.11.2012
Napisany 10.01.2013 13:52
Gdybym mial tyle kasy chyba bym wybral fabie RS w miescie nie spal duzo wszedzie sie wcisniesz a jak bedziesz chcial depnac to bedzie czym laugh ja mialem jechac przyjemnosc w bieszczady(700km w jedna strone) zwykla fabia w dieslu (ale w kombi) i 5 osob auto zapakowane pod sufi i powiem ze da rade przetrwac tak dluga podroz (na tylniej kanapie)
awatar
maro
sezon1sezon2sezon3sezon4sezon5
sezon6sezon7sezon8sezon9sezon10
Posty: 552
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 10.01.2013 15:26
Na gg dostałeś odpowiedni spam, więc wiesz co na ten temat sądzę. Radziłbym jeszcze przetestować Chevroleta Cruze 1.4 Turbo (140 KM, 6-biegówka) w wersji LT+ WTCC. Wyposażenie bardzo bogate, a cena bardzo atrakcyjna (prawie 70k). W zasadzie jest to Astra IV w innym opakowaniu. Kłopot w tym, że nie można dostać sedana z takim silnikiem (tylko 1.6 124 KM i 1.8 141 KM z 5-biegowymi skrzyniami...)

A gdzie Octavia 1.4 TSI albo Lancer Sportback?

PS. Pierwsze widzę Punciaka z silnikiem 1.4 TSI xD
Gigabyte B365M DS3H
Intel i5 9400F 2.9 GHz
ZOTAC GTX 970 AMP! Extreme Core Edition
Kingstone HyperX 2*8 GB DDR4, Corsair Vengeance LPX 2:8 GB DDR4
HDD Samsung F1 1 TB,
SSD Samsung 860 EVO 500 GB
Cooler Master 600W
Windows 10
awatar
Abarth
sezon1sezon2sezon4sezon5sezon6
sezon7sezon8sezon10
Posty: 272
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 10.01.2013 18:46
Typ V
Marka: Fiat Punto Multiair
Rocznik: 2012
Pojemność: 1.4 TSI Start&Stop
Moc: 105KM
Liczba drzwi: 5
Skrzynia: Manualna
Cena: 53 490zł


Kopnył Ci kieryś, kiedyś do rzyci? xD Jak możesz pisać że we Fiacie jest to gó.wniane TSI!!
Po drugi gorolu, wersja 105KM nigdy nie widziała Turbo. Turbo ma wersja 135, 140, 165, 185 KM (mówie o MultiAir nie T-Jet, bo ten drugi wystepował w wersjach 120, 150, 165 i 180 KM ).
I po trzecie, podałeś cene wersji 1.4 MultiAir 135 KM, a nie 105 KM ...


A jakbym miał dać 75 tys zł, za gówniane Polo, i tym bardziej gównianą Fabie (tak, gówniane bo może osiągi i ma dobre, nie zmienia faktu że to ciągle Fabia, przestarzała w dodatku), to wolałbym przejsć się do salonu Alfy Romeo, i wyjechać z salonu Giuliettą 1.4 120 KM (z LPG lub bez), albo 1.4 170 KM. Pomijam fakt, ze silniki 1.4 TSI VW, to o kant du.py "rozchlaś", bo wpierd.... paliwa tyle co 2.0 albo i więcej, a do tego nie grzeszą bezawaryjnością. Pomijam fakt, wyglądu Polo a Giulietta, i prowadzenia się takiego auta.
DSG - fajne, ale po co? Zbędny wydatek, wole podeptać po sprzegle, dla mnie rozwiązanie tańsze, ekonomiczniejsze, i może dawać tyle samo frajdy co DSG (i na pewno tak szybko się nie znudzi jak DSG).
motokiller.pl/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL//201302/1362069326_by_stoPro_inner.gif]

fooh.pl/pokaz/2664032908.jpg
prev
awatar
WooQash
15 godzin temu
awatar
PolishRacer
5 tygodni temu
awatar
maro
8 tygodni temu
awatar
Sadowsky
04.12.2023   23:35
awatar
LukiRK
20.10.2023   23:07
awatar
LosPazdziochos
06.08.2023   23:58
awatar
Johnyy
10.07.2023   20:37
awatar
Sprajt
26.04.2023   16:02
awatar
Civus
02.03.2023   13:05
awatar
Marcello
25.02.2023   23:37
awatar
Baszu43
24.01.2023   20:44
awatar
krzysiek_aleks
24.01.2023   20:41
awatar
Gornik
24.01.2023   20:22
awatar
MAURO
11.01.2023   22:57
awatar
DFGT
11.01.2023   20:55
awatar
Krzys
16.12.2022   12:15
awatar
DrMaks
17.09.2022   04:49
awatar
jabo39
24.11.2021   22:08
awatar
Slimmy
13.03.2021   15:15
awatar
DrąGal
28.01.2021   08:48
awatar
Adrian4900
22.01.2021   23:48
awatar
MaciekS
07.12.2020   23:14
awatar
Zagman92
17.11.2020   20:24
awatar
Domino
08.11.2020   19:11
awatar
Pieczyk
26.08.2020   00:30
awatar
Mav
02.08.2020   12:45
awatar
Denan06
05.06.2020   13:11
awatar
Darsoon
07.05.2020   21:55
awatar
Dryl
05.05.2020   20:28
awatar
jakub4prv
13.04.2020   13:57
awatar
Mario17-03
30.03.2020   09:02
awatar
LynxD
22.03.2020   21:37
awatar
xoSx_USA
11.03.2020   08:24
awatar
BieRni
24.02.2020   10:31
awatar
SPEEDMAN4fun
20.01.2018   00:55
awatar
czaxxx
19.01.2018   23:10
awatar
Mohito
19.01.2018   22:54
awatar
Cryptone
19.01.2018   22:48
awatar
TheSznikers
19.01.2018   20:58
awatar
Alex
19.01.2018   20:46
awatar
NaraPLN
19.01.2018   20:16
awatar
VSX500
19.01.2018   19:48
awatar
REJSU
19.01.2018   19:47
awatar
Marcinho
19.01.2018   19:40
awatar
Xarlith
19.01.2018   18:38
awatar
BezlitosnaWydra
19.01.2018   18:24
awatar
SZOLTYS
19.01.2018   18:02
awatar
Roody
19.01.2018   17:02
next
royalracing2020
RoyalRacing © 2011-2024
Wszystkie prawa zastrzeżone
php-fusion
PHP-Fusion © 2002-2024 by Nick Jones.
Wydane jako darmowe oprogramowanie bez zastrzeżeń na licencji GNU Affero GPL v3.