WooQash napisał(a):
A ja jestem na NIE, jakimś godzinnym wyścigom. To jest liga bazująca na WTCC, z krótkimi wyścigami i torami (tory max 6-7km), a nie jakimiś molochami typu Nordchleife czy Vitus Long. Dobrze wiemy co działu się w zeszłym sezonie na Nordchleife, też pamiętam Vitus Long i nie wspominam go dobrze, bo pomimo że miał 8,868km (takie Spa ma ~7km) to tam ciągle były zakręty, które były dość problematyczne (zapamiętanie konfiguracji, bezbłędne jej przejechanie). Jeżeli w dodatku miałbym tam jechać bitą godzinę to bym podziękował, gdyż nie specjalizuję się w jazdę średnio dystansową (pomimo tego, że jeździło się w F1, ale tam wyścigi trwają dłużej od WTCC i to logiczne).
W moim zamyśle chodziło o wepchanie jakiś prawdziwych, używanych przez ostatnie 10-15lat w f1/wec/wtcc torów, bo jak wiadomo, nie jestem za wielkim fanem tras fikcyjnych lub mało używanych, z czym raz spróbować LeMans. Co do obecności przez miesiąc, to tylko propozycja, może być też co 2 miechy, zupełnie oddzielnie od generalki. Po prostu uznałem że skoro i tak zazwyczaj jeździmy te 25 +40 min (wiadomo że zazwyczaj mniej), to pod rząd walnąć 60 min (5 min szybciej ;] ) byłoby ciekawe. W sumie to tylko wyglądało jak r2 tylko z 2 pitstopami albo trzema. Dodatkową nutą chaotyczności było by właśnie że czas się liczy a nie okrążenia.
Turystyki nie nadają się do endurance?? Bzdura,
» link «
Baszu43 napisał(a):
G
ornik, nie chce ci się może Opla Insigni zrobić? Długo była Vectra, teraz może zastępca, Insignia jest do rF
To czy dany model jest do rf to mi tam lotto ;] Owszem, mógłbym dodać insignie lecz to było by już blisko 18-20 aut w modzie, trzeba by było ograniczyć do 2 liczbę aut (lub inny skomplikowany system uwzględniający się powielanie marek), nie wykluczam że mogę dodać.
Usuwać nieużywane auta?? Kapkę bezsens, można je używać skoro są dostępne, kwestia taka by zmusić do większej różnorodności.