maro
Posty: 552
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 09.09.2012 12:34
Intel i5 750 (podkręcony do 3.6 GHz)
Zotac GF GTX 460 AMP! 1 GB
4 GB ramu DDR 3
rF:
1920*1080
średnie detale w większości opcji
moje auto na max
15 aut widocznych
DX9
FPS: 100 na starcie, podczas wyścigu 180-250.
Gigabyte B365M DS3H
Intel i5 9400F 2.9 GHz
ZOTAC GTX 970 AMP! Extreme Core Edition
Kingstone HyperX 2*8 GB DDR4, Corsair Vengeance LPX 2:8 GB DDR4
HDD Samsung F1 1 TB,
SSD Samsung 860 EVO 500 GB
Cooler Master 600W
Windows 10
Vance
Posty: 12
Dołączył: 19.06.2012
Napisany 09.09.2012 12:39
PC:
Intel Pentium i7 3820 3.6 Ghz
Ram 4GB DDR3
GeForce GTX 275 896 MB 256 bit
Ustawienia rF:
wszystko full
FPS:
nie wiem jaka ilość FPS ale zadnych przycieć nie było.
Oskarooo
Posty: 121
Dołączył: 03.03.2012
Napisany 09.09.2012 12:47
Laptop:
I3 350m 2,2Ghz
2 GB RAM DDR3
Radeon hd5470
Ustawienia rf:
All nisko, DX7, 20 widoczne pojazdy, 1024x768.
FPS:
Na starcie 50fps, później już stabilne 60.
Przydałby się ten patch poprawiający optymalizacje. A i jeszcze mam jeden problem otóż jak daleko jest auto przeciwnika to malowanie oraz bryła aut ulega "deformacji". W tamtym sezonie nie było takiego problemu.
Gornik
Posty: 410
Dołączył: 18.06.2012
Napisany 09.09.2012 12:52
Ów deformacja to model cruze który dali twórcy vtcc (ja tylko przeniosłem). Usuwając ów modele dla niektórych mogło to okazać się tragiczne dla fps
Slimmy
Posty: 588
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 09.09.2012 12:56
Komp:
Intel Core 2 Duo 2x2.5GHz E5200
Ram 4GB DDR3
GeForce 9600GT 512MB (od 3 lat i zero oznak słabości)
Ustawienia rFactor:
Wszystko na wysokie
DX9
1440*900
75Hz
Widoczność 30 aut
FPS:
Zawsze stabilne, zero przycinek
Łącze:
Internet UPC Chello 50MB/s
WooQash
Posty: 902
Dołączył: 11.05.2012
Napisany 09.09.2012 12:57
MB: Gigabyte GA-EP35-DS3P
CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 2,4GHz
GPU: ATI Gigabyte Radeon HD5850 OC 1GB
RAM: GeIL Black Dragon DDR2 800MHz 6GB
HDD: Seagate ST3500320AS 500GB
PSU: OCZ ZT 750W
OS: Windows 7 Professional x64 Service Pack 1 Build 7601
NET: Netia DSL 20Mbit/s
RES: 1680x1050 32bit
DX: ver. 9
VSync: off
AA: 3x
Circuit Detail: Medium
Player Detail: Medium
Opponent Detail: Medium
Texture Detail: Medium
Texture Filter: x4 Anisotropic
Special Effects: Medium
Shadows: Medium
Shadow Blur: On
FPS: >50
Slimmy
Posty: 588
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 09.09.2012 13:00
możliwe że to też kwestia internetu, jeżdzą tu ludzie z radiówką, z netem 1mb, 2mb, lub 30mb... a nawet 50mb.
Gornik
Posty: 410
Dołączył: 18.06.2012
Napisany 09.09.2012 13:25
fps nie ma nic wspólnego z pingami czyli np z radiówką.
Lobotomy
Posty: 126
Dołączył: 02.09.2012
Napisany 09.09.2012 13:57
Laptop:
Intel Core 2 Duo T7250 2x 2.00 GHz
2GB RAM
ATI Mobility HD 2400
(czyli jak widać jeden wielki szrot)
Ustawienia:
DX8, bez AA, wszystkie detale na najniższe/ wyłączone efekty jak dym. Ilość widocznych aut: 7, 1280x800
FPS:
W Poznaniu nie było problemu, 50-60 FPS, jedynie na starcie 35-40. Ale już widzę że w San Francisco będzie lipa i to z winy toru, gdyż na prawie pustym torze mam ok 45 FPS.
Ogólnie z mojego punktu widzenia rzuca się w oczy brak niskich detali w wielu modelach, a mój komputerek to boli ; _ ;
Gornik
Posty: 410
Dołączył: 18.06.2012
Napisany 09.09.2012 15:47
Aikon od kiedy podkręca się grafikę dodając pamięć jej?? To nic nie daje, jedynie umożliwia przytrzymanie większej ilości tekstur w pamięci czyli nie trzymaniu ich na dysku, a rf raczej aż tak dużo tego nie wymaga...
Swoją drogą nie napisałeś ile fps masz oraz widzę że 30 aut masz ustawionych
Zmniejszenie ich spowoduje że trochę zwiększy się w razie czego ilość fps
Abarth
Posty: 272
Dołączył: 19.08.2011
Napisany 09.09.2012 15:49
Proc:AMD Phenom II x4 955 3,4 Ghz
RAM: 2 x 1 GB 1600 mhz
Grafa: ATI Radeon HD5870 1 GB XFX
Najpierw miałem wszystkie detale na full (AA x16 itp itd), rozdziałka 1400x1050 i na próbnym miałem 25 FPS, na torze stabilne 60, na prostej startowej 45. Ale dla bezpieczeństwa obniżyłem wymagania do high/medium i aa x4. FPS nie mierzyłem ale było ok. a mam ustawione widzialność na 14 aut chyba. Podejrzewam że gdybym miał 4 GB RAM, to bym na full detalach mógł śmigac bez problemu.
]